25. Blowjobová kráľovná.

4.1K 109 6
                                    

Cory ma držal za ruku a predieral sa so mnou preplneným barom. Išiel ma predstaviť svojim najlepším kamarátom z výšky. Vraj som pár z nich už poznala. Ale aj tak som bola nervózna. Bolo to moje úplne prvé predstavenie kamarátom. S Noahom som to nemusela riešiť, jeho kamaráti boli aj moji kamaráti.

A preto, som sa teraz bála. Chcela som urobiť dobrý dojem. Chcela som pre seba začať znovu. A toto mi prišlo ako pekný začiatok.

Hneď ako zbadali Coryho, osadenstvo stolu ho začalo zdraviť. Chalani sa dokonca postavili, aby si s ním tľapli.

Spozorovala som Philipa. No okrem neho za stolom sedeli ešte dvaja chalani a dve baby.

„Toto je Lexi." Predstavil ma Cory a pritiahol si ma bližšie k telu.

„To je Harry," ukázal na blondína, ktorý mi podal ruku a pozdravil.

„Jaydon." Hnedovlasý chalan, ktorý si ma premeral trošku viac než bolo treba, než mi podal ruku. A ja som mala pocit, že ho odniekiaľ poznám. A dúfala, že som s ním nič nemala. No ak aj áno, nemala som šancu si to pamätať.

„A to je Fea," ukázal na peknú brunetku s tetovaním na krku, „a Makaila." Prefarbenú blondínu, ktorá sa na mňa milo usmiala a pozdravila. Pôsobili milo. Vidno, že boli staršie než ja. Moje rovesníčky, by neboli také priateľské. Skôr by omrkli konkurenciu a potom ju za chrbtom ohovárali.

„Ako dlho ste spolu?" spýtala sa brunetka, keď sme sa usadili. Všetci pri stole sledovali, čo odpovieme. Jaydon ma stále prepaľoval zvláštnym pohľadom.

„Nie sme spolu." Vysvetlila som, no akoby mi to ani neverili.

„Nechce ma." Trepol len tak Cory. Akoby povedal niečo úplne obyčajné a prehodil okolo mňa ruku.

„Jasné. To vrav vieš komu." Poznamenala brunetka.

****
„Si strašne krásna." prihovorila sa mi brunetka. Pôsobila priateľsky. A zapôsobila na mňa už len preto, že mi úprimne pochválila vzhľad. Aj ona bola krásna. Určite po nej muselo ísť veľa chalanov. Blondínka pôsobila, že chce na každého zapôsobiť svojou milotou, no stále bola v tieni brunetky. Chalani pri stole si všímali viac ju. Ona bola právoplatným členom partie.

„Ďakujem. Strašne sa mi páči tvoje tetovanie. Čo znamená?" prihovorila som sa aj ja.

„Toto?" chytila sa za krk, „Ani neviem. Bola som opitá. Robil mi ho Harry na jednej párty. Vraj je to ruža, ale vyzerá to skôr ako vrana. No vyzerá dobre. Tak abstraktne."

Mala pravdu, pôsobilo to abstraktne.

„To muselo poriadne bolieť."

Zasmiala sa. „Nepamätám si to."

Prisadol si k nám opitý Jaydon a oblapil ma okolo pliec.

„Tak ty si tá blowjobova kráľovná?"

Vypúlila som oči. Ja viem, že chalani sa s takýmito vecami medzi sebou pochvália, ale toto som nečakala. Musel byť extrémne opitý. Cory sa venoval Harrymu a tento rozhovor nepočul.

V bare bol hluk a už dávno som nesedela pri Corym, ale prisadla si bližšie k babám, aby som sa s nimi mohla rozprávať. Dnes mi išlo o to, aby som zapôsobila najmä na dievčenský kolektív, od nich to vždycky všetko závisí. Chlapov si viem získať hneď.  

„Už to tak bude." Povedala som. Nebola som svätá. Červenanie by odo mňa čakali ťažko. Ale rovnako aj pochvalný úsmev.

„Ježííš, to som počula." povedala Fea a uznalo ma pozorovala.

SoulmatesWhere stories live. Discover now