Teraz czas na to co lubią dzieci najbardziej czyli - lemony, erotyki, nono books jakkolwiek by tego nie nazwać. To jest bardzo kontrowersyjny gatunek nieważne czy na papierze, czy audiobooku lub w jakiejkolwiek innej postaci. Część osób już na starcie jest do tego uprzedzona co mnei szczerze nie dziwi przez tytuły takie jak - trylogia o Greyu, trylogia rok, ostatni dotyk inne tego typu twory. Nie każdy erotyk jest zżynką z powyższych klasyków które są trash. W sensie Grey po prostu jest nudny, ale nie wydaje mi się aż tak szkodliwy.
Bohaterka erotyków zazwyczaj jest albo chojnie obdarzona (after) lub "płaska decha" (grey/365dni). Zazwyczaj jest o ironio dziewicą która w życiu miała tylko chłopaków co buzi się daje. Rzadko kiedy nią nie jest, a jak nie to przeważnie była ofiarą przemocy seksualnej i dlatego. nie.Z charakteru cicha myszka, lub pseudo silna i niezależna kobieta. Pseudo bo w praktyce jest po prostu awanturniczką co uderzy partnera za rozmowę z inną, ponieważ to już zdrada przecież. Często stosuje szantaż emocjonalny by osiągnąć swój cel. Jest atrakcyjna i już na sam jej widok każdemu facetowi staje.
Teraz czas na głównego męskiego bohatera. Oczywiście musi być starszy, posiadać dużo pieniędzy, mieć absy, ogromnego nienaturalnie wielkiego penisa. Raz trafiłam na fanfiction gdzie to był problem bohatera, bo laski nie chciały z nim chodzić do łóżka. Ponieważ był on tak ogromny, i gruby. Swoją drogą odkąd stała się popularna seria o Chrystianie i Anastazji to wszystkie sceny erotyczne wyglądają w fanfiction tak samo. Wciskają BDSM zawsze, bo takie hot. Nie raz przekraczają granice i łamią podstawowe zasady tego. Którymi jest między innymi hasło bezpieczeństwa.
W tym gatunku powinno szczególną uwagę zwracać na to czy bohaterowie są zdolni do lubienia, oraz chemia między nimi co wiele zawala po całości. To nie dotyczy tylko nastoletnich autorów książek ten problem jest powszechny w wielu tworach. Tylko że w filmie akcji romans jest tylko dodatkiem, więc coś takiego ujdzie, ale w romansach już nie.Ogólnie opisy tych scen to jakiś żart jebane science fiction. Miedzy naszymi bohaterami nie czuć nic żadnego napięcia seksualnego, ani chemii. Gdzie przy erotykach powinno się szczególną uwagę zwrócić na rozwój relacji między bohaterami. I zobaczyć jakiś dobry erotyk żeby nie pisać w żenujący sposób scen. Taki że zamiast podniecić zniesmaczają - a taki jest cel tego gatunku. To jak horror który nie jest straszny.
W lemon gdzie jest OC/reader x (wklej postać z anime.) Autorki lubią robić yandere z bohatera. Forced lemony które przekraczają granice seksu, a gwałtem są obrzydliwe. Dla mnie jest szkodliwe w jaki sposób te najczęściej młode dziewczyny kształtują swoje wyobrażenia o seksie na podstawie takich tfu "książek". Lubię lemony prawdopodobnie zamówię sobie z moim bishem z Twisted Wonderland Leoną.Wystarczy mi był ciekawy, pozbawiony chorych motywów. Wiem że to "tylko fikcja", ale wiele osób traktują jak prawdy. Powtarzane tysiąc razy kłamstwo staje się nią dla ludzi. Myślicie że skąd wzięło się "sama chciała przecież nosi stringi". W podobny sposób powstało dlatego uważajmy na to co czytamy i publikujemy, bo możemy zrobić krzywdę.
Tym akcentem zakończę ten rozdział. Jestem z siebie zadowolona. Miałam nocny przypływ weny twórczej. Teraz serio do zobaczenia alternatywki 🖤
CZYTASZ
Co mnie wkurza - wattpad
NonfiksiTo są rzeczy które są według mnie irytujące, jest to moja opinia z którą nie trzeba się zgadzać .Ta książka wyraża moje zażenowanie widząc wymienione w niej zjawiska. Staram się czytać komentarze - krytyka zawsze się przyda soo nie rozumiem dlaczego...