44.

1.7K 72 14
                                    

....

Roan tashme ndodhej perpara deres se saj . Trokiti ne dere e po priste .

- Erdha - u degjua zeri i saj nga pas deres i cili per veshin e Roanit ishte melodia me bukur .

- Cfar ben ti ktu - foli  serioze sapo hapi deren dhe pa ate . Ne fakt u ndje e lumtur qe ai ndodhej aty . Por nuk e priste kaq shpejt . Pastaj duhet te sillej pak serioze qe ta mundonte nje cik .

- Duhet te flasim - tha prer dhe u fut brenda .

- Un nuk thash futu - eci pas tij i cili kishte hyre brenda dhe tashme ndodheshin ne guzhine .

- Nuk me duhet leje te hyj ne shtepin e te dashures time .- tha qet dhe u rehatua ne kolltuk

- Nuk jam e dashura jote . Pastaj ti s' dihet sa te dashura ke - tha qet dhe u ul perball ti duke e par drejt e ne sy . Po e sfidonte po nuk dihet sesa do rezistonte perball tij

-Un nje te dashur kam dhe ajo je ti - tha qet dhe nuk po ia ndante syte .

- Dyshoj per kte . Apo puth cdo vajz qe gjen ne rruge ti ? - E pyeti me ironi

-  Un nuk kam puthur askend - Ngriti pak zerin

- Po po si jo jam verbuar un .Ti ske puthur askend . Thjesht me esht dukur mua - vazhdonte me ironin e saj

- Nuk kam puthur askend mos me bej ta perseris edhe njeher - foli serisht

- E ashtu duhet te jet . Un do kem qen duke enderruar kur ti gjysem zhveshur duke puthur Adelen po pra keshtu duhet te ket qene .Jam gabuar un  - vazhdonte me te sajen duke e injoruar komplet ate e duke iu drejtuar vetes .

-  Me degjo edhe mjaft me kto ironit e tua . Me puthi ajo e degjove .- ngriti zerin kte her

Ajo ngriti koken drejt tij . Hera e par qe e shikonte kaq te acaruar . Hera e par qe ai i ngriti zerin . U trremb pak prej reagimit te tij . Por jo do vazhdonte akoma dhe pak

- Po bluza ?Apo ta hoqi ajo pa deshir ? - pyeti leht kte her

- Me derdhi cajin . E u detyrova ta haq ishte i nxeht . Pastaj ne moment qe hyre ti me puthi . Ishte e papritur - foli qet duke u afruar pran saj .

- Nuk e di nuk te besoj - tha serioze . Edhe pse e dinte qe ashtu kishte ndodhur vertet sepse ishin te njejtat fjal sic i kishte treguar Adela .
Nuk esht se i besonte asaj por nese vertet do ishte penduar do ti kishte treguar te verteten .

- Me shiko nje moment. Me beso nuk po te genjej  - U afrua me pran saj dhe e kapi me te dyja duart ne fytyre . E mori fytyren e saj nder duar
Ajo ngriti koken dhe po e shikonte drejt ne sy . Syt e tij e tregonin mjaft qart qe ai po fliste te verteten . Ai dukej mjaft i lenduar nga sjellja e saj .

- Shiko me fal seriozisht . Nuk doja qe te ndodhte keshtu . Nuk doja qe ta shikoje ate skene por te betohem qe e gjitha sa te tregova esht e vertet . Nuk do te trathtoja kurr . Nuk do te genjeja asnjeher edhe ti e di mjaft qarte kete . Ti e di qe sdo beja asnjeher dicka qe te lendonte ty . Ti je dashuria ime , je forca , arsyeja qe me ben te vazhdoj te mar fryme . Ti je gjithcka pse nuk me beson - tha qet perball saj duke e par drejt e ne sy .

-Te besoj - tha me pas . Nuk ja vlente ta vazhdonte me lojen . E kishte marr ate cfar deshironte . Ai i kishte treguar te verteten madje i kishte shprehur edhe ndjenjat. Edhe asaj kaq i mjaftonte

- Vertet me beson ? - pyeti serisht ne medyshje

- Po sepse e di qe sme ke trathtuar asnjeher - tha qet

- Nuk te kuptova - foli duke larguar duart prej saj

- E di sepse para disa oresh Adel ishte ketu . E me tregoi te verteten . Me fal qe nuk te degjova ate dite .

