13 ^.^

2.3K 89 17
                                    


Kishte kaluar nje jave . Dhe gjithcka ishte per mrekulli .
Mardhenia me Sofian sa vinte dhe behej me mir .

Kompania kishte arritur majat . Fal Sofias po benin vertet nje pun shum te mir .
Shum njerez kishin kerkuar ta njihnin . Gazetaret doni intervista me te .
Kishte marr fam tashme .

Ne nder te saj ai kishte organizuar nje fest sonte .
E gjith kompania ishte e ftuar gjithashtu edhe disa njerez te shtresave te lart .

-Sofi ke ndopak emocione per sonte do mbash edhe fjalim - fliste Klea . Nderkoh qe beheshin gati .

-Jam shum e emocionuar Klea . Gjithashtu kam nje ndjesi te cuditeshme .

- Cfar ndjesie pershembull Sofi ?

- Nuk e di nuk e pershkruaj dot . Por sikur kjo nat vertet do jet shum e ndryshe sikur dicka do ndodh .

- Nuk esht asgje mos e mbaj mendjen atje .- u mundua ta qetesonte Klea

U ndje te binte dera

- duhet te jet Aldo

- Shko hapi deren , Un thuajse mbarova .

Zbriti posht Klea . Hapi deren dhe Aldo po e shikonte nga koka te kembet .

- Po filloj te behem pishman qe duhet te shkojm te kjo fest dhe qe nuk kam mundesi teta zberthe ate fustan - Fiste Aldo pa ia ndare syte .

- Eja brenda pervers eja - e terhoqi nga krahu

- Rrotullohu njeher Beb

Klea u rrotullua , dhe doli ne pah shpina e saj e cila ishte e gjitha jasht prej fustanit .

- Klea ?

- Po Aldo !?

- Do ta dish cfar po mendoj zemer ?

- Tani u bera vertet kurioze ta di - po e shikonte drejt ne sy ajo .

E kapi nga beli dhe e mbeshteti fort pas murit .

- Po mendoj sesi do te ta shqyej kete fustan pas mbremjes se sotme .. (E puthi te gusha dhe ajo ngriti koken lart .)Po mendoja sesi do te ti kafshoja buzet ( ngjeshi buzet me te duke i kafshuar buzen e poshtme . Ajo leshoi nje renkim leht .)

- Klea po me provokon shum keq . - fliste ai duke puthur buzet e saj .

Ajo po buzeqeshte ishte krenare qe kishte kaq efekt tek ai .

- Aldo mmmmhhhh ....

-O zot me mbaj mendjen -u ndje Sofia .
Sapo kishte zbritur .

Ata te dy u ndan prej njeri tjetrin dhe po
shikonin drejt saj . Klea e cila po rregullonte fustanin ndersa Aldo xhaketen e tij.

-Pellumba te dashuruar nuk mund te prisni edhe disa or ose te pakten prisni sa te iki un- qeshi ajo

Qeshen pas saj dhe dolen jasht .

Roan po priste te dera Sofin .
Nuk donte qe ajo te futej vetem ne sall .
Sepse e gjith vemendja do ishte tek ajo , te gjith do donin te ishin krah saj .Dhe ai kishte vendosur te hynte me te per ti treguar te gjithve se kujt i perket .

Te tra ata kishin arritur .
Perpara ndodhej Aldo me Klean e pas tyre vinte Sofi e cila mbante fustanin , vemendjen e kishte perqendrruar tek ai .
Fustani ishte ne form sirene dhe dukej qe e pengonte te ecte .

Ai po e shikonte pa ja ndar syt . Cdo veprim te sajin . Kur kalonte floket pas veshit .. pastaj ngrinte pak fustanin sa i dilnin kembet . Po dukej kaq terheqese .

Ishte afruar pran saj . Ajo sa nuk e kishte ndjer deri ne momentin qe ai kap doren .

-Te ndimoj karamelk
Ngriti koken dhe e pa .

A chance .!Where stories live. Discover now