Práve sme boli na oslave narodiek, Coryho najlepšieho kamoša Philipa, u nich v byte. Ako som sa dozvedela okrem toho, že sú to spolubývajúci a najlepší kamoši v jednom, čo som už inak vedela, tak sú aj spolužiaci na vysokej. A práve pri tomto oboznámení som si uvedomila, že odkedy ho poznám, tak som sa ani raz nezaujímala o bežné veci z jeho života ako napríklad, koľko má rokov. Pracuje alebo študuje? Má súrodencov? Vôbec nič. Bol pre mňa stále úplne neznámy. No mojou chybou.
A mimochodom, má devätnásť a už som spomenula, že chodí na vysokú? Hlavne, že s ním spávam už nejaký ten piatok. Na ďalšie informácie o jeho živote bol ešte čas.
Dopila som ďalší pohár rumu s colou. Bola som mierne podnapitá a tak akurát povoľná, keď som si uvedomila, že nikde dotyčného, s ktorým by som chcela využiť túto situáciu, nevidím. Preto sa moje kroky vydali hľadať Coryho. Čo bolo dosť zvláštne, pretože po mojej pravici som mala príležitosť tento stav využiť s celkom sympatickým týpkom, ktorý ma už pár minút rozpracovával.
A ja som ho len tak bez slova odmietla a odkráčala preč. Počula som ako za mnou niečo kričí, ale nezaujímalo ma to. Čo sa to so mnou dialo? V živote by ma nenapadlo, že sa vo mne prejaví monogamná stránka a pritom ani s nikým nechodím. No správna otázka je, chcela by som?
„Ona niekoho má." Započula som hlas Vicky, keď som ju zbadala zhovárať sa na chodbe s Corym.
Držala ho za rameno.
Nevšimli si ma. Zaradila som spiatočku a znovu sa schovala za roh, z ktorého som práve vyšla. Mala som silného tušáka, že túto konverzáciu si budem chcieť vypočuť. Aj keď som opitá.
„Čo to je za týpka?" spýtal sa trochu viac zaujato Cory.
„Neviem. Drží to pred nami v tajnosti, dokonca si spolu píšu len na Viberi, aby sme náhodou nezistili, kto to je. Namiesto mena je uložený pod srdiečkom. Trvá to minimálne rok. Myslí si, že to nevieme." S poslednou vetou sa zasmiala: „No my vieme, že vždy keď je kvôli nemu na dne, tak sa s nami chodí opíjať."
Vtedy som sa vystrčila spoza rohu. Tento rozhovor som chcela zastaviť.
„Čo tu riešite?" podpichla som. Snažila som sa znieť v pohode, akoby som ich doteraz nešpehovala. Ale pravda bola taká, že som penila.
Snažila sa ho zbaliť. Potrebovala pred ním ukázať, že nie som v skutočnosti dostupná. Že sa s ním len zahrávam a mal by si začať radšej s ňou, pretože so mnou to nemá dlhodobú perspektívu. Poznala som jej taktiku, už mi to raz spravila. No vtedy mi to bolo jedno a odpustila som jej to hneď. Teraz mi to však jedno nebolo.
Viktória sebou trhla a nasadila falošný žiarivý úsmev. „Ale nič, len kecáme."
Samozrejme, ty beštia. Len spolu kecáte o mne. Po prvý krát som pocítila pri inom chalanovi niečo, čo cítila len pri Noahovi.
Žiarlivosť.
No ak si myslela, že mi vezme Coryho, tak nech na to, kurva, zabudne. Viem byť rovnaká mrcha ako ona a on je môj! Určite každý pochopil, že po tejto scénke som už nemala chuť baviť sa. Dokonca aj chuť na sex ma prešla. No niečo vo mne chcelo zabojovať a predsa len sa s ním vyspať. Ubezpečiť sa, že ja som tá, ktorú Cory chce. Nechce žiadnu Vicky a nikdy ani žiadna Vicky v jeho živote nebude. Už stačilo, že spala s Noahom. Coryho mať nebude!
A čo si budeme klamať. Hneď som ho stiahla za ruku a zašepkala mu zvodne do ucha, tak aby to Vicky mohla počuť: „Som strašne nadržaná. Čo keby sme sa vyparili a ukázala ti, čo všetko ešte viem?"
Nemusela som ho presviedčať dlho. Nemusela som ho totižto presviedčať vôbec. Na tvári sa mu objavil hravý úsmev s dávkou nadržanosti. Chytil ma za ruku a začal ma ťahať do jeho izby.
Nebola v tom žiadna jemnosť. Hneď ako za nami zabuchol dvere, vrhla som sa naňho. Začala som ho náruživo bozkávať, pričom mi ruky zaputovali rovno do jeho vlasov, ktoré som začala ťahať.
Nemusela som čakať dlho. Cítila som jeho erekciu, ktorá ma tlačila do brucha. Páčilo sa mi, že bol vysoký. Pomaly som nás smerovala k posteli, na ktorú som ho zvalila.
Zasmial sa, keď dopadol na posteľ a oprel sa o ruky, aby ma mohol pozorovať.
Zvodne som si vyzliekla šaty, ktoré dopadli na podlahu a jedným krokom som z nich úplne vyšla. Mala som na sebe krajkované čierne prádlo, o ktorom som vedela, že v ňom vyzerám dobre.
Cory si ma nadržane prezeral. Vedela som, že sa mu páči výhľad, ktorý sa mu naskytol.
Zohla som sa k nemu a prisala som sa mu na pery. Usadil sa so mnou, pričom som bola na ňom. Jeho ruky automaticky vyhľadali môj zadok a následne ho stisli. Vedel sa veľmi dobre bozkávať. Jeho pery pasovali do tých mojich.
Každý jeden náš bozk v mojom podbrušku vyvolával známe brnenie. Nahmatala som jeho opasok, ktorý som rozopla a nemohla som si nedovoliť uvoľniť ho aj z riflí, načo som sa následne z neho zodvihla.
Pozoroval ma. Chcel vedieť, čo spravím ďalej.
Čupla som si a začala mu sťahovať rifle. Mala som v pláne vyfajčiť mu. Nech na žiadnu inú babu okrem mňa ani nepomyslí. Žiadna mu nebude schopná dať to čo ja.
Uchopila som jeho stoporený penis do ruky a jemne po ňom prešla jazykom.
Zavzdychal.
Jeho pohľad bol zapichnutý na mne a hravo pozoroval celú scénku pred sebou. Vsala som ho do úst a začala po ňom prechádzať. Jeho ruky vyhľadali moje vlasy a uchopili moju hlavu.
A tak som začala robiť to, v čom som bola dobrá. Sala som jeho penis, čo som striedala s olizovaním a pridávala stále rýchlejšie a mučivejšie tempo. Vedela som, že sa blíži k vrcholu, pretože jeho vzdychy zintenzívňovali. V poslednej chvíli, keď som ho dávala až po koreň do hrdla a myslela si, že sa konečne spraví ma zastavil a odsunul mi hlavu.
„Ešte nie. Teraz je rad na mne." Uškrnul sa, vytiahol ma na nohy a znovu začal vášnivo bozkávať. Stiahol mi nohavičky, ktoré skončili rovnako ako moje šaty na zemi.
ESTÁS LEYENDO
Soulmates
RomanceAk vás omrzeli príbehy o nevinnej hlavnej hrdinke, toto je príbeh pre vás. Hlavná postava nie je žiadne béčko, má vlastný rozum a útoky vie oplácať rovnako zákerne. Príbeh obsahuje vzťah nevlastných súrodencov, sexuálne scény a vulgarizmy.