U nis drejt tij harroi madje te trokiste .-Zotri ?!Me falni Roan
Ai ngriti koken e pa i habitur .Sa do niste te fliste " Po.
Ajo doli jasht dhe trokiti .
Filloi te qeshte me veprinin e saj prej femije . Dallohej qe ishte nervoze per mbledhje .-Hyr u degjua ai .
Hyri brenda -Po Sofi cfar do me thoje .Nisi te luante me duart e saja
-Roan un nuk mund te behem fytyre e bukur e kompanis - Po vazhdonte te levizte duart e bente ecjake neper zyr .
-Do pyesesh ti pse nuk behem un . Sepse un nuk dal dot para kamerave un i kam frik ato madje dhe kur 'me benin foto per certifikat un gjithmon qaja . Nuk mundem pastaj kam turp un nuk di as te pozoj .
Nderkoh qe ai degjonte ate qe fliste aq shpejt e qe sorollatej ne zyr nuk duroj dot edhe qeshi . Qeshi me gjith shpirt
Kthu syt nga ai e pa duke qeshur . Ai qeshte kaq kendshem po e shikonte e habitur hera e par qe ai po qeshte kaq gjat dhe po qeshte me te .
-Roan te duket gje per te qeshur?! - tha serioze .
-Me duket shum per te qeshur ,fillove te flisje si nje radio e prishur - vazhdonte te qeshte akoma ai .
E pa qe nuk kishte ndermend te pushonte u ul rendshmen ne kolltuk dhe beri duart kryq ,po e shikonte me nje fytyr te merzitur . E pranonte qe po i pelqente ta shikonte tek qeshte ashtu .
-Ok ok ,me fal nuk duhet te qeshja - tha ai .
u afrua dhe u ul pran saj .I kapi duart ,ndjeu nje eliktricitet midis tyre . Ajo kishte duar shum te vogla , e gishta te holl, me nje dor ai mund ti mblidhte te dyja duart e saj .
I pelqeu kjo ngrohtesi qe i falnin duart e saj . Ndersa per Sofin ? epo Sofia kishte filluar udhetimin bashk me fluturat e saj ne stomak . Po ndjehej vertet mir pran tij ,po i pelqenti ai . U largua prej mendimeve kur ai foli- Nuk duhet te kesh frik apo turp prej aparatit . Pastaj nuk ka asgje te keqe nuk ke nevoj te pozosh mjafton qe ti te jesh vetvetja ,pastaj vec un do jem aty dhe fotografi nuk do te shoh askush tjeter. Ne rregull Sofi ( i ledhatoi pak faqen ) -mos u shqeteso gjithcka do shkoi mir madje ka per te pelqyer. Mos e humb besimin tek vetja . E di qe mund tia dalesh .
Pa ate tek pohoi me kok dhe buzeqeshi .
-Hajde tani nisemi per ne mbledhje duhet te prezantoi atje si model ton .
-Ne rregull - buzeqeshi lehet
.....
E kishte prezantuar Sofin si modelen e tyre per fytyren me te bukur . E kishin pelqyer te gjithe zgjedhjen e tij .
Vertet ajo ishte shum e bukur . E tera rrezatonte miresi .-Sofi si tu duk mbledhja - e pyti pasi dolen nga salla
-Mir te themi edhe pse kisha pak frik mos nuk do me pelqenin - foli leht .
-Gjithmon kshu flet ti - u kthye drejt saj
-Si !? Nese e ke qe flas shpejt ,! oh gjithmon kshu flas un shpejt me duket sikur ato qe flasin avash mezi nxjerrin fjalen prej gojes edhe me beso un nuk kam aspak durim ne te tilla raste.-
kishte filluar serisht te fliste shpejt .-Sofi qetsohu ,nuk thash qe flet shpejt e kisha fjalen qe kaq but flet sa nuk te ndjehet zeri - tha ai duke qeshur me te .
- ah ...e ke fjalen per tani qe flas kshu qet ? Epo ngaqe je Shefi sepse nese nuk do ishe , do detyroheshe te mbyllje veshet me mua sepse un bertas shum .-Ajo tregonte pa pik djallzie .qeshte me naivitetin e saj .
Mesa duket kur ndaloi plotesisht e kishte kuptuar edhe vet cfar kishte then .
- Nuk i thash vertet ato apo jo ? Nuk ti thash ty apo jo - u kthye nga ai duke mbledhur shpatullat .
- Jo nuk i the zere qe nuk isha fare ktu - u largua nga ajo duke e len vetem ,akoma qeshte me te .
-Sofi mos ke filluar ta teprosh . Cfar te kan dhen per te ngren qe flet kaq shum njeher.-Fliste me veten . -Marsh ne pun tani mjaft e teprove . Mjafton kaq .
.....
-Vlla te shikoj mjaft ne humor do me tregosh si qendrron puna - Gjithmon Aldo me ate kuriozitetin e tij
- Asgje Aldo thjesht mu kujtua dicka dhe me erdhi per te qeshur .
- Nuk mund ta dij dhe un kte dickan per te qeshur - vazhdonte akoma ai
- Aldo mjafton - u kthye Roan . -Tani shiko me duhet nje sekretare tjeter . Njeh ndonje ti ?
- pse mos pushove Sofian ? beri ndonje gje vajza shkrete
- a jo jo Sofia esht zgjedhur modelja e kompanis . Nuk ke faj sot u zgjodh
- A po shum mir mu be qejfi . Kam nje shoqe qe ka pas punuar sekretare nese do mund ti them
- ehe ne rregull do me ndimoje shum .I thuaj te paraqitet neser .
......
-Sofi akoma nuk ke shkuar per ne shtepi orarit yt i punes ka mbaruar qe para dy orve - I foli Roan Sofis e cila akoma ishte e perqendruar ne disa dosje .
-Po Roan - Ngriti koken ajo . -Cfar? - ngriti pak zeri - nuk e paskam ven re orarin ! - foli e zen ne faj .
- Mir qe te paskam par sepse do te mbyllnim ne kompani do luaje me minjet pastaj apo nuk vijn edhe lakuriqe nate ketu - po tallej ai me te
Teksa shikonte shprehin e fytyres se saj qe nga momenti ne moment mund te uleriste prej frikes .
-Pse a vertet ka minj ktu ? Apo jeni duke luajtur me mua ju - Ai qeshi e kuptoi qe po tallesh me te .
-Eja - dalim edhe pak mbyllen dyert .
Mori canten dhe nxitoi para ,ai ecte pas saj .
Kur shikonte ate tek ece , sikur i binte shpirti ne paqe . Ajo ecte aq me delikates sikur vallezonte edhe jo sikur hidhte hapa ne pllaka . Zhurma e takave te saj krijonin nje melodi qetsuse per te .- Pra Sofi cfat po thoshe - pyti ai qe nuk e kishe patur mendjen fare .
- Si njiheni me Aldon Roan?
- E njoh qe femije prinderit tan kan qen shok edhe ne jemi rritur bashk .
- Esht shum gje e mir qe jeni rritur bashk edhe akoma shkoni me njeri tjetrin kaq mir - ktheu syt nga ai
- Ehe po - syt e saj sikur e largonin nga kjo bot . Ajo blu e thellet e terhiqte akoma me shum ne marrezi ate .
Nese nuk do ishte per rojen betohej qe do e kishte puthur pa e pytyr fare .Vuri re qe kishin dal jasht edhe ishte errsuar .
-eja te shoqeroj per ne shtepi Sofi .
- Jo nuk ka problem mos u mundoni - foli si ne siklet .
Kishte frik te hipte ne makin me te . Edhe pse pran tij ndjehej mir ndjeher e sigurt thell brenda vetes e dinte qe ai nuk do i bente asgje . Por ajo kishte frik nuk kishte hipur me askend te huj ne makin .
-Sofi nuk do te ha mos ki merak -tha ai duke buzqeshur e kishte kuptuar qe kishte frik nga reagimi i saj kur i kishte then ta shoqeronte .
U afrua afer tij dhe ai i hapi deren e makines .
Ishte dhe i sjellshem idjoti .
Pse sillej kaq mir me te .-Ne rregull po vij por nuk dua tju besdis seriozisht - foli ajo si ne medyshje .
- mos e ki problem kenaqsia ime zonjush-
Qeshi me shakan e tij .Gjat rruges nuk folen fare perev kur ajo i tregoi add . Kishte ren nje heshtje asnjeri nga ata nuk flisnin , pastaj c'te thonin . C'mund ti thoshte Shefi punojses ose e kunderta .
Kishte arritur pran shtepis se saj .-Shum faleminderit Roan ju mundova -foli duke i buzqeshur drejt ne sy
-Mund te me drejtohesh me ti pastaj me therret edhe ne emer ~ tha ai .
I buzeqeshi leht duke pohuar ,i uroi naten e mir dhe nxitoi per brenda .
Kishte kaq emocione kur ishte pran tij nuk ishte ndjer asnjeher kaq hmmm kaq ne ajer .
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...