„Ahoj, Danny? Prišiel si za bratom?" spýtala som sa ho s úsmevom na perách.
Oplatil mi pozdrav a prikývol.
Bol zlatý a už dlhšie som mala podozrenie, že je panic. Noah si z neho preto predo mnou veľakrát robil srandu. Bola by celkom sranda, keby som to bola ja, čo by ho odpanila.
„Nie je doma. Išiel nakúpiť, ale čoskoro sa vráti. Nechceš tu počkať naňho so mnou?" klamala som, až sa mi z huby prášilo.
Ani som nevedela, kedy sa vráti a hlavne, či sa dnes vôbec vráti. Bol už preč niečo vyše troch hodín.
Usmial sa. „Prečo nie?" Prehodil nevinne.
Usadila som ho na gauč a podala mu misku s pukancami.
„Čo pozeráš?" spýtal sa so záujmom, aby rozprúdil konverzáciu. Keby len vedel, že práve konverzáciu som s ním nemala v pláne.
„Scary movie tri."
Chvíľu sme ešte spolu kecali a jedli popritom pukance. Prekvapilo ma, že sa nepýtal, kde je môj brat tak dlho, keďže už mohlo uplynúť dobrých dvadsať minút.
Preto som to brala ako dobré znamenie a obrátila som sa čelom k nemu.
„Počuj, Danny.." začala som nevinne, aby som si získala jeho plnú pozornosť.
„Trošku sa hanbím, že sa ti chcem teraz priznať, ale už dlhšiu dobu sa mi páčiš." zahrala som ten najnevinnejší pohľad aký som dokázala, až som sa musela pochváliť ako dobre viem predstierať.
Tváril sa prekvapene.
„Ja-" zasekol sa.
Chvíľu ticha som využila. Nechcela som, aby ma teraz odpálkoval.
„Ja viem. Ja určite nie som tvoj typ." zosmutnela som. Vážne som bola dobrá herečka.
Chytil ma jemne za rameno, aby ma upokojil.
„To som nikdy nepovedal. Myslel som si, že už to vieš, ale aj mne si sa vždycky páčila."
„Vážne?" zažiarili mi veselo oči. Samozrejme, že som to vedela. Preto som tu teraz hrala celé toto divadielko.
„Preto sa teraz nebudeš hnevať ak ti poviem, že môj brat nešiel do obchodu, ale pozvala som ťa dnu, lebo som ťa tu chcela?" nevinne som sa naňho tvárila.
„To si urobila?" rozžiarili sa mu oči a na perách mu visel obrovský úsmev.
Nevinne som pokrčila ramenami a pobozkala ho na pery. Najprv nechápal, čo sa práve stalo, no po chvíľke začal spolupracovať. Rukami som mu chytila hlavu a prstami mu prehrabávala vo vlasoch.
Samozrejme som musela trochu pritlačiť, nemala som v pláne skončiť len pri bozkávačke. Bozkávala som sa už pred mesiacom s jedným Benom a na Noaha to nemalo dostačujúci efekt.
Zapriadla som skoro ako mačka, aby som prehĺbila tento okamih. Tu máš tu lásku a patrenie ti, braček. V duchu som sa smiala a rukami putovala po Dannyho tele.
Zavzdychal, keď sa mu moje ruky obmotali okolo miesta, v ktorom každý chlap podľahne, keď sa ho tam jemne dotýkaš a pritom ho náruživo bozkávaš. Cítila som, že sa mu preberá k životu pod mojou rukou a tak som to využila. Ruku som mu strčila pod jeho kraťasy a boxerky.
Jemne som po ňom prechádzala. Nechcela som ho náhodou rýchlo spraviť. Ak som mala správne tušenie, že je panic, mohla by som to nechtiac ukončiť ešte pred sexom.
„Danny, viem, že je to blbá otázka, ale spal si už s niekým?" potrebovala som si overiť svoju teóriu.
On prekvapene zamrkal a začal sa červenať. Jasný náznak, že nie. Mne sa na tvári naopak vykúzlil úsmev, čo asi vyzeralo trošku, že sa mu vysmievam, preto som hneď povedala.
KAMU SEDANG MEMBACA
Soulmates
RomansaAk vás omrzeli príbehy o nevinnej hlavnej hrdinke, toto je príbeh pre vás. Hlavná postava nie je žiadne béčko, má vlastný rozum a útoky vie oplácať rovnako zákerne. Príbeh obsahuje vzťah nevlastných súrodencov, sexuálne scény a vulgarizmy.