15.

2.1K 85 20
                                    

Ecte rruges dhe lotet i iknin rreke . Nuk i interesonte aspak qe te gjith njerzit e shikonin cuditshem .
Te gjith kthenin koken madje disa dhe peshperitnin fjale nga me te ndryshmet .

" duhet ta ket len i fejuari "
" Do jet larguar prej familjes "
" Do e ket zen burrin me dashnoren si duket paskan qen ne ndonje fest "

Edhe shum fjal te tjera .

Ajo nuk kthente koken as ti shikonte , vazhdonte rrugen . Kishte hequr sandalet e fustanin e kishte ngritur deri tek gjunjet .

Po drejtohej drejt parkut .
U ul ne nje stol larg te tjerve .
E la veten te lir dhe loten filluan te rridhnin pa pushim .

Kush ja kishte ber kete asaj . Kujt i kishte ber keq ajo qe tia benin dicka te till .
Kishte mbledhur gjunjet me krah dhe qante me ze .

Sot duhet te ishte dita me e lumtur e saj . Por u shenderrua ne dhimbje .
Nje dhimbje e cila te therte . E kishin ofenduar kaq shum , E kishin quajtur femer te ulet . Sipas tyre ajo i ishte dhen shefit te saj per tu ber modele . E pabesueshme .

Vazhdonte te qante me shum kur kujtonte fytyrat e te ftuarve te cilet e shikonin gjith percmim .

Pse duhet te ishte kaq e pafat . Ajo nuk i kishte ber keq askujt .

- Bije je mir? -
Ishte afruar nje grua e ne mosh pran saj .Ktheu syt te lagur me lot , nuk foli .

- A mund te ulem me ty ?- foli serisht gruaja

Ajo nuk beri ze thjesht i hapi vend gruas te ulej .

- E di qe zemra te dhemb shum . Te ka lenduar dikush . Por nuk ja vlen te qash . - Foli qet duke i ferkuar shpatullat

Ktheu syt nga gruaja dhe po e shikonte .

- Un nuk e di as kush me lendoi kaq shum - Ia ktheu me zerin qe i dridhej , e mblodhi shpatullat  .
Gruaja nuk po fliste .Po i dhimbsej vajza .

- Ata me quajte nje femer te perdal . Te gjith me shikonin me percmim . Kujt i bera keq un vall qe te me quanin te till- qante nderkoh qe fliste

- Edhe cfar problemi ka nese te quajten ashtu zemer ?

U kthye drejt saj duke rrudhur vetullat .

- Me falni ? Nuk ju kuptova - E shikonte habitur . E shikonte me inat sikur gruaja ti kishte then qe ajo te ulte koken dhe ta pranonte dicka te till . Por jo kurrsesi .

Gruaja buzeqeshi pak .

- Nuk dua te them qe ta pranosh dicka te till .
Por nuk duhet te qash . Perderisa ti nuk je e till pse duhet te qash per fjal boshe ? Me beso nuk ja vlen . Nese dikush te ka ber dicka te till . Qellimi i tij ose asaj ka qen tet shoh te shkaterruar . Do tia besh qejfin ti ? - e pyeti

-Asnjeher - foli e vendosur .

-Ateher fshij lotet edhe buzeqesh me shum .
Personi qe e ka ber duhet si fillim ti hedh syt nga vetja pastaj te flasi per ty zemer . - i buzeqeshte ajo .

-Esht e veshtir , Esht shum e veshtir nuk e di sesi do ti shikoj njerzit ne sy tani - uli koken ajo

-Perse ? Ti nuk ke ber asgje per te ulur koken . Perkundrazi ti duhet te ecesh koken lart .- i ngriti koken duke e par ne sy .
- vogelushe . Ti je kaq e vogel , dhe akoma nuk i ke hasur problemet , sprovat e jetes .
Kjo qe ti po kalon tani . Te duket dhimbja me e madhe . Me besoj kjo nuk eshte asgje perpara sprovave qe do te jap jeta .
Por te them dicka sepse un kam moshen e nenes tende . Mos harro kurr ...

A chance .!Where stories live. Discover now