...
Ngriti syte drejt tijNdjeu doren e tij ti kalonte ne fund shpin duke e terhequr akoma me shum pas vetes ..
Aldo - u ndje zeri i saj i but .
Ai kthehu fytyren drejt saj dhe filloi ti puthte te gjith fytyren .
Dora e tij vazhdonte te ledhatonte shpinen e saj , kishte kaluar posht bluzes qe mbante veshur .Filloi ti puthte buzet plot embelsi .. ndjeu tia kthente puthjet .
Po vazhdonte ta thellonte akoma me shum puthjen duke Kaluar siper saj . Beli i saj qendrronte ne mes te kembeve te tij. Njera dore e tij ishte ne qafen e saj ndersa tjetrat ne trupin e saj duke eksploruar posht bluzez .
Ne trupin e kleas po kalonin mijera emocione ,
Nuk e kishte kuptuar sesi por po donte te vazhdonte .Ndjeu Aldo te vazhdonte ta puthte plot epsh duke i kafshuar buzen e posht , njera dor shtrengonte trupin e saj .
E kapi nga floket dhe njeren dor e rreshkiti ne shpatullat e tij .
Ai vazhdonte ta puthte akoma duke kaluar ne gushen e saj hollake , ndaloi duke e thithur , linte puthje e kafshonte ... buzet e kleas leshonin peshperitje te lehta .. dhe duart e saj vazhdonin te shtrengonin floket e tij .
Kaloi te dyja duart te beli i saj me njeren e dor e shtrengoi fort ndersa me tjetren po fillonte ta prekte nga gjoksi ,, Puthi buzet e saj dhe me dore vazhdoi ti shrengonte leht gjoksin ,,
ndjeu buzet e saj te ndaheshin nga puthja duke leshuar nje preshetim pastaj syt e saj te hapeshin ...Po e shikonte drejt e ne sy ... dora e tij vazhdonte te shtrengonte gjoksi e saj .. Ndersa syt e tij shikonin ate .. Po ndjehej shum mir ,, nuk donte qe te ndalonte disa ndjenja te cuditeshme kishim mberthyer trupin e saj . Dhe ajo po donte ti shijonte .. donte ti shijonte ato ndjenja .
Si per cudi nuk po ndjente aspak turp prej Aldos . Me shum turp po ndjente prej vetes .. Disa mendime te cmendura po e turturonin ..
Zgjati duart e saj, i kaloi posht bluzez se Aldos dhe e ngriti ate lart duke e hequr .
Ne pah dolen muskujt e tij
Filloi ti ledhatonte e me pas zgjati buzet duke e puthur .Ndjeu buzet e tij te fillonin ta puthnin plot epsh , pasion , deshir , ndjenj vazhdonin ta thellonin puthjen duart e Aldos hoqen bluzen e saj .
drita rrezatoi ne bardhesin e lekures dhe saj . E pa per pak ..syt e saj akoma vazhdonin te qendrronin mbyllur . U rehatuar siper saj i la nje puthje ne fund te barkut ..
Trupi i saj u mblodh ... Filloi ta puthte me lart te kerthiza tek brinjet .. her e puthte e her linte kafshime duke ndjer qe frymemarrja ti dilte me e rende .. kaloi duart posht dhe zbertheu recipetat , i largoi e filloi te puthte gjoksin e saj ..
Fryma e saj po shpejtohej .. Degjonte buzet e saj te leshonin renkime te lehta dhe po cmendej .. zeri i saj po e cmende
Ishte i cmendur pas trupit te saj ..Dhe zeri i saj po e marroste akoma ..
Donte akoma , deshironte akoma .. Donte ta bente te tijen ... klean e tij ..
Ngriti syt drejt saj e pa drejt e ne sy .. dhe ajo thjesht pohoi me koke duke cuar duart tek floket e tij.
YOU ARE READING
A chance .!
RomanceAi humbi ate ..Te vetmen femer te jetes se tij . Ai humbi engjellin e tij . A do mundet serisht te dashuroj ... Cfar do ndodh pas kthimit te tij pas 4 viteve . Do ket nje mundesi te dyt.. A mundet nje shpirt i vrar i cili jeton i vdekur mes te g...