E pa deren e dhomes hapur .Fryma sa nuk iu ndal .
Qetesoi veten dhe u drejtua drejt dhomes . Kembet nuk po iu pergjigjeshin , kishte kaq koh qe nuk ishte futur me aty .Mendoi qe tashme kishte ardhur koha qe ti tregonte per pjesen tjeter te tije .
....
Kishte shetitur te gjith dhomen , nuk kishte pluhur edhe pse dukej sikur kishte koh qe nuk ishte hapur , kishte nje aromen ndryshe .
Ne dukje te par shikohej qe kishte qen dhome e nje cifti .U afrua drejt nje komedine , terhoqi sirtarin e par dhe gjeti plot fotografi te kthyera permbys .
Mori disa prej tyre ne duar dhe po shikonte njera pas tjetres .
Zemra sa nuk po i pushonte , syt po fillonin te leshonin lote .Ne te gjitha ato fotot ndodhej Roani saj dhe krah tij nje femer tjeter .
Ata dukeshin kaq te lumtur . Kush te ishte ajo femer .
Gjat gjith kesaj kohe kishte luajtur Roan me te ?
Kishte luajtur me ndjenjat e saj .
U shemb ne tok dhe po qante nderkoh vazhdonte te shikonte fotot ."O zot perse mua " Perse muaaa" fliste ze mbytesh nga te qarat .
Ai duhet ta kishte nje arsye shum te mir perderisa keto fotot ndodheshin ne kete shtepi . Duhet te kishte nje shpjegim . Edhe ajo do shkonte ti kerkonte llogari per keto .
...
U afrua tek dera , Hyri brenda dhe hodhi syt nje her nga dhoma . Nuk ndjeu asgje pervecse nje boshllek . Mendoi qe do ta kishte te veshtir por jo asgje nuk ndodhi ,zemra e tij po rrihte me qetesi .
Hodhi syt dhe pa ate e cila ishte ulur ne gjunj e po qante . Ne dor kishte fotot e tyre .
- Sofi ?- foli qet duke u afruar pran saj
Ndjeu zerin e tij , ai ishte ketu keshtuqe ajo nuk kishte nevoj qe te shkonte posht dhe ta pyeste . Ai erdhi tek ajo .
Ktheu koken drejt tij u ngrit ne kemb .
Do ta pyeste qet nuk do uleriste sic benin te gjitha femrat .- Roan mund te me shpjegosh te lutem - drejtoi fotot drejt tij
-Po Sofia do te shpjegoj gjithcka por ne fillim te dalim mga ketu - foli qet dhe e kapi per dore .
Ajo terhoqi doren instiktivisht , nuk donte qe ai ta prekte te pakten jo derisa te degjonte shpjegimin e tij .
- Ne rregull dalim - foli ajo dhe futi serisht fotot ne sirtar dhe doli .
Roan doli pas saj mbylli dhomen .
Zbriten posht ne kat te dyt dhe e drejtoi Sofian drejt dhomes sevtij .
Hyne brenda , Roan mbylli deren pas tyre .- Ulu sofi do jet histori e gjat - foli qet
U ul ne nje kolltuk e po shikonte drejt tij . Roan u ul ne fund te krevatit .
Pas disa minutave heshtje- Kur te jesh gati po te degjoj - u ndje ajo qet
Ngriti syt drejt saj dhe pa syt e saj me lot . E kishte lenduar . Jo sepse kishte ber ndonje gje por sepse nuk i kishte besuar asaj duke ndar me te nje pjes te tijen . Ajo i kishte folur atij per cdo gje . Ndersa ai jo , dhe si duket e kishte lenduar ate .
Dhe zemra e tij nuk duronte ta shikonte Sofian ashtu .
- Sofi mund te ulesh pran meje ? - vendosi doren ne pjesen tjeter te krevatit .
- Jo jam shum mir ketu - foli qet
- Ateher Sofi vajza qe ti pe ne foto ishte dashuria ime e par . ....
(Ajo degjonte fjalet e tij dhe zemra coptohej ,,, Ai po i tregonte per dashurin e tij dhe ajo si idjote po e degjonte , cfar marrezie .
Por nuk do largohej do ta degjonte deri ne fund . )- Kemi qen bashk kur un kam qen 20 vjec dhe ajo ishte 19.
Jemi njohur ne shkoll , vazhdonte te njejten deg per biznes si un .
U dashurova pas saj sepse ajo ishte shum e thjesht . Nuk ishte ai vajzat e pasanikeve . Ishte shum e thjesht te falte embelsi, familja e saj e saj nuk kishin mjaft gjendje te mir ekonomike e ajo edhe punonte edhe vazhdonte shkollen .Pasi kaluam nje vit lidhje , disa nga kusherinjet
e saj e kishi mesuar qe ne ishim bashk dhe i tregojn familjes se saj .
