5.

2.3K 94 24
                                    

..

Kishin kaluar 2 jav qe nga lajmerimi i tyre qe po kerkonin modele .
Kishte patur shum kerkesa dhe interes nga femrat .

Mbante ne dor fotografit e tyre dhe i dukej sikur po shikonte..hmm epo si ti quante femra te mira" edhe jo femra .

Kalonte fotot me radh edhe te gjitha kishin nxjerr shalet , bythet , kishin ekspozuar trupin edhe jo ftyren .
Po acarohej vertet kishin kaluar 2 jav edhe ai nuk e kishte gjetur akoma fytyren e bukur .

-Sofiii eja ktu urgjent - u degjua zeri i tij nga zyra .
Dukej qe ishte i inatosur . Mos kishte ber ndonje gje ? por ajo nuk mbante mend te kishte ber ndonje gabim .

Dukej sikur do ta pushonte menyra sesi ai e thirri epo vertet qe do ta pushonte .
I largoi keto mendimet nga koka dhe u fut brenda .

- po zotri - foli ajo me zerin qe i dridhej sikur te kishte ber ndonje faj .

-Sofi ca jan kto?

Hodhi fotot ne tavolin edhe po e shikonte ate i acaruar . Sikur ta kishte ajo fajin qe ato femra ekspozoheshin ashtu .

- jan vajzat qe aplikuan per Fytyren e bukur . - foli ajo serisht

- fytyren e bukur ? ku esht fytyra e bukur ketu?? te gjoksi , bythet apo shalet - foli ai pa i menduar qe ndoshta  fjalet e tij do ta vinin se siklet ate , kur ktheu syt nga ajo e pa qe ajo ishte ber si spec i kuq . E kuptoi qe e kishte tepruar me fjalet . E kishte ven ne siklet . Ca faji kishte ajo qe ato kishin dal ashtu .

-Dil jasht - urdheroi ai

Dhe ajo u largua pa ber fjale .
U ul rendshem ne kolltuk . Ku dreqin do ta gjente fytyren me te bukur ai .
U hap dera ngriti syt dhe pa te atin .

- bir mos harro qe sonte kemi festen .

- baba nuk dua feste ti e di qe nuk me plq kto festat ,nuk mund ta kalojm ne heshtje kte ceshtje . - foli si i besdisur

- Bir un kaloj ne pension ndersa ti merr titullin si pronar i kompanis . Vertet mendon se do ta kalojm ne heshtje kte . Pastaj mamaja jote i ka oganizuar te gjitha do jet nje fest e vogel . - thosht ai duke qeshur .- Mos guxo mos te vish

- Ne rregull do vij por mund te vonohem pak do takoj Aldon . - e pa qe nuk kishte shpetim prej te atin .

Nje fest e vogel thosht me vete edhe pse e dinte shum mir qe nuk ishte aspak e vogel i jati kishte ftuar gjith kompanin .

Doli nga kompania dhe u nis per te restorani do takonte shokun e tij te vetem .
Kishin kaluar 4 vite e kishte takuar rrall . Nuk kishte dashur ta takonte sepse e dinte qe do ta pyeste per te . Tani nuk donte te fliste me askend per te .

- Roan me ne fund u kujtove qe ke nje shok . - i rrahu shpatullat duke e perqafuar .

- O rrofsh qe ma kujtove nuk e dija - iua ktheu me ironi duke e perqafuar .

- Me kishte marr malli - iu afrua duke i perdredhur Aldo .

- Vlla mos ke nderruar gje preferenca e nuk di gje un , - coi duart posht te .. dhe Aldo u largu .

- mos me prek andej vlla se do me lesh pa femij -

Roan ja plasi te qeshures Aldo me femije .Ti me femije - akoma qeshte ai . Se besoj te kesh gjetur grua njeher .
Aldo e shikonte serioz .

- mos ka ndonje gje qe nuk me ke treguar vlla - pyti ai kureshtar .

- Me duket se kam ren ne dashuri vlla - beri nje ftyr si i deshperuar

- ohh ec ec se paske per te qerasur sot . trego njeher kush esht kjo fatkeqa qe do mbylli deren me ty .- foli ai me shaka .

- Vlla mos u tall tani e kam seriozisht - foli Aldo

A chance .!Where stories live. Discover now