4.

2.4K 96 12
                                    

.
Nxitoi per ne zyre trokiti ne der kur degjoi qe ai i tha hyr .
u fut brenda me koken posht .

- mirmengjes zoteri ,

- po cfar te duhet . - u kthye nga ajo sa i hodhi njeher syt . pastaj u kthye dosjes se tij

- Mendova mos kishit ndonje pun per mua .

- Pun per ty - pyti ai i habitur

- Me than qe do jem sekretaria juaj zotri-ngriti ajo koken Edhe pa po ate idjotin qe ishte perplasur dy her
. Shqeu syt . Ska mundesi tha me vete .

- Ska mundesi cfar ?- ngri koken Roan edhe pa ate. Te cmenduren e mgjesit .
Nuk e mohoi qe ishte e bukur .Syt blu lekure te bardh ,dhe floket e saj te zinj si erresira .
Binin ne kontrast me te . Hoqi shikim prej saj dhe uli koken ne dosje.

- Un nuk kam nevoj per sekretare . Kush te tha qe te jesh sekretaria ime un nuk kam kerkuar sekretare ka plot pun te tjera ne kompani- foli ai i acaruar .

Ishte i acaruar nuk e kuptonte nese isht i acaruar se i kishin ven sekretare apo ishte acaruar per faktin qe ishte vajza e mengjesit edhe kishte menduar qe ishte e bukur .

- dil jasht - iu kthye ai

Ajo doli mese e shokuar . Nuk e priste nje reagim te till .

- cfar pati ai idjoti ashtu . A thua mbarova un te jem sekretaria e tij . Psikopati .
Qe sot do jap dorheqen as nuk kam ndermend te duroj at psikopatin . Por e dua shum kte pun me pelqen  -Fliste me veten dhe sorollatej lart e posht zyres .

Hapi deren dhe u fut ne zyren e te atit .

- baba te kerkova gje sekretare un ? Skam nevoj per sekretare - perplasi doren ne tavolin .

- bir projekti qe kemi nisur do jet vertet shum i veshtire dhe do kesh nevoj per ndime prandaj te caktova nje sekretare per ty . - foli i ati qete . -Nuk dua te lodhesh duke punuar dit e nat .

E dinte pse i biri sdonte asnje femer pran vetes , mendonte mos i ati ja kishte sjell qe te harronte ate . Qe te mos shkaterronte veten . Edhe pse kjo ishte pak e vertet ai kishte sjell me qellim Sofin sepse ajo ishte femra me e cilter edhe e thjesht e njihte ate prej familjes se saj por nuk e dinte nese ajo e mbante mend .

- Epo un nuk dua asnje sekretare e aq me pak ate te cmenduren qe nuk shikon as rrugen . - tashme vertet ishte mjaft i acaruar .

- Bir qetsohu mendohu njeher shikoje sesi punon dhe pastaj vendose . un nuk dua tet shtyje per asgje ,por pse do ta heqesh edhe ate nga puna eshte vajz e re do jet ne nevoj . Ku i dihet  se cfar problesh mund te ket ajo .

- Caktoni ndonje pun tjeter . - foli leht

- Ti e di qe ska me vend ne kompani - ia ktheu i ati .

U largua nga aty duke perplasur deren .
u fut ne zyr dhe i tha njeres nga punojseve ta therrisnin vajzen ne zyren e tij . As per emrin nuk e kishte pyetur .

- zonjush Z. Roan ju kerkon ne zyren e tij .
u ndje nje ze pas saj . ktheu koken nga vajza dhe pohoi .

..

pra zoterin na e therraskan Roan ,domethene  Roan Gros.  . U nis dejt tij .
Trokiti ne der dhe u fut brenda .

-ulu .- degjoi zerin e tij.
beri sic i tha edhe u ul ne kolltuk.

-Mund te me shikosh ne sy kur flas-iu drejtua ai asaj .
Epo  cfar faji kishte vajza qe ai nuk donte sekretare apo edhe femra mes vetes ku ta dinte ajo .
Ajo skishte asnje faj ne kte mes .

A chance .!Where stories live. Discover now