....
At nat nuk shkoi tek ajo . Nuk shkoi pran sofijes se tij .
Perpara se te largohejbper te qendruar vetem u sigurua qe ajo nuk do ishte vetem .
E la ne prani te mamase se saj .
Edhe te kleas .
E me pas u largua .Kishte nevoj per nje dush te qetsohej .
Por me shum nevoj kishte per te .
At nat e kaloi vetem ne shoqeri te vetmis .
E di ne fillim mendoi se ishte mesuar me vetmin .
Ishte mesuar te jetonte me te , por jo si perdreq ajo sa vinte dhe te vriste me shum .Vetmia esht gjithkohen me ty , esht pjes e jetes tende . Mos u mundo ta largosh gjithmon do jet keshtu .
I fliste vetes .Edhe perpiqej te flinte por sa her i mbyllte syt i shfaqej fytyra e saj . I shfaqej sofia e tij kur e pyeti "Pse?"
Pse vall ?
Sa shum e veshtir esht te gjesh nje arsye PseSepse mos ndoshta nuk e priste prej tij?
Mundohej e mundohej te gjente nje arsye por me kot .
Derisa ne oret e par te mengjesit e mori gjumi ......
- Ateher doktorr si esht ajo ? - pyeti me keqardhje
- Mir plaget po sherohen , por ajo jo dhe nuk i dihet kur mund te zgjohet .- shpjegoi drejtuar asaj
- Ne rregull a mund ta takoj ? - pyeti
- patjeter por vetem per pak - tha qarte dhe e drejtoi drejt dhomes se Sofija
- Faleminderit mund te vazhdoi vet - pershendeti doktorrin dhe u larguar drejt dhomes se saj .
Hapi pak deren dhe u mbeshtet pas saj .
Nuk e dinte nese deshironte te futej brenda .Ndjehej kaq keq aroma e spitalit e mbyste e sidomos kur ajo ndjehej fajtore per gjendjen e saj .
- Nuk i dihej kur do zgjohej .... - peshperiti leht fjalet e doktorrit .
U fut brenda dhe po qendrronte ne fund te krevatit tek kembet e saj .
Nuk do vinte ta takonte ose te futej brenda nese do kishte njerez sepse e dinte qe nuk do ta linin ta takonte aq me pak qe ajo ishte fajtorja por per fatin e saj te mir nuk kishte asnjeri pran saj ne keto momente . Edhe ajo e ndjente sikur duhet ta takonte .- Me vjen shum keq Sofi . Me beso qe nuk doja te arrinte deri ktu , un doja thjesht te lendoja pak . Nuk doja qe te shkonte kaq keq .
Roan nuk ka asnje faj .
Un u bera shkaktarja per tgjith kte . Me vjen vertet shun keq nuk doja - leshoi keto fjal dhe doli me nxitim qe aty ......
Ishte nisur per tek ajo . Dhe rruges gjeti ate shitesen e luleve qe i kishte derguar buqeten e par te tulipaneve .
- Pershendetje , mund tme beni nje buqet te madhe me tulipane - tha serioz .
- Patjeter zotri me cfar ngjyrash e doni - u pergjigj shitesja duke qeshur
- Me te gjitha beje , mjafton qe ajo te hap syt dhe ta shikoj .- foli leht
- oh ju jeni ai zotria qe porositet tulipane perpara ca kohesh, ju mbajta mend - tha qet
Ai nuk foli thjesht pohoi me koke .
- E di sepse jo shum pelqejn lulen e tulipanit . Shumica preferojne me shum trendalilat sot . Edhe prandaj mu kujtuat - buzeqesi serisht dhe po i pergatiste buqeten .
- Ajo esht vecant prandaj dhe dashuron fjera te vecanta sic jan tulipanet -tha me keqardhje
- Esht mir ajo ?- buzeqeshi leht
-Se di u ben dit qe nuk ja kam pare syt . Esht ne gjum dhe nuk e di kur do zgjohet . Asnjeri nuk e di .
- ohh - psheretiu me keqardhje .) Me vjen keq
- Edhe mua - tha qet
- Foli , Tregoi sesa shum e do do zgjohet shum me shpejt nese e di qe dikush mezi po e pret - tha qet dhe i zgjati buqeten e lule .
Nuk foli mori buqeten dhe u larguar drejt spitalit.
