Nxitoi hapat te largohej qe aty .- Oh jo Sofia - shtyu larg Adelen dhe nxitoi pas saj . Doli ashtu pa bluze mjaftonte ta besonte sofija e tij
- Sofia me degjo nuk esht ashtu .Sofia prit - e ndiqte pas
Cfar do ti thoshte tani ?
Qe nuk ishte ashtu ? Ajo e kishte par duke u puthur me dike tjeter .Do ta besonte ajo ate .
Megjithse ai nuk do dorzohej .
Vazhdonte ta ndiqte pas ....
Vraponte jasht kompanise dhe degjonte zerin e tij teksa e therriste pas .Nuk donte te degjonte asgje . Nuk donte tia shikonte me fytyren .
Lotet i rridhnin pa ndal e fyti i ishte thare .
Fjalet i kishin ngecur ne gryke .Deshironte ti bertiste ta shante ta mallkonte . Por zeri i saj nuk dilte .
Vec vazhdonte te vraponte duke u larguar sa me larg tij . Vraponte pa ndal duke u perplasur me njerzit qe kalonin rruges .
Te cilet e shikonin cuditshem .Nuk i interesonte sesi e shikonin ata asaj po i dhimbte shpirti .
Nuk kishte dhimbje me te keqe sesa tet dhimbte shpirti prej dashurise .
Edhe nese tashme do ta qelloje me plumb nuk do ta ndjente dhimbjen kaq shum ." E di dhembja fizike kalon . Me beso kalon me shpejt madje edhe pastrohet largohet prej teje e mbetet vec nje kujtim i keqe .
E ndersa dhimbja dashuris ? Jo nuk largohet kurr . E nese kalon vite shum vite . Nuk kalon . Ajo dhemb si dreqi dhemb aq shum saqe deshiron te ulerasesh te bertasesh e ta largosh . Dhemb aq shum sa deshiron te hash veten me dhemb ne menyr qe te largohet e ta zevendesosh me dicka tjeter . Por jo nuk largohet , derisa ti mesohesh te jetosh me te .. Te jetosh me dhimbjen e dashuris. Ne nje moment behet pjes e pa ndashme e jetes tende ".. Si mundi te ma bej kete ?
Si mundi te puth dike tjeter po ate dit qe i fala gjithcka ??
.. Si mundi te puth dike diten e ditelindjes time ??Si mundi ??
Uleriste zeri brenda ne koken e saj . E kembet vazhdonit ta terhiqnin thuajse zvarre sepse ajo nuk ndjente me asgje . Madje nuk e dinte a po i qarkullonte gjak ne trup ne keto momente ..
Lotet nuk ndalonin e ajo nuk donte te ndalej .
Deshironte mos ta degjonte ate teksa e therriste pas . Nuk e donte pas .Ne moment qe ktheu koken ta shikonte pa ndaluar nje makin e perplas aq fort saqe e hedh larg .
- Sofiaaa - uleriti me sa kishte ne koke .
Ne te qinden e sekondes mijera njerez u mblodhen siper saj .
U afrua e lotet po dilnin pa ndal .
- jo jo sofia jo .. largonte njerzit dhe u afrua pran saj u ul ne gjunj te koka saj .
E lotet po e mbysnin .- Jo serish o zot jo serisht .. E mori koken e saj ne preh e prekte gjith andej .
Sofia me shikon sofia jo mos ik sofia me degjon - prekte fytyren e saj e qante .
-zotri ambulanca po vjen - e lajmeroi dikush .
pohoi me koke dhe vazhdonte ta therriste akoma .
Sofia qendrro me mua , mos ik vogelushe mos ik te lutem - . Lotet binin ne faqet e sajAjo levizi koken hapi pakez syte .
-Sofia je gjall, po vjen ambulanca zemer - tha plot gezim
E ndersa ajo i tha vec
"pse Roan ? "
E me pas e keputi koken ne krahet e tij ..
Jo jo jooo - degjohej zeri i tij .
Ne ato momente erdhi ambulanca e moren e me shpejt.
- Esht ne rrezik per jeten - vec kaq i than Roanit dhe u larguan drejt spitalit .
...
E ai mbeti aty ne kembe dhe ne mendje i vertitej fjala e saj " pse Roan "
He roan pse? - pyeste veten.
Pse Roan e meritonte ajo gjith kete ?..Kur arriti ne spital te ishin aty .
Dy familjet e saj , familja e tij Klea dhe Aldo .
Ne nje cep isht Djana qe qante me ze e kerkonte vajzen e saj . E ne nje tjeter klea qe qante e Aldo qe e ngushellonte .
Pastaj familja e saj birsuese qe ishin mbledhur ne nje cep e qanin pa ze . Familja tij po qendrronin e pran .Aldo sapo e pa bashk me klean nxituan drejt tij . E familja e pa njeher hidhur .
- Si esht Aldo - Pyeti shpejt sapo u afrua pran
- Keq shum keq esht nuk e dim nese do ta perballoj operacionin . - tha prer klea e lotet e mbysnin .
Rreshkiti rendshem ne tok e lotet filluan ti dilnin nga syte .
-Pse Aldo pse - i thoshte shokut te tij
Pse mi ben zoti keto . Nuk u mjaftua me te paren do me marr dhe sofian ? Cfar do prej meje ai Aldo cfar do - Qante si femij
-- Mos bej kshu vlla ti e di sofija esht e fort do ta kalojm dhe kte . Ajo do kthehet pran nesh .
- perpiqej ta ngushellonte Aldo .Tashme kishin kaluar 7 or dhe dera e sallesh hapet .
Ngrihen te gjith ne kemb .-Familja e Sofias jeni - iu drejtohet ai .
- Po , si esht bija ime doktorr - foli Djana mes loteve
- Na vjen keq zonj tju them qe trupi i saj kishte pesuar nje goditje te fort . Pati hemoragji te brendshme, mushkerit e demtuara dhe dy brinje te thyer . Arritem ta ndalonim hemoragjin . Operacioni shkoi mire .
Tani na mbetet te presim ne ditet ne vazhdim . Nese do ja dal te zgjohet ose jo . - foli prer doktorriDjana u shemb ne toke .
- Dhe njeher zonje na vjen shum keq - do ishte mir te mos prisnit kot ketu sot nuk mund ta shikoni . Tani nuk dihet kur do zgjohet . Mund te zgjohet javen tjeter ndoshta pas nje muaji dy ose dhe pas nje viti .
Gjithcka varet prej saj tani . Mund te vini ta takoni kur te doni nga neser ,pas pak do ta kalojm ne dhome ku do mbahet me aparatura - kaq tha doktorri dhe larguaDegjoheshin te qara . Askush nuk fliste .
Roan ishte mbeshtetur ne mur dhe shikim e kishte larg .Sofija e tij nuk do ti hapte syt ? Ajo kishte rene ne gjum te thell .
Cfar do bente tani ai .?Sapo mendoi qe gjithcka po shkonte mire sapo besoi qe do jetonin bashk te lumtur . Sapo besoi qe zoti vertet beri mrekulli duke e sjell ate ne jeten e tij .
Por vall cfar beri ai me jeten e saj ?
Pse duhet te sprovohej keshtu .
Per cfar ndodhej tashme shtrir ne ate shtrat per fajin e tij .
Ishte i gjith faji i tij .Faji i tij qe ajo dergjej ne ate shtrat te ftohte e ai nuk mund ta perqafonte dot . Nuk mund ta ndjente dot pran vetes .
Per fajin e tij ajo gjendej aty .....
Tashme ndodhej vetem te tjeret ishin larguar .
Djanen e kishin marre me zor te bente nje dush te shplodhej . Familja e saj birsuese ishte larguar , ndersa klean e kishte cuar Aldo ne shtepi . Po torturoheshin kot aty . Doktorri i kishte then qe dot nuk do ta takonte asnjeri .Nga te gjith vec ai kishte mbetur .
Nuk kishte arritur njeri ta largonte . Ishte perpjekur Olivia ta merrte por jo ai ja kishte prer shkurt .Do ta kalonte naten aty . Me vogelushen e tij .
Ulur perpara deres se saj .
Nuk do te largohej kurre .
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...