- Adel ishte ketu ?  Cfar te tha ? - pyeti serioz

- Keto qe me the dhe ti - tha qet

- E perse nuk doje te flisje me mua kur e dije te vertet ?- pyeti serisht

- Sepse doja te dija reagimin tend . Doja te shikoja nese un refuzoja te degjoja a do hiqje dore prej meje .- tha qet

- Ti e di qe nuk do heq kurr dor prej teje - u afrua me shum pran saj e i vendosi duart  ne belin e saj te holle

- E di edhe un nuk do ta jap asnjeher mundesin te heqesh dor prej meje - u afrua me shum pran tij duke ia vendosur njeren dor tek qafa e tjetren tek floket. Tashme vec nje cm i ndante prej buzeve te njeri tjetrit .

Vec nje cm edhe buzet dukeshin sikur mezi prisnin te bashkoheshin per te shuar ato flak , emocione , ndjenja qe i kishin pushtuar . Te dy po digjeshin flake per te shijuar buzet e njeri tjetrit .
E derisa ai e terhoqi me shum pran vetes duke ngjeshur buzet e tij me te saj . Ato buz te plota mishtore , sa shum i kishin munguar . Ishte njelloj sikur ta puthte per here te par .
U ben gjith keto koh pa buzet e saj sa shum e kishte marr malle .

E ajo nuk deshironte te ndahej prej buzeve te tij . Vazhdonte ta puthte akoma me shum . Ne keto momente ndjeu qe edhe pse kishte kaq koh qe ishte zgjuar ajo tani ishte kthyer ne jet per te dyten her . Ajo ne keto momente e kishte ndjer veten te gjall .

Vetem pasi kishin nevoj per ajer u shkeputen por akoma ishin shum pran njeri tjeterit .

- Mos me ler kurr pa buzet e tua - foli aq leht saqe mezi u degjua .

- Me ler te vdes ne buzet e tua - ja ktheu po njelloj

- Te dua - foli serisht

- Edhe un ty . Sa shum qe me ke munguar - e mori ne perqafim edhe e puthi ne ball .

- Edhe ti mua . Faleminderit per tulipante - buzeqeshi leht thuajse ngjitur me buzet e tij tashme

- Per ty do e mbushja spitalin e shtepine plot - e me pas e puthi serisht duke e ngritur ne krahe .
E ajo rethoi kembet rreth belit te tij . E shtrengonte pas vetes nderkoh qe e puthte e me pas e drejtoi drejt dhomes duke e mbajtur ne krah .

- Me zbrit do lodhesh - buzeqeshi leht kur iu afruan shkalleve .

- Asnjeher nuk do lodhem me ty vogelushe . - e ciku tek hunda

- Ateher do me marresh cdo dit ne krah fiks si tani - tha serioze

- Patjeter cdo dite - qeshi me te

- Ishalla se nuk e mban fjalen - foli leht duke rrethuar qafen e tij me krahet e duke mbeshtetur koken ne shpatullen e tij nderkoh qe ai ngjitej per ne dhome bashk me te ne krah.

- Do te marr cdo dit ne krah sepse ti je e vogla ime ne rregull - tha serisht dhe e shtrengoi ne krahet e tij .

Tashme kishin arritur ne dhom , u fut brenda duke e shtyre deren me kemb qe te mbyllej e me pas e hodhi leht ne shtrat .

Ajo nuk beri ze thjesht buzeqeshi duke zgjatur duart qe dhe ai te shtrihej krah saj .

U shtri krah saj dhe e mori ne krahet e tij .
Ajo u rehatua e vendosi koken ne kraharorin e tij .

- Akoma nuk ma ke dhen dhuraten e ditelindjes - tha duke qeshur

- Nuk e kam harruar . Thjesht po mundohem te gjej dicka te vecant por kam deshtuar  - tha qet

- E perse ?- pyeti kurioze

- Sepse nuk ka asgje me te vecante se ty ,ne krahasim me ty ato jan te pavlera . Ti je femra me e vecante . - foli leht pran veshit e saj
Trupi i saj u be mornica mornica . Ngriti leht syt drejt tij e zgjati buzet ta puthte . Ndjeu buzet e tij tja kthenin puthjet dhe duart te kalonin nga shpatullat e saj e me pas ne fundshpine .
Kaloi duart posht bluzes se tij duke e terhequr siper saj e ajo rehatohej posht tij .
E ai vazhdonte te puthte buzet e saj duke prekur cdo pjes te trupit te saj me duar ...



- Bej dashuri me mua ....

A chance .!Where stories live. Discover now