fanfiction - uniwersum, zaginiona aiostra + piosenki

776 66 16
                                    


Naprawdę nie wiedziałam jaki dać tytuł rozdziału. Pomówmy w tematyce poprawnej definicji fanfiction żeby było jasne - czyli że nie jest w 100% twoje bo np. piszesz o swoim idolu. Zazwyczaj ogólnie na książki mówię fanfiction, ale wiem że nie każda na wattpadzie to fanfiction.

Wracając do sedna dzisiaj ponarzekamy na wsciskaniu na siłę swojej oc/reader/cokolwiek do danego uniwersum. W awatarze bohaterka zastępuje Katarę czy w kuroszu Ciela/Aloisa i tak dalej. Wiem jakoś trzeba umieścić naszą postać, ale nie można jej wprowadzić oryginalnie?

Jak ? Jest mnóstwo sposobów, a jedyne co cię ogranicza to prawa autorskie tak naprawdę. Ja naprawdę kocham fandomy, ale jak trafiam na ten sam schemat to na starcie skreślam książkę. To samo robię z mangami, anime i tak dalej. Schematy akceptuje tylko jako parodię.

Czasami nasza zastępuje po prostu bohaterkę re-haremu i faktycznie jest to bardzo wygodne zwłaszcza przy pisaniu one-shotów, oraz jednocześnie przy tym nudne i leniwe jak cholera. Sama zaczęłam pisać z Twisted Wonderland fanfiction używając tego schematu, ale pomyślałam nad tym przez dłuższy czas.

Doszłam do wniosku, że to byłoby za leniwe. A samo uniwersum podsuwa mi ogromną ilość możliwości postaci którymi można się inspirować, i nawiązywać relacje. Przecież to świat postaci z baśni i legend to kopalnia pomysłów. I ostatecznie zrobiłam kilka swoich ocek z czego ulubiana była inspirowana białą królową.

Niby nigdy nie opublikuje tego, ale nawet dla samej siebie nie lubię tworzyć schematów i próbuje wychodzić z własnej strefy komfortu. Jest jeszcze jeden krótki temat którym zakończę ten rozdział. Mianowicie piosenki w środku fanfiction. Często jest tak, że po kłótni bohaterka w deszczu śpiewa piosenkę o depresji i tym jak chce się zabić. Wyglądają w podobny sposób.

Wyszłam razem Sonią, Choi, oraz Minseo. Nadszedł czas na nasz występ. Weszłam na scenę i zaczęłyśmy śpiewać.

Sonia
Come a little closer 'cause you looking thirsty
I'ma make it better, sip it like a Slurpee

Minseo

Snow cone chilly
Get it free like Willy
In the jeans like Billie
You be poppin' like a wheelie
Even in the sun, you know I keep it icy
You could take a lick but it's too cold to bite me

Juny

Brr, brr, frozen
You're the one been chosen
Play the part like Moses
Keep it fresh like roses (oh)

Choi

Look so good yeah, look so sweet (hey)
Lookin' good enough to eat

Sonia

Coldest with the kiss, so he call me ice cream
Catch me in the fridge, right where the ice be

Choi

Look so good yeah, look so sweet (hey)
Baby, you deserve a treat
Diamonds on my wrist, so he call me ice cream

Juny

You can double dip 'cause I know you like me

Minseo, Juny, Sonia, Choi

Ice cream, chillin', chillin'
Ice cream, chillin'
Ice cream, chillin', chillin'...

I oczywiście wygrałyśmy byłyśmy najlepsze. Czułam na sobie wzrok lidera bts który był jury. Natomiast v coś zaczął interesować się Sonią. Choi Jimin, a Juny Jin.

Tak... Za dużo tego trochę. Mam nadzieję, że rozdział przed Grecją wam się spodoba.

Tu możecie dawać pytania do Q&A ↓
To na tyle i papa.

Co mnie wkurza -  wattpadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz