U pa dhe njeher ne pasqyr . Dukej shum mir . Klea vertet e kishte rregulluar thjesht dhe ai fustan i rrinte bukur .
Kishte nje ngjyre blu tamam si te syve te saj . Deri posht gjunjeve i ngusht pas trupit . Veshi sandalet edhe u nis te zbriste , .
Pa qe po e priste .Ngriti koken dhe pa ate kur zbriste shkallet . Ishte ber e merekullueshme . Cdo dit po e suprizonte . Cdo dit behej edhe me e bukur .
Ai fustan e tregonte shum bukur . Floket i kishte kapur nje topuz te crregullt dhe disa flok te rena mbi sy . Lapsi ja kishte theksuar buzet e plota duke ja treguar akoma me ne pah . Ishte ber kaq e ngrenshme ...-Roan mund ta mbyllesh ate goj nese nuk do tet futet ndonje miz - ishte afruar Klea qe ishte afruar pran tij .
Uli koken duke buzqeshur .- Roan
- Sofi qenke ber shum e mir - i puthi doren ai
- Faleminderit . Edhe ti nuk ngelesh pas - nisi te bente shaka . Donte te dilte nga ajo situat .
I zgjati krahun ne menyr qe ajo te vendoste doren dhe ashtu veproi . Vendosi doren ne krahun e tij dhe u nisen te largoheshin .-Roan - u degjua Klea .-Ben mir ta sjellesh perpara ores 12 nese nuk do tet gjej belaja me mua pastaj
- patjeter , pastaj nuk do guxoja te hyja ne telashe me ty - ia ktheu ai
Perpara se te largoheshin u degjua e qeshura e Kleas .
U nisen drejt restorantit . Serisht heshje . Asnjeri prej tyre nuk po fliste .
-Roan ku po shkojm . Kemi akoma rruge - fliste ajo me padurim
- Kemi edhe pak - ktheu shikimin nga ajo .
Nuk kishin kaluar as 10 minuta kur ajo pyeti serisht .- Nuk kemi arritur akoma ?
- Gjithmon kaq e pa duruar je ?
- Pak fare ...
- Po e shikoj . Vertet shum pak . Arritem .
- Me ne fund po me dukej si pafundesi . -
Dolen nga makina dhe u nisen per ne restoran .Kur u afruan tek tavolina syt i zun nje tulipan . Tulipani ishte lulja e saj e preferuar .Kleja duhet tia ket treguar edhe kete .
Zgjati karriken qe te ulej ajo .
- Faleminderit - i buzeqeshi
-Kenaqesia ime karamelk
I mori er tulipanit . Ai i kishte sjell lulen e saj te preferur .- te pelqen Sofi
- po shum , esht njera nga lulet e mia te preferuara
- e di . - ia ktheu ai duke buzeqeshur .
Pasi kishin porositur . Darka po shkonte shum mir . Mendoj qe tani kishte ardh momenti i shum pritur .
Sa nisi te fliste .- Sofi ....
Telefoni saj po binte . Ishte Klea ,Ndonje nga budalliqet e saj . Nuk i kushtoi vemendje dhe ja mbylli .
- Po Roan
Klea po e telefononte serisht .- Pergjigju Sofi do jet me rendesi .
Ktheu syt nga ai si ne medyshje dhe hapi telefonin- po Klea ?
- Sofi duhet te vish ne shtepi .
- Pse cfar ka ndodhur ?!
- Ka marr shtepia flak .
- Cfar Klea po tallesh !
U ngrit pernjeher nga tavolina .- Cfar ke ber kte her Kleaa cfar ke katandisur kte her
- Ta tregoj ne shtepi po ejani .
Mbylli telefonin .U kthye nga Roani- Roan mund te me cosh ne shtepi ?.
- Cfar ka ndodhur Sofi . Esht mir Klea
- Mir dukej po me tha qe ka marr flak shtepia .
- Cfar thua . Eja nisemi , Me prit te makina sa te bej pagesen .
Pohoi me kok dhe u largua .Po priste te makina . Roan nuk u vonua
U nisen per ne shtepi .
As 30 minuta nuk u vonuan . Kishin arritur shpejt . Roan kishte ecur shum shpejt .
Kur dolen prej makines nuk pan ndonje zjarr .Megjithse nxituan per lart .Dalluan qe edhe Aldo ishte aty .Dera e apartamentit ishte hap edhe ata te dy teksa qeshnin ne divanin e ndenjes .
-Klea - shtremberoi fytyren Sofia ,Cesht kjo er ?. -Mbylli hunden ajo gjithashtu dhe Roan
-Epo shoqa jote do gatuante makarona dhe perpak sa nuk i vuri flaken shtepis - Foli Aldo
- Klea ne guzhin ? per tu habitur ,shyqyr qe nuk paska ndodhur gje te pakten .
- Do ndodhte nese nuk do kishte fluturuar kapaku i tenxheres ne tavan - Aldo akoma qeshte me te .
- Mos fol kot - Filloi te qeshte Roan
- Keni kenaqesin te shikoni me guzhin - Foli kte her Klea . Me vjen keq qe ju prisha darken
- Jo ska gje . Mjafton qe nuk ju ka ndodhur gje - than te dy
U nisen per ne guzhin . Ishte vertet nje katastrof . Sikur kishte ndodhur luft aty .
Plus qe mbante nje er ,qe o zot .-Mund te dalim nga ktu sepse nuk po qendrroj dot asnje minut me shum - Foli Sofia
U nisen te 4 te dilnin jasht .
U ulen jasht perpara shtepis .-Roan he vlla cfar bere e propozove ? - e pyeti Aldo afer tij
-Jo Aldo . Ne moment qe do e propozoja qelloi qe telefonoi Klea -
-Kur ke vendosur ta propozosh? - Pyti serisht
-Se di tani . Do mundohem te gjej ndonje arsye tjeter . Por e di mjaft mir qe nuk do heq dor prej saj . - foli i bindur
-Jam shum i lumtur per ty Roan - i rrahi shpatullat shoku
I buzeqeshi shokut te tij .Ndenjen disa or jasht derisa era e shtepis ishte larguar . Dhe ishin futur brenda .
Roan dhe Aldo ishin larguar .Ishte ora 12 e nates dhe ato po pastronin guzhinen .
-zemer me vjen keq qe ta prisha mbremjen - foli Klea
- as mos e mendo fare shoqe ,mjafton qe je mir mendova me te keqen kur me the ashtu .
- Nuk doja te thoja ashtu por Aldo donte ta bente tragjike . Po nejse me trego si kaluat bashk .
- Mir Kle ,shum mir u kenaqa vertet shum . Ndjehem kaq mir pran tij . Me pelqen kujdesi qe ai tregon ndaj meje . Me flet me kaq embelsi . Esht kaq i mir . Oh kur me shikon me ato syt e zi .Me duket se kam ren ne dashuri me te - perfundoi Sofia
E cila kishte perfunduar e mbeshtetur pas deres se guzhines kishte mbyllur syt dhe buzeqeshte me veten .
- Shoqe kaq e pate ti nuk behesh me - i tunde doren Klea para ftyres Sofis por qe kot e kishte ajo as nuk e kishte mendjen cfar thoshte Klea .
- Mund te ket ndonje mundesi per ne Klea ?
- Cdo te thuash zemer ?
- E kam fjalen qe ai esht shefi im dhe un punojse ne kompanin e tij . Jemi shum larg njeri tjetrit . Jemi shum te ndryshem .
- Por polet e kunderta terhiqen me njera tjetren .
- Cdo te thuash - ishte kthyer tashme nga Klea
- Dua te them qe sado te ndryshem te jeni . Aq me shum terhiqeni me njeri tjetrin . Zemra nuk njeh arsye , nuk njeh as shef edhe as punonjese . Ajo dashuron . Prandaj dhe dashuria esht e verber . Keshtuqe dashuro dhe mos mendo aspak per kte . Sepse mendoj qe dhe ai te dashuron . Jeni ber per njeri tjetrin . - ia buzeqeshte Klea .
Nuk i ktheu pergjigje . Ajo cfar kishte then Klea ishte mese e sakte.
Pastruan pjesen e mbetur ne heshtje dhe u drejtuan me dhomen e tyre .
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...