6.

2.3K 98 24
                                    

...
Po leviznin nen ritmin e muzikes ...

-Sofi a ka mundesi te relaksohesh nuk te bej asgje nuk ke pse dridhesh keshu -foli ai me ze te but pran veshit te saj .

Nje dritherim i kaloi ne trup, ktheu fytyren dhe po e shikonte drejt ne sy . Ata sy po e digjnin zjarr . Per her te par po shikonte aq qet syt e tij dhe per her te par emri i saj tingelloi aq embel ne gojen e tij .
E ven ne siklet qeshi pak .

- nuk esht qe mund te me besh dicka thjesht nuk me besohet qe po vallzoj me ty zotri . - tha me ze te ulet e sigurt qe nuk do ta degjonte

- Te kuptoj e cuditshme ne fakt . - buzqeshi pak.Deshironte qe ajo ta therriste ne emer . Ndjente sikur ajo i bente mir .

Nuk po e kuptonte pse ajo po i bente mir , I pelqente prania e saj . Sa me shum qe e shikonte aq me shum e tundonin ato buzet e saj flak te kuqe , te plota . Largoi kto mendime nga koka dhe iu kujtua ajo Ema .Ai nuk mund tia bente Asaj kete nuk mund ta zevendesonte me dike tjeter .

E la Sofian  ne mes te pistes te hutuar edhe u largua jasht . Nuk i kerkoi as falje , Nuk i tha as gjysme fjale qe do largohej. U habit nga sjellja e tij ishte gati te qante . Nuk mund ta besonte qe e kishte len vetem ne mes te salles .

Doli qe aty dhe nxitoi per jasht pas vetes degjonte Klean dhe Aldon tek e therrisnin por nuk e ktheu koken as nuk ndaloi .I dhembi ajo sjellja e tij .

-Nje idjote je Sofi nje idjote .Pastaj kush je ti qe ai mos tet linte ashtu , kush je ti qe ai duhet ti kerkonte falje .Asgje nuk je ,thjesht nje punojse e rendomt per te. - I bertiste vetes derisa arriti ne apartament hapi deren dhe u shtri nuk donte te qante nuk ja vlente per te . Pastaj kush isht ai qe te qante ajo ,? Kush ishte ai qe ta bente te ndjehe ashtu .? Ajo nuk kishte qar per asnje mashkull deri me sot . E tani po qan per shefin e saj budalliku me i madh .

...Ai kishte arritur ne shtepi kishte shkuar tek ajo .Hapi deren akoma fotot ishte sic i kishte len ai 3 vite me par kur kishte mbyllur deren dhe qe ateher  nuk kishte qen me atje .
Pas kaq vitesh nisi te qante .
E kishte zen gjumi aty ne pllaka mbeshtet pas krevatit .

Roan - ndjeu nje ze ta therriste . Roan
ktheu koken ishte ajo .. U ngrit i habitur ,e perqafoi fort

Sa me kishte marr malli Ema - thoshte teksa perqafonte ate . -Pse nuk ke ardhur me para tek un , u ben 3 vite qe nuk vjen me ne enderrat e mia . Me thuaj mos kam ber gabim .- fliste ai

- Roan un nuk jam ktu . Mos u merzit . Me pelqen Sofia esht shum vajz e mir . Nuk u solle mir sot me te si e le vetem ne sall - i fliste ajo

- Ema nuk mund te tradhetoja ty nuk munda .

- por ti nuk po me tradhetoje Roan un nuk jam me aty ,nuk jam me ne ate bot. Ti duhet te vazhdosh jeten tende . Mbaje premtimin qe me dhe . -

- Por Ema mos ik te lutem .

- Roan ajo esht mundesia jote e dyt mos e humb . -i buzeqeshi dhe u zhduk .

-Ema Emaa Emaa ku je ?! - therriste ,hapi syttt e kuptoi qe kishte qen nje enderr .Tashme ajo nuk ishte me te dhe si per cudi ndjehe me mir pas asaj bisede . Vendin e saj nuk mund ta zinte askush . Ajo  do kishte nje vend shum te vecant do ishte engjelli i tij mbrojtes por tashme kishte ardh koha qe ai vertet te fillonte jeten e tij .

U cua prej aty mbylli deren per her te fundit nuk do hynte me ne ate dhom madje njoftoi dhe pastruesen qe ti mblidhte te gjitha fotografit e saj ta pastronte dhomen edhe si gjithmon te ishte e kycur .
Tashme do hapte nje kapitull te ri .

U nis ne dhomen e tij u shtri ne shtrat por ne mendje i vinte Sofia .
Nuk mund te flinte kur mendonte sesi do ishte ndjer ajo kur ai e kishte len vetem ne mes te salles . Ishte sjell vertet si idjot . Pastaj si do ti kerkonte ai Sofis te behej Fytyra me e bukur kur ai ishte sjell aq keq nuk ishte dicka e leht .

A chance .!Where stories live. Discover now