It's time make people angry ~
Szczerze mówiąc to postawiłam się z wami znowu ponarzekać na aułtoreczki. Niedługo tematy mi się skończą i zakończę tę książkę 🎉, ale na razie nie kończę działaności przykro mi. Chowajcie więc szampana autorki tych cringowych książek.
Czego nie lubię? Po pierwsze prologów opisów. Nie jest to opis do diabła kiedy to do ludzi dotrze. Według słownika języka polskiego prolog ma dwa znaczenia. Prolog to «wstępna część utworu literackiego lub scenicznego» lub «jazda na czas poprzedzająca etapowy wyścig kolarski lub będąca pierwszym etapem takiego wyścigu»
My aczkolwiek zajmiemy się pierwszą definicją. Opis jak mówi nazwa opisuje, a nie wprowadza czy wstępuje. Mój kolejny duży problem w tym temacie. A jest to umieszczanie opisu na samym początku książki, lub opisu opowiadania. Czy muszę mówić dlaczego? Jeśli jeszcze jest to opis w miarę dobrze i płynnie napisany to przeżyje spoilery połowy postaci. Ale kiedy widzę coś takiego ↓
Minseo jest wredną, zimną, szczerą i kochaną osobą.
I jeszcze opis fabuły
Co zrobi gdy na jej drodze stanie Taemin z Shinee. Przystojny bad boy który założył się z Namjoonem z BTS, że ją przeleci.
Nosz nawet nie chce mi się pisać tego, bo już pisząc to mnie skręca z zażenowania. Opisy na początku to po prostu spoilery. Jeszcze jak są zdjęcia zamiast opisu to po jest kompletny shit. Inaczej tego opisać nie można. Poza tym kolejny punkt o którym należy wspomnieć.
Trzecią rzeczą są opisy które zaprzeczają samym sobie. Często wyglądają w stylu "Jennie to miła, wredna, pracowita, nieco leniwa osoba" em to w końcu jest pracowita czy leniwa? Miła osóbka czy sucz? Zresztą inna sprawa, że i tak postacie zachowują się inaczej niż są opisywane.
Postać miła przyjazna no charakter flutershy przynajmniej tak opis sugeruje. Tymczasem dostajemy choleryczkę, która klnie na wszystko i wszystkich. Po prostu beka. Dziś dość krótko, ale nie miałam zbytnio weny. Koszyk na pomysły here \_/
Jeśli ktoś z ptysiów jest chętny na rp to pisać śmiało. Do zobaczenia 🖤
Edit : Ptysie niech ktoś mi pomoże- przez złe samopoczucie mam zaległości jak chuj.
CZYTASZ
Co mnie wkurza - wattpad
Não FicçãoTo są rzeczy które są według mnie irytujące, jest to moja opinia z którą nie trzeba się zgadzać .Ta książka wyraża moje zażenowanie widząc wymienione w niej zjawiska. Staram się czytać komentarze - krytyka zawsze się przyda soo nie rozumiem dlaczego...