19. Beštia Vicky, časť 2.

3.7K 114 0
                                    

Ležali sme na posteli. Mierne unavení, no s blaženým úsmevom na tvári, z toho čo sa pred chvíľou medzi nami udialo.

Poťahovali sme z jointa, ktorý pred chvíľou Cory vytiahol so svojho šuflíka a zapálil. Čo by teraz na to povedala Vicky. 1:0 pre mňa, ty beštia.

„Prečo nie si s tým týpkom?" prehodil len tak mimo kontextu, až som chvíľu nechápala, čo tým myslel.

Otočila som k nemu hlavu.

Uškrnul sa. „Viem, že si počúvala." vysvetlil.

Chvíľu trvalo, kým som prehovorila.

„Je to komplikované." Snažila som sa to zahovoriť. Nebola som na túto konverzáciu pripravená.

Pobavene sa zasmial a vydýchol dym. Podal mi joint. „V čom?"

„Nemôžeme byť spolu a má frajerku." vysvetlila som stručne. Dôvod prečo skutočne nemôžeme byť spolu som s ním rozhodne nechcela rozoberať.

Zasmial sa, pravdepodobne nad mojou hlúposťou, lebo som si bola vedomá ako to určite vyznelo. „To sú iba kecy. Keby chcel je s tebou a keby si preňho dôležitá, frajerku by už dávno poslal k vode."

„Nepoznáš ho-" snažila som sa ho obraňovať. Cory nevedel, čo je vlastne všetko vo veci a vysvetliť som mu to nemohla.

„Nič nie je komplikované. Aspoň nie u chlapov. Podľa toho čo počujem vyzerá, že si typická bokovka. Keď ste sami kecá ti do hlavy kokotiny ako chce len teba a na verejnosti sa robí, že medzi vami nič nie je. On kvôli tebe frajerku nikdy neopustí. Mala by si sa naňho vykašľať."

Viem, že ma pozoroval, ale umlčal ma. Síce nebol informovaný o všetkom medzi nami, ale mal vo všetkom pravdu. Aj keby sme neboli súrodenci, nemusel byť vôbec s Biankou. Nemusel mať po svojom boku nikdy žiadnu frajerku. A už sme viac krát zažili, že si namiesto mňa vybral ju. Mohli sme byť proste obaja sami a mohlo nám to stačiť.

Dôvod, čo by si o nás pomysleli ľudia, keby nikoho nemáme, bola len výhovorka prečo so mnou nebyť.

„Asi som trafil klinec po hlave čo?"

Mlčala som. Namiesto toho som mu rukou prešla po prstoch a uvoľnila joint z jeho ruky. Potiahla som si. A poriadne, pretože moje srdce práve krvácalo.

Prečo som taká naivná pokiaľ išlo o Noaha? Prečo som mu tolerovala všetky jeho výhorovky a pevne som si nestála za slovom? Možno by si kvôli tomu nikdy nič také nedovolil. Keby som nebola hlúpa a bezhlavo zamilovaná. Ale aj keď som mu vymedzila jasné hranice, nikdy ich nakoniec nerešpektoval. Vždy ich porušil a ja hlupaňa som mu to aj tak odpustila.

„Hmmm." Zamumlala som, zatiaľ čo som vypustila dym z pľúc.

„Chceš o tom kecať?" spýtal sa a tváril sa vážne.

Zakrútila som hlavou. Stačilo, že sa mi v hlave premietal monológ. Nechcela som o tom rozprávať.

„Ale je to debil." zamyslel sa nahlas.

Otočila som sa naňho.

„Si poriadny catch. Fakt by som chcel vidieť tú babu, s ktorou chodí. Musí byť inak riadna jeba."

Buchla som ho do ramena, zatiaľ čo on sa rehotal na plné hrdlo.

„Debil!" odsekla som podráždene. Urazilo ma to, pretože pravda bola taká, že na Bianku som skutočne žiarlila. Čo má ona, čo ja nie? Podľa Coryho očividne väčšiu krásu.

Dal ruky do obranného gesta a dokonca sa prestal aj smiať.

„Teraz budeš počuť asi ten najväčší gýč, ale máš vážne na viac. Si skvelá. A to nehovorím o iných tvojich prednostiach." prehodil a pritom urobil lícom gesto, ktoré znázorňovalo blowjob.

Zasmiala som sa.

A vážne neviem prečo, ale niečo na tých slovách ma zahrialo pri srdci. Celkovo spoločnosť s ním ma napĺňala niečím, čo som pociťovala málo kedy. Cítila som sa pri ňom dôležitá a chcená. Dokázala som pri ňom úplne vypnúť a na chvíľu na všetko zabudnúť.

SoulmatesOnde histórias criam vida. Descubra agora