..
- Cfar ? Do ta vras ate palo femer , betohem qe me keto duar do ja shkul floket - foli klea e revoltuar pasi Aldo e Roan i kishte treguar te gjithe situaten .
- Nuk ja vlen klea- tha qet Aldo
- Ja vlen normalisht qe ja vlen , per shkakun e asaj shoqa ime , motra ime ndodhet ne ate dhome - foli duke u drejtuar dhomes se Sofijes-Ke te drejt - tha serisht Aldo
- E di prandaj dhe do shkoj ta vras ate femer .- mori canten e u drejtuar drejt deres.
Vertet do shkonte te ajo , ishte kaq shum e nervouar .- Klea mos fol kot ku po shkon tani - tha Aldo pas saj , nuk e mori mundimin ta ndiqete pastaj as nuk e besoj qe ajo do shkonte vertet tek ajo .
- Mendoj qe do shkoj vertet tek Adela Aldo - tha kte her Roan i cili deri tani nuk kishtenderhyr ne biseden e tyre pavarsishtse behej fjal per te sofijan dhe adelen .
- Nuk e besoj Roan ,e njoh klean - tha qet
-Un mendoj qe nese e njeh klean deri tani , kete an te saj nuk e paske njohur dhe vertet mendoj qe ajo do shkoj atje - tha serioz Roan
- A thua ? - tha shpejtdhe u nis te shkonin drejt kompanis .Edhe Rian u nis pas tij.
Tashme klea kishte hipurne taxi dhe kishte arritur ne kompani .
U ngjit lart dhe po kerkonte per Adelen .- Ku dreqin je futur moj bushter endyre - foli ter vrer
- Me falni zonj kerkoni ndokent - foli vajza te recepsioni
- Po po kerkoj nje bushter e keni par ? - iu drejtua vajzes
- Me falni nuk ju kuptova - tha qet vajza
- Uf po kerkoj Adelen . Di gje ku ndodhet - foli e revoltuar .
- Ajo dje tha dorheqjen zonj .
- A pa shikon bushtren e dinte mjaft mir qe sdo shpetonte leht dhe u largua . - foli me vehte .
Doni ndonje add te sajen ose ku mund te ket shkuar.- Nese doni mund tju jap add e shtepis se saj - tha vajza
- Po te lutem do me ndimoje shum - tha duke buzeqeshur kte her ) Shkruaje ne nje leter .
- Urdheroni - zgjati letren vajza .
Mori letren dhe u largua me te shpejt . Ishalla po e gjente ne shtepi . Do te ja shkulte ato floket , do te ja nxirrte syt me kto gishta, do ta vriste . Po ndertonte qindra skenare ne koken e saj .
Hipi ne taxi dhe u larguardrejt add se shkruarDisa minuta pas Kleas ne kompani arriti Aldo bashk me Roan .
Nxituan te pyesin tek recepsioni- A erdhi Klea ktu - pyti Aldo
- Po zotri sapo u largua - tha vajza
- Te tha ndonje gje ? - pyeti serisht
- Po kerkonte adelen dhe mori add e shtepise - tha qet
- Ok ma shkr add e saj - tha serioz
- Merreni zotri ka ndonje problem - pyeti kte her shqetesuese vajza
- Jo jo asnje problem . Vazhdoni punen rregullushit . - U be gati te largohej
- Zoteri -thirri serisht
- Po - u pergjigj prer
- Si esht zonjush Sofia - pyetisi ne ndrojtje
Aldo po e shikonte . E pam tek lajmet zotri - foli serisht- Ah po jo mir aspak mir por do kaloj tgjitha do kalojn - tha dhe u largua por jo pa degjuar vajzen e cila i uroj sherim sa me te shpejte"
U larguan qe aty bashk me Roan i cili nuk kishte hyr brenda ne kompani .
Megjithse tashme lajmi qe sofija ishte aksidentuar ishte mesuar dhe te gjith e dinin . Thjesht ai nuk ishte gati ti pergjigjej pyetjeve qe do i drejtonin njerzit , punonjesit .
Si do te pergjigjej ai kur ata ta pyesnin " si ndodhi aksidenti ?"