Ata nuk donin , e dhunonin madje dhe nga shkolla donin ta largonin .Vendosem ti thonim qe nuk ishim me bashke .
Keshtu familja e saj nuk po e dhunonim me madje e lan te vazhdonte shkollen .Ne takoheshi fshehurazi . Kaluam disa muaj ashtu dhe vendosem qe kur te mbaronte ky vit shkollore te fejoheshim . Kishim vendosur qe kur ajo te mbushte 21 dhe un 22 te benim fejesen
Ne familjen e saj ndodhin disa gjera dhe i jati largohet nga shtepia . Duke len vec te , dy motrat e saj dhe maman .Kur ajo mbushi 21 vjec diten e ditelindjes se saj e kaluam bashk . Edhe naten ndenjem bashk . Ajo mori leje nga mamaja duke i then qe do rrinte tek nje shoqe .
... (Roan ndaloi pak dhe po ferkonte duart e tij .
Sofi po e degjonte me shum vemendje .
. Donte shkonte tek ai por jo akoma jo . )-... Pas nates se ditelindjes se saj disa jav me von ajo me thot qe kishte mbetur shtatzan .
ka qen dita me lumtur e jetes time . un do behesha baba ( disa lot u mblodhen ne syt e tij , por nuk i la te dilnin )
Nje muaj pas lajmit , fola me familjen tim dhe vendosem qe te shkonim ti kerkonim doren .-Kur shkuam ti kerkonim doren mamaja e saj mezi pranoi . Dhe keshtu vendosem qe mos te tregonim gje qe ishim te fejuar . Derisa babai i saj te largohej nga qyteti . Ai ishte kthyer ne nje pijanec , kishte nje vit qe nuk kthehej ne shtepi dhe mamase se saj i kishin then qe ai do largohej per jasht shetetit . Dhe per kete arsye vendosem ta mbanim sekret derisa ai te largohej .
Kishin kaluar tre muaj ne takoheshim ne spital per vizitat e bebit . Ate dit pas tre muajve ne mesuar qe ishte vajze . Do beheshim me vajze . Vendosem ta quanim Ambra .
Pasi kaloi nje muaj te gjith e mesuan qe ne ishim bashk ishim te fejuar . Por babit te Emes i kishin treguar qe vajza e tij i kishte c'nderuar emrin , i kishte felliqur familjen .Ate dit qe Ema qellon vetem ne shtepi , sepse ajo nuk punonte me tani ishte 4 muajshe rrinte ne shtepi . derisa ne do martoheshim sipas tratitave te tyre dhe Ema do vinte te jetonte tek ne . Ajo vinte rrite ketu por me dit . Dhoma jon ishte dhoma ne fund te katit te tret .
At dite qe ajo ishte vetem ne shtepi babi i saj kishte shkuar ne shtepi dhe e kishte dhunuar , e kishte goditur aq shum saqe ajo e kishte humbur femijen
( Syt e Roanit filluan te lotonin , nje plag u hap serisht . Po i dhimbte zemra . Sofia u cua prej kolltukut u ul ne krevat pran tij dhe e perqafoj . qante pas tij . Sa shum dhimbje paska kaluar i dashuri saj ...)
..
Pastaj ajo kishte kryer vet vrasje , por perpara se ta bente me sjell ne sms ne telefon " zemer me fal qe nuk e mbrojta femin ton "Kur mora sms e saj u nisa drejt shtepis .Kur hyra brenda e gjeta te pa jet , te shtrir ne pllakat e ftohta . Ishte e mbuluar me gjak .
Isha shum von kisha arritur shum von ajo ishte larguar bashk me vajzen dhe mua me lan vetem ....
Qante ne krahet e Sofias si femij dhe ajo qante pas tij . I ledhatonte floket e puthte .
- Kaloi tashme zemer un jam pran teje nuk do te le asnjeher vetem . - mundohej ta qetesonte Sofi
Ai ishte mbledhur ne krahet e saj dhe qante . I dhimbte zemra te kujtonte dhe njeher ate ngjarje i dhimbte ne shpirt .
Ate nat e kaluan pran njeri tjetrit . Ai ne krahet e saj dhe ajo qe e perqafonte dhe i ledhatonte floket gjith naten pa ven gjum ne sy .
Gjith mbremjet kishte kuptuar te gjitha veprimet e Roanit kur Sofi i permendje vdekjen .
Kur ishte larguar ate nat duke e len vetem .Qante pa ze duke ndjer dhimbjen qe ai kishte kaluar , zemra e tij ishte ber cope .
Ishte e lumtur qe nuk ishte nxituar duke dal ne perfundime te ndryshme kur kishte par fotot .Tashme ajo ishte pran tij nuk do ta linte asnjeher . Afroi fytyren e saj pran tij dhe mbylli syt ne oret e para te mgjesit .
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...