31.

1.6K 70 0
                                    

Tashme kishite kaluar plot nje muaj qe prej asaj dite te trishte .
Gjerat po shkonin mjafte mire .
Shum gjera kishin ndryshuar . Djana jetonte me Sofian dhe klean ne apartamentin e tyre .
Djana e kishte pritur mire lidhjen e saj me Roanin e kishte njohur edhe at dit por tani i kishte hyre me shume ne zemer .

Megjithse sa me shum koh kalon aq me mire njihet .

keshtu thoshte gjithmon Djana .
Ndersa kleja ishte lumturuar shum per shoqen e saj . Madje kishte qen ideja e saj qe Sofia ta merrte mamane e saj dhe te jetonin te trija bashke .

Kishin ndodhur mjaft gjera te mira tashme familjet ishin bashkuar . Sofija ishte bere me dy nena e ishte mjafte krenare per kete .

Mardhenia me Roanin shkonte mrekulli .
Madje familja e Roanit e kishin takuar dy here nenen e saj .

Ishte shum e lumtur . Nuk i besoj ndonjeher kishte frik prej kesaj lumturi .
Gjithmon thone qe pas diteve te mira ka dhe dit te veshtira .

A mos vall keto dit e kishin radhen tani ? Apo akoma jo ?

.....

Sofia pas 2 ditesh ben 22 vjec e?? Po prap e vockel do mbetesh - tallej Aldo me te

- Aldo mjaft - ankohej sofia
Ndersa klea qeshte me te dy .

- Do ta festojm zemer te restoranti Aldos - foli klea
- Nuk e di klea , ndoshta nuk esht koha per festuar akoma jo .- tha qet sofia .

Dicka ja trazonte ndjenjat . Dicka ja shtrengonte zemren . Sikur nje ndjesi e mbeshtillte dhe nje ndjenj ankthi frike e kaplonte .

- po pse jo Sofi - Foli Aldo

- po jo nuk e di pastaj neser ne dark jemi te ftuar tek Roan per dark . keshuqe nuk e di megjithse shohim deri at dit do edhe dy dit te vije - u tall Sofia kte her .

Po po do shum - qeshi Aldo

Lermeni mua njeher po ju te dy keni ndermend te na jepni ndonje llokume ? Keni ndermend te na beni ndonje fejes - i ngacmoi sofia

Aldo pa nga klea .Ajo uli koken leht dhe buzeqeshi.

- Ja kismet po presim tna jipni juve llokumen njeher e me pas ne - tha Aldo dhke qeshur dhe e terhoqi klean pas vetes .

Ndersa Sofi nuk dha koment thjesht buzeqeshi dhe u largua .

Nga darka e kishin len qe te takoheshin me Roan por deri ateher kishte edhe disa or koh keshtuqe kur u largua aldo u ulen bashk me Djanen dhe klean e po flisnin .

Vajzat tregonin budalliqet e tyre te femijeris dhe Djana i degjonte me vemendjen me te madhe .

Her qeshte pas tyre e her hidhte ndonje komente .

Ishte nje tablo e bukur . Nje familje e lumtur . Tashme Djana e konsideronte edhe klean vajzen e saj .
Nese deri dje nuk kishte asgje . Tashme zoti i kishte falur dy vajza i kishte kthyer Sofian e saj i kishte dhen dhe nje dhurat tjeter nje vajze te dyte .

I thoshte gjithmon bijat e mia .
E gjith shtepia kishte marre jete nga te qeshurat gezimet e tyre .

....
Pas nje ore ndodheshin te dyja tek dhoma e tyre .
Sofia behej gati per te dal . Ndersa klea e veshtrentonte .
Dicka e mundonte por cfar

- Cfar te mundon lepurushe ? - e pyeti Klea

Sofia ngriti syt e habitur prej pyetjes se saj . ndjeni pak dhe u pergjigj

- Asgje .. nuk me mundon asgje .

- Nuk po te njoh sot Sofi kemi thuajse nje jete bashke edhe te njoh shum mir kur dicka te mundon .- foli bindur klea

A chance .!Where stories live. Discover now