Nuk ishte aspak e leht te thuash " ndodhi sepse me pa duke puthur duke tjeter , diten e ditlindjes se saj "
Ishte e pakonceptueshme ......
Klea kishte arritur perpara shtepis se adeles dhe po i binte dres papushim .- Duro erdha cfar dreqin keni qe i bini deres ashtu - Foli Adel e revoltuar duke iu afruar deres .
- Qenke ne shtepi m ndyrsise mir qe te gjeta - foli me vehte .E priti qe te hapej dera .
Sapo hapi deren pa klean . E dinte qe dikush do vinte por nuk e priste kurr prej kleas .
- po ti ktu - foli e habitur
- oh e dashur po futen brenda me mir kemi disa pun bashke - tha gjith ironi e u fut brenda
- nuk kam asnje pune me ty, jam larguar nga kompania- foli serioze . E dinte shum mir per cfar ndodhej klea aty . Roan kishte treguar . Ndjehej fajtore , qe ne momentin qe kishte mesuar per aksidentin kishte dhendorheqjen dhe ishte larguar . Nuk kishte menduar kurr qe gjerat do arrinin deri ne ate gjendje . Ndjehej vertet shum keq .
Sapo u fut brenda u kthye njehersh nga Adela dhe e kapi me te dyja duret ke shpatullat duke e shtyre pas deres .
- Ti moj pler cfar te beri sofija ty cfar deshe per tyre , pse e bere tgjith ate - po i bertiste klea ne fytyr .
Ishte hera e par qe ndjehej kaq e acaruar .- Nuk doja me vjen vertet keq nuk e mendova ketu - foli me frymen qe i merrej Adela . Madje nuk po bente asnje veprin per tiu kunderpergjigjur veprimit te kleas . E cila e kishte mbeshtetur pas deres . I ishin erru syte nga qetsia e asaj femre .
- Mbylle cfar nuk doje ti e cfar nuk doje . Per shkakun tend ajo ndodhet ne koma dhe as nuk dihet kur do zgjohet e ndersa ti me rri ketu perqef . Je e lumtur ndjehesh e lumtur tani ?? - i uleriti ne ftyre
- Nuk doja vertet betohem qe nuk doja klea , thjesht u ndjeva xheloze per gjith te mirat e saj . - tha e penduar . Dallohej qe ishte e penduar . Por klea nuk arrite te konceptonte dot si mund te arrinte nje femer deri ne kete gjendje .
Ndaloi hoqi duret prej saj . E pa me nje shikim keqardhes .- E di cfar ti nuk ja vlen . Ti je nje plere qe nuk ja vlen as edhe nje qindark . Madje edhe koshave do tu vinte neveri tet mbani ty - I tha kto fjal duke nxjerr ter mllefin per at femer .
Ne at moment Brenda futet Aldo dhe Roan .
- Klea je mir zemer - u drejtua drejt saj dhenuk ja hodhi fare syt Adeles .
- Un jam mir zemer por ajo femer ka nevoj per tu cuar ne psikiatri - tha kto fjal dhe nxitoi te dilte jasht e pas Aldo i cili kur u largua e pa vrejtur .
Ndersa Roan ndodhej aty .
Po e shikonte i acaruar . Nje ndjej neverie iu shumfishua per ate femer . Me te nuk ja vlente as te ndyrte gojen .Ne ndersa ajo nuk kishte guxim as ta shikonte ne sy .
Vertet ndjehej keq ishte penduar .Nuk duhet te kishte arritur kurr deri aty . Vecse tashme ishte shum von .- Me fal , nuk doja vertet - ngriti koken
- Mbylle - i uletiti ne ftyre . Mos tet shoh me , e nese me del dhe njeher perpara dot te vras te betohem .- i tha kto fjal dhe u largua .
Duke e len Adelen aty tamam si pler . Per her te par ne jeten e saj ishte ndjer e pavlere .
Vertet si kishte arritur deri ne at pik .
Po mbytej ndjehej shum keq . Kishte humbur te gjith shoket e saj prej ketyre lojrave te tilla edhe akoma nuk kishte hequr dore . Por kte her ishte vertet ndryshe ajo ishte penduar vertet shum .
Duhet te bente dicka te mire . Por cfar ? ..Do e prishte akoma me keq apo do te rregullonte gjithcka ..?
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...