U fut brenda , vendosi lulet ne nje komedin aty dhe u ul pran saj mori doren e saj dhe e shtrenoi mes duarve te tija .
- Hapi syt vogelushe , shiko te kam sjell tulipaten . Lulet e tua te preferuara .
E di kete her i mora te gjitha ngjyrat , nuk e dija ke te zgjidhja ka shum gjera qe dua ti shpreh dhe mendoj qe te gjitha ngjyrat do ti tregojn nese ti zgjohesh dhe i shikon apo jo ?Hajde tani hapi syt te lutem qenka shum e veshtir pa ty me beso nuk kalon dita fare .
Nuk shkoj dot ne dhom sepse me shfaqesh ti , fytyra jote duke qeshur , syt e tu te bukur ,
U lodha u lodha vertet nuk dua te rri me asnje minut pa ty . Hajde tani zgjohu kemi shum gjera per te bere . Do bejm femij , do martohemi , zgjohu te lutem kemi shum gjera perpara eja tani mos me ler vetem . Mos me torturo ne kete menyre .E di qe gabova , bera shum gabim nuk duhet te kisha len te largoheshe. Nuk duhet te kisha len te ikje prej meje qe ate mengjes .
Nuk esht e leht pa ty vogelushe . Me fal te lutem , me fal nuk mundem me ,mjaft me tani , mos ma bej kte hajde tani zgjohu , hapi syt me buzeqesh edhe njeher , me shiko me ata syt e embel edhe njeher .... vetem nje mundesi edhe njeher te shikoj ,,,, .Mbeshteti koken tek duart e saj dhe i puthi leht .
Me pas u ngrit dhe u shtri anes saj . Pa e prekur ate , me aq kujdes mundohej te rrinte nuk donte qe ta lendonte . Por vetem pak do qendrronte , sa te ndjente pak aromen e saj , megjithse ato medikamentet e aroma e spitalit e benin te veshtir , por serisht e ndjeu aromen e saj thell ne gushen e saj ,,nje arome vanilje ate e qetsonte , e bente te ndjehej me i qet , i dashuruar marrezist pas saj ...
U zhyt thell ne gushen e saj derisa e mori gjumi .....
Kishin kaluar koh kur ndjeu doren e dikujt qe po e prekte nga shpatullat .
-Zotri duhet te coheni , zot me degjoni ?
Hapi syt leht dhe pa infermjren e cila po mundohej ta zgjonte .
U cua me pertes qe aty , hodhi syt nga vogelushje e tij dhe ajo nuk ishte zgjuar . Pa drejt infermjeres me dhimbje- E di me vjen shum keq por nuk duhet ta beni me kete gje zotri , mund ta lendoni pacienten - tha serioze
- Por un vec pak nuk kisha ne qellim ta lendoja - tha qet e vazhdonte te shikonte drejt sifijas
- Nuk do ti them doktorrit per kete gje sot por ben mir mos ta perserisni me zotri sepse ju rrezikoni ate . Edhe ju e dini qe kjo nuk esht etike si mund te flesh ne krevatin e pacintes - tha serioze serisht
-Ne rregull nuk do ta bej me - tha qet
- Mund te dilni tani nuk lejohen vizita kaq te gjata per pacintet - foli infermierja
Njk foli vec pohoi me kok dhe doli jasht .
U mbeshtet ne mur dhe pa oren . Kishe fjetur dy ore pran vgelushesh se tij.
Te pakten e kishte ndenjur pran saj kishte ndjer aromen e saj per dy ore .Buzeqeshi hidherueshem me vehte .I mungonte vertet i mundonte shum .
U mbeshtet rendshem ne ato karrike te rehatshme te spitalit pran deres se saj . Dhe filloi te kujtonte cdogje me te .
Mbyllte syt dhe kujtonte ate .. kur therriste emrin e tij ajo e qeshura e saj e cila jehonte neper shtepi .. kur kishin qen lojrat .Sa shum ishte kenaqur , dhe ai sa shum ishte kenaqur pran saj .
Tek ajo kishte gjetur jeten , dashurin , lumturin kishte gjetur ngrohtesin ato qe me se shumti i mungonin .
Tek ajo kishte gjetur gjithcka .E nese ajo di ikte do merrte edhe shpirtin e tij me vehte ...
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...