.
Kishte dal prej zyres e kishte shkuar te Sofia .
-Sofi mund te vish pak ne zyren time . -
-Jo nuk mund te vij aspak ne zyren tuaj zoti Roan . - ia ktheu me ironi
Akoma nuk i kishin zbritur nervat me te .-Sofi kam nevoj te me ndimosh me dicka - fliste ai qet edhe mjaft i kenaqur qe ajo akoma xhelozonte per te .
-Shko kerkoja asaj bjondes ajo do te ndimoj me gjith qejf - Fliste e acaruar .
-Quhet Adel Sofi edhe nese ti nuk vjen un po shkoj te ajo pra - beri sikur u largua .
-Hmmm Roan prit - u ngrit ne kemb beri nje fytyr te buzeqeshur . -Me cfar mund tet ndimoj?- tha
-Tani po karamelk - eja ne zyren .
-Jam Sofia jo karamelk - kundershtoi ajo .
-Ne rregull karamelk si te duash ti- ai vazhdonte me te tijen edhe pse ajo e shikonte me inat . I vinte tia hante ftyren e saj te embel kur ngrysej nga nervat edhe sidomos kur behej xheloze per te .
U futen ne zyre e u rehatuan ne kolltuk .
-Sofi prit pak te therras dike - u drejtua drejt telefonit te zyres ai .
Ndersa ajo shikonte me shum vemendje cdo levizje te tijen . Fiks si ndonje manjake . Syt e saj cdo levizje te tijen e mendonin me slow motion .
Shikonte sesi leviznin muskujt e kraharorit kur ai merrte frym . Pastaj kur formonte numrin e ferkonte mjekrren . Dukej kaq ..uuhhh .
Ndersa ajo po dukej kaq manjake .- Prit nje min ke do therriste ai ?!- po priste me padurim ke do therriste ai .
Nervat e saj kishin arritur ne stratosfer kur ai permendi emrin e saj .- Adel mund te vish ne zyren time . Tani - foli ai serioz .
Kthey syt nga ajo . Mund te thoshte qe nese nuk do hapej dera ne keto momente ajo do ta kishte djegur te gjall ate.- Po shef me thirre? .
U fyt Adela brenda duke u perdredhur .
ishte duke u ferkuar pas deres ,Edhe shikonte me sy provokues Roanin .
Sillej sikur nuk i bente aspak pershtypje prania e Sofis .Ajo e cila ishte ne mes , ishte gati ta vriste . Betoj qe do ta vriste sapo te dilte qe aty . Nuk donte te reagonte ashtu ne sy te tij .
- Adel sill dy kafe ktu . Nje shqeto ndersa tjetren me 1 sheqer .
Ktheu nxitimthi syt nga ai dhe ai po e shikonte embel .
Nuk po i besoj ai e kishte thirr te porosiste kafe edhe aq me pak dinte sesi e pinte kafen ajo . Kthey syt nga Adela dhe po shikonte duke buzqeshur . Iu be qefi kur e pa ashtu .Adela ishte vrejtur ne fytyr .
- patjeter shef .- foli ajo e doli jasht .
Ai e kishte ulur ne sy te saj . Ne sy te asaj palo femre . Qe ajo as nuk e llogariste fare . Ai e kishte ber te ndjehej si nje pler perpara syve te Sofis . Si kishte arritur ta bente ai . Me ke kujtonte se po tallej ai .
-Do ma paguash Roan betohem qe do ma paguash - fliste me nerva .
Iu afrua asaj edhe u ul perball .
-Ateher karamelk . Nuk do thuash asgje?
-Kush te tha qe un e pi kafen me nje sheqer? - pyti kurioze
Edhe pse e mendonte kush mund tia kishte then .
Por serisht donte ta ngjonte prej tij .-Mendoj qe kemi shok te perbashket apo jo ? - i shtrengoi faqen asaj duke ja mbledhur buzet .
-Roan c'ben , auch dhemb - po ferkonte faqen . Ishte kaq naive .
