Chapter 17

905 75 61
                                    


Dün gecenin ardından, güzel bir sabaha uyanmıştım. Ruhum dinlenmiş, kabus görmemiş ve sevdiğim adam kolumda. Çıplak bedeninin, bedenime verdiği sıcaklık, dün belki defalarca dokunmuş olmama rağmen, yine isteğimi arttırıyordu. Düşününce aslında Jeongguk'a karşı bu denli istekli olma sebebim, bununla sınırlı değildi. Sonuçta geçirmiş olduğumuz iki aydır belki daha fazladır ona hiç dokunmamış olmama rağmen o tenini deli gibi arzuluyordum. Onu karşımda yarı çıplak gördüğüm de hızlanan kalp atışlarım, karıncalan karnım ve baskı hissettiren kasıklarım...

Bütün bedeninin çıplaklığını yalnızca beyaz bir çarşafla örtmüş, sağ kolumun üzerinde, bir eli yüzünün üstünde diğer eli karnının üstünde o kadar masum uyuyordu ki, tanrı bu kadar güzel bir varlık yarattığı için kendiyle gurur duymalıydı. Eğer Jeongguk bir tanrı veya ölüm meleği olsaydı, kesin güzelliğiyle bütün alemi peşine takardı, belki güzellik tanrısı bile olurdu. Öyle ki benim gibi kibirli ve bencil bir ölüm meleğini bile ilk bakışta etkileyecek bir güzelliği söz konusuydu, bu güzellik öyle anlatılacak kadar basit veya hafife alınacak kadar etkisiz değildi. İnsanoğlu denilen varlıkların sınırlarının çok üstündeydi. Belki de bana göre öyleydi ama düşününce bu yakışıklı insanoğlu bana özeldi, bana aitti ve dün tam anlamıyla benim olmuştu. 

Dün gece birlikte olduğumuz zaman bana dokunmasına izin vermemiştim. Aslında verebilirdim ama bunu istemedim, çoğu zaman ona karşı çok pasif davrandığımı farketmiştim ve bir noktada benim üstünlüğümü anlıyor olması lazımdı. Aslında bu tamamen saçma bir fikirdi, şuanda düşününce pişman olduğum bir mantıktı ama her şeyde ondan izin alıyor ve her şeyde onun fikriyle hareket ediyordum, kendi benliğimin oldukça dışına çıkmıştım zaten fakat her seferinde ondan aldığım kararlar beni çok daha çıkmaza sürüklüyordu. Önceden olsa bir an düşünmeden yapacağım şeyleri, şuanda sonuna kadar düşünerek yapıyorum ve buda bir bakıma beni huzursuz ediyordu. Evet belki ona çok aşığım fakat bu demek değil ki benim üzerimde üstünlük kurmasını sağlayacak, her ne kadar istesem bile bu özelliğimin dışına çıkamıyorum ve çıkamam. Eğer buna alışmaya çalışırsam, Jeongguk'un üstünlüğünü kabul edersem, bu benim varoluş sebebim de ki mührün kırılması anlamına gelir ve işte o zaman ben bir ölüm meleği olmam. Buna ona açıkça anlatmak yerine seçtiğim yol tamamen bir mantık hatasıydı ama düşününce ben onun yanında ne zaman mantığımla hareket ettim ki? 

Tatilde olduğumuz zaman boyunca eğer imkanım olsa sürekli bunu yatakta aynı bu şekilde yatarak geçirirdim fakat Jeongguk buraya gelmeden önce sürekli olarak "Seninle özgürce sokaklarda el ele gezeceğiz." Dediği için artık onu uyandırmanın vakti gelmişti. Çok kısık bir ses tonuyla seslendiğim zaman, gözünü hafifçe aralamış ve sırtını bana dönerek tekrar geri uyumuştu. Bedeni çıplaktı üstelik kalçalarını erkekliğime tamamen sabitlemişti. Belki bunu şuanda bilerek yapmıyordu ama düşüncesi bile hafif hafif terlemeye başlamamı sağlamıştı. Elimle karnından tutarak tamamen kendime sabitledim ve dudaklarımı ensesine bastırdım. 

"Sevgilim eğer uyumaya devam edersen tatilimiz boyunca bütün planladıkların olmayacak." Tepki vermiyordu fakat uyandığına emindim, şuanda benimle oyun oynuyordu. "O zaman sen uyu ben çıkıp dışarı gezeyim." Dudaklarının hafifçe kıvrılmaya başladığını görüyordum ama o bunu bilmiyordu. Çünkü yatağın tam karşısında oldukça büyük bir ayna vardı ve oradan bütün yüzünü izleyebiliyordum. "Jeongguk uyanır mısın bebeğim?" Ensesinden öpmeye devam ettikçe boynunu çeviriyor ve omzunu silkiyordu. "Madem öyle-" Elimi karnından çekmiş ve yatakta hafifçe oturur pozisyona geçmiştim. "Sen uyu ben gezeyim, sana da güzel bir şeyler bulursam alırım." Dedim ve yataktan çıkarak, banyoya doğru yavaş adımlarla ilerledim. "He bu arada Jeon, burası özgür bir ülke yani dışarıda bir sürü gay olabilir ve unutma ki bebeğim senin sevgilin çok ya-" Dediğim anda yataktan "Taehyung, seni öldürürüm!" Diyerek fırlamış, yerde iç çamaşırını aramaya başlamıştı. 

World Of Gods | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin