Zaspávala som, keď som započula ako sa otvárajú dvere od mojej izby. Toto bolo prvý krát odvtedy, čo je na mňa naštvaný, čo prišiel.
Síce som mala tvár schovanú pod perinou, vedela som, že to je on. Naše telá a mysle na seba reagovali, mohli by sme to nazývať niečo ako šiesty zmysel.
Po dnešku som bola unavená. Danny sa ma dnes, keď sme boli von spýtal, čo sme stvárali tú sobotu a kto je ten Cory. Musela som improvizovať a povedať, že to je Vickyn nápadník, ktorému sa páči a chcel by ju. Radšej som si vymyslela túto historku, než sa priznať, že od tej soboty som to ja komu stále vypisuje a chcel by repete. Dokonca som sa odvtedy zoznámila aj s jeho dvoma kamarátmi. Philipom a Stevom.
Preto som sa rozhodla, že už nemám chuť argumentovať a vymýšľať si hlúpe výhovorky a zvolila som možnosť predstierať, že spím. A zdá sa, že som to zahrala veľmi presvedčivo, pretože Noah mi uveril.
Ľahol si na voľnú stranu postele a i keď som ho nevidela, cítila som ako ma pozoruje. O chvíľu som už ucítila dotyk na svojej odokrytej ruke. Ukazovákom po nej jemne hladil. Tento nevinný dotyk spôsobil vibráciu do celého môjho tela. Určite každý do jedného pozná, ktorú vibráciu myslím.
Ten bodavý pocit, keď niekoho hrozne milujete a ste od seba už tak veľmi veľmi dlho. Ako po potom človeku vaše telo tak intenzívne túži a rovnako aj celá vaša myseľ. Zároveň aj tú bolesť v tom jednom jedinom dotyku, ktorú cítite akoby vám znovu a znovu pukalo srdce a jediné, čo by ho mohlo konečne uceliť je zas a iba on. A tento nevinný dotyk vás donúti túžiť po tom, aby sa celá kríza zažehnala a znovu ucítili, že patrí len a len znovu vám.
Tak ako predtým.
K prstu pridal celú dlaň, ktorú nechal ležať na tej mojej. Celú ju ukryl. Bolo to veľmi príjemné gesto. Dokonca aj naňho.
Preto, keď dlaňou zablúdil pod perinu a chytil ma za stehno, pochopila som, že nežného gesta on nie je schopný.
****
Šla som akurát zo záchodu do našej triedy, kde na mňa už čakala Jackie s babami. Rozhodli sme sa obednú prestávku využiť na ohováranie. Ako som kráčala po schodoch hore, započula som Noahov smiech.
Hneď som sa otočila tým smerom.
A mala som pravdu. Bol to on. Spolu s chalanmi sedeli na kožených gaučoch v rohu poschodia a niečo si ukazovali na mobile.
Asi sa tiež rozhodli vynechať obed.
Celý čas sa pritom smiali a robili posmešky. No čo najviac upútalo moju pozornosť bola Bianka, ktorá mu sedela na kolenách a práve mu zobrala šiltovku, ktorú odo mňa dostal minulý rok na narodeniny.
Nasadila si ju, našpúlila pery a čakala na jeho reakciu. Či si ju vezme späť. Noah sa na ňu usmial, uchytil ju za ruku, ale či jej ju aj zobral, som už nevnímala. Zvrtla som sa na nohe a skoro bežala do triedy.
Pôsobil šťastne.
S ňou.
Po jeho nočnej návšteve v mojej izbe nebolo ani stopy. Cítila som ako sa mi snažia predrať slzy do očí. Práve teraz som sa cítila ako rohožka, o ktorú si každý môže otrieť topánky. Len sa otočí, už ma odhodí a je s ďalšou. Možno som si vážne celý ten čas len nahovárala, že som pre Noaha viac než všetky baby. Samozrejme. Som niečo viac. Som predsa jeho sestra. Preňho to bolo asi celé všetko len hra.
Keď som mu bola po ruke, bola som preňho jediná ja. Keď bola Bianka, bola preňho jediná ona. Keby tu bola iná, určite by bola preňho práve vtedy dobrá aj ona.
Cítila som hnev, ktorý sa mi predieral do každej bunky v tele. Určite som nebola ani ja normálna, keďže mi v mysli hneď prebehlo, že by bolo dobré mu to znovu oplatiť rovnako.
No nie s Dannym.
Od včera, keď som si s ním vyšla von, som vedela, že sa k sebe nehodíme. To rande nebolo strašné. Bolo fajn a bolo vidno, že sa veľmi snažil urobiť dobrý dojem. Len bohužiaľ pokúšal sa ho urobiť na nesprávne dievča, ktoré už bolo zamilované do iného. Môj rozum mi celý čas vravel, že on je to správne rozhodnutie. Že by som si mala začať s ním. No podvedomý zlý hlások vo mne mi nahováral, že toto nie je nič pre mňa. Danny bol na mňa až moc dobrý a ja by som sa pri ňom určite začala nudiť. Aj keby som sa moc moc snažila, aby to medzi nami dvoma fungovalo.
Až by som mu nakoniec ublížila ešte viac. Nikdy som nebola dievča na vzťah. A Noah si to asi myslel tiež, keď som mu nestála za to, aby to skúsil ťahať aspoň na pol roka len a len so mnou.
A predsa, stále bol jediný koho som chcela. Ani keby som sa veľmi premáhala, nemohla by som dať Dannymu to čo odo mňa chcel. Ak by chcel nezáväzný sex, som tu preňho. No pri slove láska mi nohy už utekali kade ľahšie.
Pretože táto možnosť v mojom živote bola otvorená len Noahovi. Ktorý o ňu, ale vôbec nestál.
YOU ARE READING
Soulmates
RomanceAk vás omrzeli príbehy o nevinnej hlavnej hrdinke, toto je príbeh pre vás. Hlavná postava nie je žiadne béčko, má vlastný rozum a útoky vie oplácať rovnako zákerne. Príbeh obsahuje vzťah nevlastných súrodencov, sexuálne scény a vulgarizmy.