Kishte hapur te gjitha fotot e saj neper tavonlinen e zyres .
Ishte magjepsur .
Ajo rrezatonte e tera .
Nje buzqeshje qe kushdo do donte ta kishte .
Ishte krenar per zgjedhjen e tij .Kishte dy or qe cdo gje ishte hedhur ne treg edhe vertet qe kishte marr shum vemendje.
Me shum nga sa pritej
Ai po ja arrinte qellimi .
Kompania e tij po kthehej fuqishem ne treg .
Ajo nuk e kishte zhgenjyer .E kishte vendosur qe sot do ta ftonte te dilnin ne nje dark .
Do ti propozonte te ishte e tija .Nuk mund te duronte dot me ta kishte aty edhe nuk mund tja puthte buzet .
Nuk mund ta perqafonte sa her te donte . Nuk po i rezistonte dot .
Ajo e tundonte . E terhiqte ne nje vorbull ndjenjash ,nuk ndalonte dot . Sa me shum qendronte afer saj aq me thell zhytej .Epo le te mbytej por jo vetem ,donte te merrte dhe ate , pastaj le te mbyteshin bashk ne nje det ndjenjash .
-Sofi si ndjehesh - E pyeti
kishte shkuar ne zyren e saj kte her . Madje dhe ajo ishte habitur ,ai gjithmon e therriste ne zyren e tij .- Se di as vete akoma jam e emocionuar , nuk e prisja qe te me pelqenin aq shum .- fliste ajo e emocionuar dhe rrotulloj ne karrike .
- Sofi ?
- Po
Ndjeu qe ai i kapi duart . Dukej qe do ti thoshte dicka serioze sepse fytyra e tij ishte e till .
- Kur do ndalosh se qeni kaq mosbesuese , ?
"Pse thua qe nuk prisje tet pelqenin ? Ki besim tek vetja . Ti je perfekte keshtu sic je . Nuk ka nevoj te ndryshosh qe te tjeret te pelqejn . Ti je femra me e meekullueshme qe kam njohur . Je femra me e sjellshme , me e drejtperdrejt , e padjallzuar . Ki besim tek vetja . Mos harro gjithmon beso tek vetja dhe ji gjithmon vetvetja sepse do arrish akoma me lart se kaq . "
Kishte degjuar cdogje qe i tha ai me vemendje . Per her te par ai ja thoshte ato fjal .
Ai i vuri ne dukje disa cilsi te sajat . Nuk do dinte cfar te thoshte.
Nuk donte te fliste . Sepse e dinte qe nese do hapte gojen do fliste ndonje nga ato idjotsirat e saj .
prandaj dhe thjesht i dha nje buzqeshje te embel.
Ishte e lumtur qe e kishte njohur .-Sofi e meriton nje dark sonte - i tha Roan .
-Nje dark ? Si nje dark nga ato darkat ne restorante naten ? - pyeti ajo dyshuese .
-Po fiks si ato darkat vetem un dhe ti - i kapi faqen duke shtrenguar .
- Vetem un dhe ti ? -u pertyp njeher sofi .
- Nuk pranoj kundershtim keshtuqe behu e bukur do vij te marr nga ora 7 - nuk priti per pergjigjen e saj por u largua .
Kishte ngelur e habitur por mjaft e lumtur .
Ai sapo e kishte ftuar ne nje dark vetem ata te dy.
U cua nxitimthi dhe zbriti te Klea .- Klea Klea -hapi deren nxitimthi , as nuk e kishte mendjen te trokiste
Aldo dhe Klea kthyen te dy ftyren nga ajo .
- He po talleni tani ju!
Mir ne shpi po edhe ktu ne zyr . Kini pak respekt edhe per ne minorenet -I kishte kapur serisht pran njeri tjetrit edhe kjo nuk kishte qen hera e par .-Cfar te bejm ty ne minorene qe gjindesh gjithmon ne momente qe nuk duhet - Ia kishte kthyer Aldo
-Edhe ne fakt Sofija esht vertet nje minorene - qeshte Klea .
-A mund ta dim arsyen e nderprerjes Sofi perndryshe do shkoj tet denoncoj per arsye nderhyrjesh mes citit - Filste ai serioz
-Me shkrive tani Aldo , Un kam arsye ktu ju ngelet duke u nukur puci puci me njeri tjetrin 24 or ne dit . Mjafton te shkreten dhe juve .- u ul ne karrike ajo
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...