33.

1.7K 81 11
                                    

.....

...
Nga ana tjeter Roan nuk po e zinte vendi . Kishin kaluar nje ore dhe Oliva nuk po dukej . Mos vall e kishte zen gjumi dhe ate . Ishte ne medyshje ne duhet te shkonte njeher te shikonte ose te priste dhe pak .

Vendosi te priste dhe pak kur pas ca minutave ne dere u duk olivia .

U ngrit nxitimthi .

- Me ne fund u trasha duke pritur - tha rendshem

- Me mir mos kisha ardhur fare - qeshi Olivia -ketu te lija zgjuar gjith naten te prisje .

- Epo do e shikoje cfar do te gjinte neser - ia kthehu ai dhe nxitoi te dilte

- Kujdes mos zgjon te tjeret se ke edhe 20 minuta koh derisa te shkoj ora 12 - foli qet olivia

Ai nuk foli thjesht e puthi te motren ne ball dhe u drejtua drejt dalejs .
Mezi priste te shkonte te shtrihej pra saj .
Pran dashurise se tij .

Hapi deren leht u fut brenda dhe hodhi syt nga ajo e cila ishte duke fjetur . Ishte kthyer ne nje krah dhe mbulesa i kishte zbritur deri tek gjunjet ndersa bluzja e tij ishte ngritur lart duke zbuluar pak te pasmet e saj .
Njeren dor e kishte vendosur te barku ne tjetren kishte mbeshtetur fytyren .

Dukej si nje engjell flinte aq qete . Edhe ne gjum dukej sikur buzeqeshte . Rezantonte dashuri . I vinte ta hante teksa e shikonte ashtu plus edhe ajo pamje e saj po e tundonte shum .

Hoqi bluzen e tij dhe u shtri rendshem ne krevat ne menyr qe te zgjohej ,tashme ora shendonte 23:59
U afrua prane saj i kaloi njeher dore ne bark e terhoqi drejt vetes . Ndjeu trupin e saj te dridhej , pastaj ajo u rehatua me shum ne krahet e tij e njohi qe ishte ai .

Ajo u zgjua . Ndjeu pranin e tij dhe u rehatua me shum pran kraheve te tij . Ne fillim u trremb por zemra e njeh dashurin e saj . U zhyt me shum ne perqafimin e tij dhe u ndje tej mase ngrohte . lekura e tij digjej zjarr
Hapi syt dhe u kthye drejt tij .
Ai po e shikonte me ato syt e bukur duke i buzeqeshur .

- Gezuar ditelindjen zemra ime . - e puthi ne balle

Zemra e saj buçiste nga gjith ajo lumturi . Cfar kishte ber valle te meritonte nje mashkull te tille ?
Cfar kishte ber vall per ta merituat gjith ate dashuri ?

Syte e saj qeshin .
U afrua e ciku pak ne buze .

Te dashuroj - tha me ze te leht .

Ai buzeqeshi e me pas e puthi .
Sa do shkeputej nga puthja kur Sofia ia ktheu puthjen .
Duke kaluar duart nga floket e tij .

Po e terhiqte me shum . Po i kerkonte mos te largohej .

Ai vazhdonte ta puthte duke e thelluar akoma me shum edhe ajo nuk po ndalej .
Kaloi siper saj pa u ndar prej puthjes . Kaloi njeren dore ne kofshet e saj duke e ngritur lart dhe rreshkiti doren poshte bluzes se tij .

Ajo nuk i tha ndalo vazhdonte ta puthte ledhatonte floket e tij , shetiste duret nga shpatullat e me pas te kraharori i tij .

Zbri posht duke e puthur ne gushe duke e thithur e degjoi nje renkim te leht . Nuk ndaloi vazhdonte ta puthte duke e thithur e nderkoh doren e kishte kaluar posht bluzes se tij e shtrengonte gjoksin e saj .

Syte i kishte te mbyllur dhe po ndjente cdo prekje te tijen . Ndjesi te cuditeshme ndjente ne te gjith trupin e saj . I pelqente cdo veprim qe ai bente . E terhiqte te deshironte akoma me shum .
Nuk donte qe te ndalonte deshironte te bente dashuri me te .

Roan vazhdonte ta puthte ta ledhatonte e ndjente frymarrjen e saj teksa veshtiresohej . Ndaloi per pak dhe pa drejt saj .
Nuk donte te bente asgje pa deshiren e saj .
Deshironte qe te dy ta deshironin .

Po priste dicka prej saj kur po e shikonte drejt ne sy . Ajo i buzeqeshi leht , sapo i dha nje ftese per ne parajse .

U rehatua me shum poshte tij dhe mbylli syt te ndjente serisht prekjet e tij .

Largoi bluzen prej trupit e saj dhe filloi te puthte te gjith trupin e saj duke filluar nga fundi barkut deri lart ndaloi tek gjoksi e saj dhe njerin e shtrengonte leht me dore e ndersa tjetrin e puthte e thithte ngadale . Degjonte zerin e saj teksa leshonte ato pasthirrmat leht e frymemarrjen qe sa vinte i rendohej me shum .

Sofia ndjente njemije ndjesi ne ato momente . Cdo ndjesi i falte ndjenja te ndryshme . Kalonte duart ne floket e tij duke i shtrenguar . Tashme ishte ne parajse e po shijonte cdo pike te atyre ndjesive .
Ndjeu kur Roan i hoqi te brendshmet ndjeu pak frike . Por me pas u ndje e sigurt ne krahet e tij dhe e leshoi veten .
Ndjeu ate kur po e puthte brenda kofsheve , kur po e ledhantonte me duar ne vendin intim .
Mijera ndjenja ndodheshin ne trupin e saj e gjaku qarkullonte pa ndal ndersa zemra rrihte aq fort sikur do dilte nga vendi i saj .
Vazhdonte ta torturonte duke e ledhatuar e puthur posht saqe nuk po mundej me . Nuk donte qe ai te ndalonte .E terhiqte me shum ne thellesi donte qe ai ta prekte ai po e cmende ate ...

U ngrit leht duke e puthur nga barku , brinjet i kapi duart duke ja ngritur lart e me pas e kapi nga beli dhe filloi ti puthte gushen . Tashme ndodhej mes saj dhe donte te tregohej sa me i bute me te , nuk donte qe te ndjente dhimbje .
Kur ai tashme po ndodhej brenda.. thonjet e saj ishin ngulur ne shpatullat e tij e zeri saj dilte aq kendshem .. goja e saj i shqiptonte aq mir ato pasthirrma saqe ai nuk kontrollohej dot ajo e tundonte ... E bente te mos ndalonte . Por thonjet e saj e sillni serisht ne vete sepse ishin ngulur aq mir ne shpatullat e tij ..

..... Pasi ndaloi e puthi ne ball dhe e terhoqi ne perqafimin e tij .
U rehatua ne krahet e tij dhe pas pak kohe heshtje kur ishte duke e marr gjumi degjoi zerin e tij ti ushetinte pran veshit

" Te dua gruaja ime "

buzeqeshi lehtshem dhe e mori gjumi .
Ndersa Roan nuk kishte gjum . Mendonte per suprizen qe do ti bente neser . Neser do ti kerkonte te beher gruaja e tij . Do ti propozonte martes .

Nga ta dinte ai qe zoti kishte pergatitur nje tjeter surprize per ata ......

A chance .!Where stories live. Discover now