Tashme ndodhej perpara deres se shtepis se Sofijas .I ra deres dhe priti derisa dikush i hapi deren .
Pas pak ne dere u duk Djana .
- Po Ke kerkoni - tha qet
- Shtepia e sofijas ? - pyeti duke buzeqeshur
- Po shoqa e sofijas jeni ejani brenda - qeshi Djana dhe zgjati doren qe vajza te futej brenda .
- Doja te takoja per pak sofijan , kemi punuar ne te njejten kompani , erdha ti uroja te shkuara, un jam Adel - the serisht e i zgjati doren gruas
- Oh faleminderit e dashur eja brenda vec un jam ketu klea ka dal e sofija esht lart ne dhom . - zgjati doren duke e takuar Adelen .
Ajo i buzeqeshi .
- ngjitu lart dhoma e par majtas dhe aty esht sofija - buzeqeshi djana dhe i tregoi dhomes e sofijes .
Adel i bezeqeshi dhe u nis drejt dhomes se sofijes .
Ndaloi pak para deres .
E me pas trokiti .- Hyr - u degjua zeri saj
U fut brenda e pa drejt saj. Nuk kishte fytyre as ta shikonte ne sy .
- Cfar do ti ktu ? - ngriti zerin e u ngrite ne kemb
- Sofi duhet te flasim . Duhet te tregoj disa gjera .- tha qet e u afrua nje hap pran saj
- A ka mundesi te largohesh un me ty nuk kam asgje cfar te flas - ngriti serisht zerin
- Kam un me ty keshtuqe ulu , duhet te me degjosh - kete her e ngriti Adel zerin . Nuk mund ta humbte edhe kete mundesi ndryshe do jetonte gjith jeten me mallkimin qe kishte prishur nje dashuri te paster .
- Te thash nuk dua te flas me ty kupton apo - u drejtua drejt deres e hapi deren qe ajo te dilte ) Largohu qe ketu
- Nuk largohem dhe ti do me degjosh deri ne fund . Roan nuk me puthi - i ngriti zerin ne fytyr iu sos durimi tani .
- Cfar ? cfar dreqin do te thuash ti ? - tha leht kte her
- mund te ulesh , e un do te tregoj cdogje - tha qet
E sofija u drejtua drejt krevatit dhe u ul , ndersa Adel qendrronte ne kemb .
- Fol te degjoj - u degjua Sofija
- Roan nuk me puthi . Nuk me ka par asnjeher me ate sy , nuk me ka par asnjeher me tjeter sy pervecse nje punonjese .
Un e bera tere ate , i derdha cajin e nxeht ne bluz e putha ne momentin qe hyre ti .( Sofi shikonte e shokuar drejt saj . Cfar dreqin po i degjonin veshet )
Un gjithmon kam qen xheloze , gjithmon i xhelozoja shoqet e mija , nuk kisha asnjeher askend qe tme pranonte keshtu sic jam . Nuk kisha asnjeher dike qe tme donte . U fiksova pas jush jo sepse dashuroja Roan por sepse nuk mund te shikoja dike te donte aq shum sa mos reagonte ndaj ngacmimeve .
( nuk po i besohej . Adel kishte kurdisur ter ate ? Akoma egzistojne njerez te till ? )
Me vjen shum keq , nuk e mendova kurr qe do arrinte deri ketu . Nuk e mendova kurr qe do beje aksident .Jam penduar vertet . Te kerkoj shum falje . Roan nuk ka asnje faj ai te ka dashuruar shum . Nese esht ndokush qe duhet te urresh ajo jam un . Un e bera tgjith kte ndoshta nga mosdashurija ose ndoshta se jam egoiste , por vertet me vjen vertet shum keq . - Mbaroi se theni te gjitha keto e ngriti syt ta shikonte ne sy kete her . Priste qe sofija si versulej e ta mbyste tani . Por ajo thjesht e shikonte e shokuar .
- Nuk do thuash asgje - foli serisht Adel
- Nuk kam asgje cfar tet them . Mendoj qe ziti do te ti thoj te gjitha . Vetem se kam nje pyetje - tha akoma e habitur nga e gjith ajo qe degjoi
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...