40.

1.5K 72 5
                                    

....

- Sofiii ? ohh zot ti u zgjove nuk me besohet vogelushe - kapte fytyren e saj prekte cdo kontur te sajin e puthte pa ndal .
Nuk i besohej sofija e tij ishte zgjuar . )
Oh zot faleminderit - perseriste pa ndal

- Roan ? - tha serisht e pavetdijshme .

- Jam ktu zemer jam ktu pran teje -

Si dukej ajo ishte e pavetedijshme .

-Prit vogelushe prit te lajmeroj doktorrin - Doli qe aty .. ) Doktorr doktorr ejani shpejt - therriste jasht deres .
Pas pak u duk doktorri bashk me infermjeren qe kishte ne kujdestari Sofijan .

- cfar ndodhi ? - pyeti serioz

- U zgjua doktorr therriti emrin tim dy her madje - fliste me entuziazem tamam si ata femijet kur i dhuron lodren e preferuar .

- Ne rregull prit ktu sa ta kontrollojm - tha serisht dhe u fut drejt dhomes se sofijas .

Pohoj me kok dhe po priste jasht deres bente ecjake . Pastaj u kujtua qe duhet te lajmeronte te tjeret . Mori kleas sepse  ajo tashme rrinte bashk me Aldo dhe tani ishin pran Djanes . Pasiqe Djana kishte nevoj te mos qendrronte vetem keto koh per shak te sofijas . Aldo dhe klea qendrronin me te .

-Alo Roan cfar ka ? I ka ndodhur gje Sofias - tha serioze

- sofija u zgjua klea - tha me gezim

- cfar vertet ?

- po tani u zgjua po e kontrollon doktorri

- Erdha tani po vijm aty te gjith

- Lajmero dhe te tjeret

- Ne rregull - Klea mbylli telefonin dhe u drejtua atyre .

- Cfar ka klea i ka ndodhur gje vajzes time - u ngrit shpejt Djana

Klea po shikonte e lumtur

- Sofija ...

- Cfar sofija klea ? cfarr i ka ndodhur vajzez time - ngriti zerin Djana dhe kapi klean nga shpatullat

- Sofija esht zgjuar - tha e lumtur dhe perqafoj fort Djanen

- Cfar ? - tha leht dhe i kthehu perqafimin asaj . Eja te shkojm shpejt . Faleminderit o zot - fliste me vete dhe nxituan drejt daljes .
U nisen per ne spital e rruges klea telefonoi Aldon ,prinderit qe e kishin birsuar sofijan .
..

Ndersa Roan tashme po priste akoma pas deres . Sa shum qe zgjasnin dhe kontrollet .

- Hajde tani mbaro - fliste me vehte

Kishin kaluar 30 min dhe tashme te gjith ishin mbledhur aty , Roan i icili ishte mbeshtetur pas deres , Djana qe mbante durt kryq e nuk i ndante syt dres se dhomes se bijes saj , Klea e cila ishte nen perqafimin e Aldos , familja qe kishite biresuar Sofijan , Te gjith po prisnin jasht deres per doktorrin . Mezi prisnin te merrnin lajmenin e mir e te takonin sofijan .
Dallohej gezimi ne fytyrat e tyre , syt buzeqeshnin nga lumturia , Me ne fund pritja e tyre kishte marr fund .
U hap dera dhe jasht doli doktorri duke buzeqeshur .

- Urime e te shkuara , pacjentja esht zgjuar esht shum mir , vetem pak e tronditur prej  kohes qe ishte ne koma . Keshtuqe do ishte me mir te ishit sa me te qet , e ta takonit me radhe - tha duke buzeqeshur

- Shum faleminderit doktorr - tha Djana kete her e lumtur

- asgje zonje , do flasim serisht per procedurat e daljes se vajzes . Po tani per tani c'malluni me te , - tha qete .

- Patjeter doktorr , edhe njeher shum faleminderit - iu pergjigj Djana

- Asgje zonje , Te shkuara serisht - tha leht dhe u largua .

A chance .!Where stories live. Discover now