Nauczyciel

1.8K 90 116
                                    

Teraz omówimy jeden z najbardziej obrzydliwych motywów który mocno zahacza o rejony - groomingu, pedofilii, nadużycia seksualnego. Nie dziwi mnie dlaczego młode dziewczyny to pociąga, ale dorośli którzy wykorzystują tą naiwność są obrzydliwi.  Nawet jak wpiszesz w google, oraz podręcznikach od biologii jest, że dojrzewanie kończy się w wieku 25lat około. To nie nastolatki romantyzujące to są największym problemem tylko osoby które to wykorzystują.Wracając do do tematu fanfiction -a  jaki ma być belfer na wattpadzie ? Musi spełniać określone warunki aby być idealnym dla swojej Mary Sue.

- starszy albo o na tyle niewiele, że nie mógłby pracować lub trzynaście lat różnicy conajmniej.

- musi ją brać do tablicy, i lepiej traktować niż innych.

- bierze ją na biurku, mając w dupie istnienie kamer.

- penis od 20 do 25cm(zwykle).

- może mieć nałóg jak fajki, czy coś takiego.

- drogie auto.

- typowe plastiki chcą aby ją zerżnął na biurku.

- przez co znęcają się nad bohaterką.

- zwykle się ukrywają.

Często największe różnice wieku są przy fanfiction z nieletnim bohaterkami. Takie związki są niepokojące, że dorosły facet interesuje się praktycznie dzieckiem.

Rose nie należała do wzorowych uczennic. Kiedyś była nim po aferze z molestowaniem przez kolegę, i dyrektora zmieniła szkołę. Od tego czasu jest zuchwałą bad girl której każdy się boi. Przemiana korytarz, i wpadła na nią Tiffany typowa blond idiotka. - Ubrudziłaś mnie dziwko?! - blondynka krzyczała, jej sukienka różowa Gucci właśnie była cała w soku wiśniowym. Różowowłosa się tym nie przejęła, poprawiła kolczyk nim zaczęła. - Jedyną kurwą jesteś ty, udław się spermą pierdolona szmato. Skoro o tym mowa to właśnie czeka pół szkoły na loda za parę dolców. - dumna z tego jak ją pojechała szła przed siebie. Poszła na lekcje - mimo bycia bad miała dobre stopnie. Nie musiała się nigdy uczyć. Była młodym geniuszem - to wiedział każdy. Usiadła na tyle, a do sali wszedł nauczyciel. Przystojny jak diabli - wysoki na co najmniej metr osiemdziesiąt. Włosy ciemne, zarost kilkudniowy było widać że ma mięśnie. Odpięte parę guzików dodawało mu uroku. Coś jej mówiło, że chyba chętniej będzie na tej lekcji. - Nazywam się Lorens Hamilton jestem waszym nauczycielem od angielskiego, oraz prowadzę zajęcia aktorskie. - od razu jedna z plastików pisnęła - Mam nadzieję, że będzie ze mną grać sceny erotyczne. - westchnęła słysząc Rachel. Ludzie się nią interesują tylko dlatego, że przez większość życia była we Francji.

Rose była bardziej interesująca - niebieskooka miała pochodzenie z słowiańskiego kraju w Europie środkowej. Nie znała go zbyt dobrze, ale było znane z pięknych kobiet. Przez całą lekcje jedynie rozmyślała o tym jak seksowny jest nowy belfer. Po lekcji kazał jej zostać - Wydaje mi się że masz Rose potencjał - złapał ją za podbródek. Przejechał jej po ustach palcem, czuła że obaj tego chcą. Pocałowali się - chcieli na tym skończyć znaczy. Ale rozpędzili się do malinek na klatce piersiowej dziewczyny.

• • •

Te związki rozwijają się tak szybko jak motyle - co tak nie działa. Rozwój relacji powinien przebiegać wolniej, a one szybko idą z nowo poznanym facetem do łóżka. (W tej tematyce mi się wydaje to najczęstszym problem.)

Zwykle schematyczne, niepoprawne ani logicznie podobnie jak stylistycznie. Jak ktoś znalazł w tej tematyce opko może mi wysłać, bo chyba tylko ja mam szczęście do takich śmieci. Możecie również pisać propozycję o irytujących was popularnych motywach w fanfcition. Kolejna część będzie  najprawdopodobniej o rodzicach - jestem w trakcie zbioru materiału.

Generalnie to planuje tak : rodzice, od nienawiści do miłości, wszyscy tacy sami (charakter), brak umiaru.

Co mnie wkurza -  wattpadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz