22.

1.7K 78 18
                                    

Kishin kaluar dy jav qe prej dites ne fabrike .
Dhe lidhja e Sofias me Roan po shkonte mjaft mir . Kishin zenka te vogla por si cdo mardhenie .

Pastaj dashuri pa grindje nuk ka .Ndryshe nuk do quhej dashuri .

Gjithashtu Adel nuk i ndaheshe per asnje minut Rianit . Vazhdonte me ato provokimet e saj edhe pse tashme e gjith kompania e dinin per Sofian dhe Roanin .
Edhe ajo vet e dinte , por vazhdonte te thoshte qe ..
Roan nuk ishte aspak per ate te paaften , Ai ishte i Adeles . Keshtu vazhdonte te fliste ajo me te gjitha shoqet e saj ne kompani .
Rildin e kishte paguar dhe i kishte kerkuar ta linte te qet Sofian . Gjithsesi ai ishte aq i paafte sa akoma nuk ishte prezantuar me te , keshtuqe ajo i kishte kerkuar te largohej ne kete menyre nuk rrezikonin te zbuloheshin per videon .

.....


- Roan kur do ta sjellesh Sofin per dark - e besdisi serisht e motra me te njejten tem te cilin e fliste cdo mbremje

- Nuk kam shpetim apo jo moter - u drejtua drejt

- Sigurisht qe jo bir po presim per nusen ne , dua te njoh nusen e djalit tim - i kapi faqet si femij Adrriana

- Ma nuk jam femij - u ankua ai

- per mua gjithmon do mbetesh femij bir - buzeqeshi e ema

- Nese jeni dakort Sofian do ta sjell sonte - foli ai paspak

- Vertet - pyeten te dyja

- po vertet -buzeqeshi ai .

-ateher te fillojm me pergatitjet ne mama - u drejtua Olivia te emes .

Adrriana pohoi me koke dhe te dyja u drejtuan drejt guzhines .

-Vetem dicka te thjesht sepse ajo nuk i pelqen darkat elegante - u degjua zeri i tij .

U drejtua drejt daljes . Do shkonte te merte Sofian. Megjithese nuk ja kishte aspak iden sesi do reagonte ajo qe ai do e prezantonte me te shtepis .
Do ti pelqen dicka e till asaj apo jo . Ai po shkonte me shpresen qe po .

Arriti perpara shtepis se saj , I ra deres dhe po priste te hapej .

Nuk kaluan shum minuta kur doli Klea .

- Dhenderr nuk te prisnim kaq shpejt - buzeqeshi ajo

- Klea a mund te futem - foli i besdisur

- Natyrisht dhenderr - hapi rrugen ajo dhe pasi mbylli dren u drejtua pas tij ne dhomen e ndenjes .

Po shikonte rreth e qark dhe nuk e shikonte Sofian

-He dhenderr nuk e gjen dot nusen ?- e ngacmonte Klea

- ku esht Sofi Klea - foli ai duke anashkaluar pyetjen e saj

- Pse te mori malli , kaq shpejt - qesht me te

Roan e pa me nje shikim qe mjaftonte per Klea ta kuptonte se po e kalonte kufirin .

- Sofia esht ne dush - buzeqeshi
keshtuqe mund te ulesh ta presesh ose dhe mund te shkosh te ajo - foli shpejt ajo dhe u drejtua drejt guzhines pa pritur per pergjigjen e tij .

Qeshi me te , nxori telefonin e tij e po shikonte ne rrjetet sociale .
Pas pak kaloi Klea

- Roan mund ta presesh Sofian ne dhome nese deshiron - foli ajo

- Ne rregull ateher po e pres lart .

U ngjit lart per ne dhomen e vajzave . U ul ne shtratin e saj e po shikonte disa foto .
Nuk kaloi shum kur ajo u fut ne dhome.

A chance .!Where stories live. Discover now