„No a potom si dal dole gate a ja som sa odľúbila. Tak malý penis som v živote nevidela. Nevedela som, či sa smiať alebo plakať." zhrozene zamumlala Vicky a všetky sme vyprskli smiechom.
Vicky si rada užívala. Na každej chate a párty sa vždy s niekým poriešila. Ale bola vtipná, u báb populárna a popravde, ani jedna z nás nebola žiadna svätica. Nora síce mala frajera, ale tiež si párkrát vyrazila počas ich vzťahu z kopýtka a prekvapene sa to k jej frajerovi ešte nikdy nedostalo.
Moja najlepšia kamarátka z nich však bola Jackie, s ktorou som si rozumela najviac. Bohužiaľ bola šťastne zadaná, čo mi často vhadzovala do tváre, no nikdy ma za nič nesúdila a správaním bola podobná mne. Až na to, že nespávala so svojím bratom samozrejme. Nevlastný vlastný, aj tak to bolo jedno. Boli sme vychovávaní akoby bol môj vlastný. A samozrejme, nikdy nezistila, že mám tajný pomer s Noahom.
Myslela si, že čo sa týka chlapov, tak som moc vyberavá a ja som jej to radšej nevyvracala. Aj tak to bola pravda. Svojim spôsobom.
„A aký penis má Danny?" Otočila tému na Dannyho Jackie.
„Nemám si čo sťažovať." Pokrčila som ramenami. Nemala som v pláne im povedať, že náš sex trval len dve sekundy. Neprišlo mi to fér voči Dannymu.
Baby hneď začali komentovať, že som vyhrala penisovú lotériu.
„To ti závidím. Najlepší penis, čo som videla, mal tvoj brat." Priznala Vicky.
Trhlo mnou. Kvôli tej krave Bianke, ktorá teraz zamestnávala moju myseľ, som už aj zabudla, že Noah spal aj s Vicky. Síce pred rokom, ale spal.
„Okej môžeme zmeniť tému? Nechcem riešiť penis môjho brata." Zhnusene som sa zatvárila, aby to predo mnou neriešila. Jeho penis som poznala veľmi dobre. A prekvapivo, Dannyho a Noahove penisy boli dosť podobné. Mali ho rovnako dlhý, len hrúbka bola trošku rozdielna. Noah ho mal hrubšieho, ale len o trošku. No to by som babám nepovedala. Prezradila by som, že viem ako vyzerá penis môjho brata.
Čašník pred nás postavil naše poháre vína. Na nič som nečakala a vypila svoj skoro na jeden hlt.
Dnes som sa chcela opiť.
A moje telo asi vedelo prečo, pretože ako na zavolanie sa v bare zjavil môj brat s Biankou, Dannym a ešte našimi dvoma kamarátmi. Samozrejme, hneď ako nás zbadali, mierili k nám a Noah ma pritom nezabudol prebodávať pohľadom. Na rozdiel od Dannyho, ktorý sa na mňa veselo usmieval.
A ako som povedala, túto hru vieme hrať obidvaja. Žiarivo som sa usmiala a sledovala Dannyho ako sa k nám blíži aj s chalanmi a tou kravou.
Noaha som plne ignorovala.
Postavila sa na nohy, keď boli dostatočne blízko. Zvodne som objala Dannyho, pričom som viac vypúlila zadok a napla dekolt. Chalani sa na Dannyho vyškieralu a Noah sa mračil.
„Ahoj, Bianka, aj ty si prišla?" krava jedna sprostá. Povedala som tým najviac presladeným hláskom, ktorý som zo seba dokázala dostať a potlačila napnutie nad tou ohavou, ktorá držala môjho brata za ruku.
Vrhla som sa jej okolo krku.
Bohužiaľ, nie z dôvodu ju uškrtiť, ale objať ju. Nezabudla som však zadok nenápadne otrieť o Noaha. Snažila som sa čo najviac, aby to vyzeralo ako nechtiac a naši kamaráti to neriešili.
Zatiaľ sa zvyšok partie zvítal s babami a nebyť tej hlúpej Bianky, bolo by to zase ako za starých čias. Dylan obsadil moje miesto pri svojej frajerke Jackie a baby sa museli posunúť, aby uvoľnili miesto aj ostatným, lebo sme sa celkom dosť predtým rozvaľovali.
YOU ARE READING
Soulmates
RomanceAk vás omrzeli príbehy o nevinnej hlavnej hrdinke, toto je príbeh pre vás. Hlavná postava nie je žiadne béčko, má vlastný rozum a útoky vie oplácať rovnako zákerne. Príbeh obsahuje vzťah nevlastných súrodencov, sexuálne scény a vulgarizmy.