Po ferkonte faqen nderkoh qe ftyra ishte ber si e nje bebeje qe ishte gati te qante .Kur ngriti syt kuptoi qe ai nuk po ja ndante syt .
U be si nje spec i kuq . U skuq e tera . Uli koken e ven ne siklet , pastaj u ndje te fliste me nje gjysem zeri .-Roan pse me thirre? - akoma koken e mbante posht .
-Kemi seti fotografik sot - u mbeshtet ne kolltuk , kur ndjeu nje te bertitur .
-Cfaaaarrrr ?!!
Ishte ajo qe ishte ngritir ne kemb dhe po e shikonte sikur cfar i kishte then .
- Cfar seti roan . Sot esht seti ?!. Pse nuk me that me perpara . Un nuk jam gati . Nuk kam ber as prova ..Si do bej un foto ?
Kishte filluar zakonin e saj- Merr frym sofi .
E kishte kapur nga krahet .- Qetsohu sofi , shiko te un , 1 2 merr frym tani nxirre . Perserite pas meje . - tallej me nervozizmin e saj .
- Roan mjaft u talle - u kthye serioze. -Nuk e di nuk mundem te bej foto .
- Qetsohu karamelk . Cdo gje do shkoj mir . Ki besim te un .
E mori ne krah . E perqafoj . Mbeshteti Mjekrren ne koken e saj .Mbylli syt instiktivisht e shtrengonte fort ne krahet e tij . Nuk donte ta leshonte . Ajo i bente mir . E cmende aroma e saj . Per her te par ai e mbajti aq gjat ne perqafim .
Ajo ishte mbledhur ne perqafimin e tij po ndjehej vertet shum mir .
Koka e saj ishte pran gushes , po ndjente prafumin e tij qe po ja cante hundet . Aroma e tij ishte kaq tunduese por mjaft e embel .Karakterizonte ate .
U afeksionua aq shum pas aromes se tij saqe kishte frik se nese do ta largonte . Do kishte nevoj per te .
Ai pa e kuptuar u be enderra e saj . U be rrahje zemre . Fillimi dhe fundi dites . E deshironte kaq shum pranin e tij .Kuptoi qe edhe me par e deshironte por tani vertet qe nuk donte te largohej prej tij .- Mos kishte ren ne dashuri me te ? - pyeste veten . A thua do merrte pergjigje ....
Mos kishte ren ne dashuri me te ... Nuk deshironte ta leshonte . Donte ta mbante pergjithmon ne krahet e tij .
Donte qe ajo te ishte e tija . Nuk i hiqej nga mendja buzeqeshja e saj .
Apo ajo nat kur ai kishte ndjer per her te par aromen e saj . Pas kaq viteve ai po ndjente . Shpirti tij gjeti paqe ne krahet e saj . Nuk do ta leshonte . Nuk do ta humbte edhe ate .Pa kuptuar i kishin kaluar disa minuta pran kraheve te njeri tjetrit .
Pasi e kishte leshuar .I kishte buzqeshur . Nuk kishin folur asnje fjal . Ishin nisur per te ber setin fotografik .
Kishin hyr ne nje sall te madhe . Diku e prisnin disa grimier , ne nje an tjeter qendronin disa fustane.
Edhe ne mes ishte fotografi i cili po bente gati sallen per fotot e saj .
U step , beri nje hap mbrapa .Roan e kuptoi qe ajo kishte turp . Te gjith ata njerez po prisnin ate .
E shikoi duke buzqeshur . I kapi doren dhe e terhoqi brenda .- Eja mos ki turp . Un jam ktu me ty , pran teje .
- Por nuk mundem ...
- Karamelk mos u shqeteso do shkoj mir . pastaj cfar ke ti .Me shiko vec mua ..- I shkeli syrin ai .
- Roann - buzqeshi .
Po i pelqente sjellja e tij .Ai kishte ndryshuar shum keto koh .Sillej shum mir me te .Dhe asaj vertet po i pelqente kjo gje .
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...