37. Si moja frajerka!

3.7K 107 4
                                    

Ďakujem za 500 votes na tomto príbehu💕💕 v živote som nečakala, že by moje písanie niekoho skutočne bavilo a hlavne chcem poďakovať Vám, ktoré mi hlasujete za každú jednú časť, vidím to, veľmi ma to teší a motivuje v písaní dalších častí💜💜💜

Naše odhalenie u mami nebolo práve v najlepšej chvíli. O dva dni po ňom, sme všetci spoločne išli na rodinné stretnutie, z dôvodu babkiných sedemdesiatichšiestich narodenín. Celý víkend sme mali predstierať, že spolu s Noahom nechodíme. Čize vlastne ako doteraz.

S tým rozdielom, že mama sa s nami stále nerozpráva a hádže po nás nevraživé pohľady. Čo si všimli aj ostatní prítomní členovia Noahovej strany rodiny.

„Čo urobili, keď sa na nich hneváš?" vyzvedala Barbara, manželka babkinho druhého syna. Noahovho strýka.

Mama zamrkala nad jej priamou otázkou a pred odpoveďou si radšej odpila z pohára vína, ktorý mala znovu naliatý. V poslednej dobe pila častejšie než zvyčajne. Ale my sme ju nemali právo súdiť. Aj tak pila kvôli nám.

Mávla rukou a nasadila profesionálnu masku na tvári. „Ale veď to poznáte. Prekročili večierku." Zaklamala a spražila nás nepríjemným pohľadom, pretože kvôli nám klamala. Ale my sme ju do toho nenútili. Na jednej strane som ju chápala, že sa hanbila pred rodinou priznať, že sme sa za jej chrbtom dali s Noahom dokopy. Nebolo by to príjemné vysvetľovanie a obzvlášť, keď sme Noahovu zvyšnú časť rodiny videli len raz do roka. Na babkine narodeniny. Naša mama nemala rada Barbaru a s jej manželom si nikdy moc nerozumela, preto sme sa s nimi ani nestýkali.

Barbara sa zasmiala. „Tak toto veľmi dobre poznám. Oliver nám to spravil pred mesiacom. Našťastie, aspoň Josh je úplný miláčik." Oliver a Josh boli Noahovi bratranci. Oliver mal sedemnásť a Josh štrnásť.

„Mama, prestaň ma ohovárať!" spražil ju pohľadom Oliver. A Noah pri mne otrávene zamručal. Oliver mu liezol na nervy, lebo sa na mňa snažil svojou rebelskou stránkou zapôsobiť. Čo Noahovi očividne vadilo.

Oliver bol vždy neviniatko, taký ten typický jednotkár a zrazu zmenil imidž. Barbara nám počas jeho neprítomnosti prezradila, že je to preto, lebo Noaha považuje za svoj vzor. Že nás oboch sleduje na Insta a začal sa podľa nás aj chovať. Čím vlastne priliala ďalší benzín do ohňa, lebo mame prezradila, že vo voľnom čase veľa pijeme. Pre toto ju mama nemala rada, vždy všetko vyzradila. Pri niektorých veciach je proste lepšie, radšej žiť v krásnej nevedomosti.

Nenápadne som pod stolom vyhľadala Noahove stehno a natisla sa oň tým mojím. Noah sa na mňa otočil, ale mlčal. Zrazu bol pokojnejší.

Ako rada by som ho teraz chytila za ruku.

„Lexi, nechcela by si sa ísť prejsť?" spýtal sa ma Oliver a ja som vypúlila oči. Noah sa pri mne napol a naša mama nás okamžite spražila pohľadom, nech si nedovolíme spraviť scénu. Určite sama videla, že Oliver už druhý deň nášho pobytu po mne ide a bála sa, že mu na to Noah niečo povie.

„Jedine, ak pôjde aj Noah." Povedala som. Noah sa uškrnul a preto sa to radšej snažil zamaskovať a rýchlo si odpil z piva. Ako som mu závidela, pretože mne nechceli dať. Teraz som žiarlila ja, že on je z nás ten dospelý. Ale aspoň mi z neho dovolil odpíjať, keď sa nikto nepozeral. V tomto bolo dobré mať svojho staršieho brata súčasne aj za frajera.

Oliver vytvoril na tvári znechutenú grimasu, ale nakoniec pokrčil plecami. Barbara ho však nemohla nechať odísť len tak, ešte ho zastavila a začala sa ho pýtať nejaké otravné otázky, ktoré nebavili počúvať ani našu mamu.

Obaja sme sa preto postavili a odišli od dospelákov počkať na Olivera do ich domu. Noah si zobral pivo so sebou. Hneď ako sme zašli za roh, zobrala som mu plechovku a poriadne si z nej odpila.

SoulmatesWhere stories live. Discover now