Wracam z nowym tematem dla was miłośników moich żali, i skarg.
Mianowicie tym razem poruszę temat bad boy's and fuck boy's. Zacznę od tych pierwszych, bo tego jest wbrew pozorom mniej. Do dobrze zrobionych bad boyów nie mam nic. Lubię postacie z charakterem, i jeśli cały jego charakter nie ogranicza się do "desko", oraz "jebać szkołę", chlania jak żul i palenia jak smok. musimy ustalić czym się bad boy od fuck boya różni. Zazwyczaj tylko tym, że przez bycie bardziej horny szybciej lubi główną bohaterkę. Gdyż wpadła mu w oko i tylko dlatego jest dla niej miły w obrzydliwy sposób. Dam wam przepis na idealna fuck boya, kobieciarza w swojej w książce w sumie każdy facet w romansach mainstreamowych książek jest taki z drobną różnicą
- catcalling 24/7*
- penis od 20cm do 25cm. Pamiętam jak tylko w jednym fanfiction był realizm, że babki nie chciały z tego powodu z nim sypiać.
- zawsze gumka w kieszeni. (sponsoruje go Durex )
- cycatą laskę która jest typowym pustakiem.
- tatuaże. (Nieważne gdzie.*)
- kolczyk. (N.g*)
- złamany łuk brwiowy po bójce.
- paczkę papierosów.
- alkohol.
- kluczyki od swojego czarnego BMW czy innego mercedesa.
- świerczyki*i plakaty z nich w pokoju. Czy mówiłam, że nie kryje się z swoim byciem zboczonym?
- absy* musi być wyrzeźbiona klata, bo jak to bez.
Niestety w naszych tworach poruszamy prawdziwych ludzi i zmieniają ich charakter na za przeproszeniem chujowe. Ekhem After i Harry Styles. Inne osoby które są popularne popularne to postacie z anime przykładowo Levi z ataku tytanów. Niech ktoś mi powie co jest fajnego w facetach co zmieniają laski jak rękawiczki? Nie wiem dla mnie to jest wielka czerwona flaga. Główne bohaterki wattpada z kolei mają kilka opcji w żadnej nie ma rozwiązłości po prostu, bo musi być usprawiedliwione jakby to było co najmniej jakieś morderstwo. Przecież tylko plastiki mogą pozwolić sobie na coś takiego dla przyjemności, ponieważ się "nie szanują". Ah moje kochane podwójne standardy i ich wpływ.
a) Wieczne dziewice piękne i pożądane przez wszystkich ,ale ich odrzuciły.
b) "Puszczalskie" skrzywdzone przez los robią to ze względu na patologiczną sytuację czy cuś. Lub po prostu bo taka bohaterka.
c) Miały przedtem faceta, i poszli i do łóżka i tyle.
d) Dziewica bo nikt się nią nie interesował w ten sposób, ani jej do tego nie ciągnęło.
E) gwałt lub facet ją wykorzystał. (W sumie to to samo. Jakieś masło maślane.) Najbardziej popularna opcja.
I teraz przejdę do rzeczy przez którą nienawidzę tych kobieciarzy, bo przeważnie nie szanują głównych bohaterek, ani kobiet w ogóle. Są to mizoginiści którzy kierują się podwójnym standardami. Jak oni mają wiele partnerek to spoko, ale kiedy baba ma to hur dur kurwa, dziwka. Nie są wybredni jeśli chodzi o słownictwo. Czy inna rzecz to fakt, że nie szanują ich granic. Znacie to słynne "nie zrobię nic bez twojej zgody" po czym ją obmacuje, rozbiera lub seks bez gumki czy ogólnie dotykanie bez zgody. Serio która z was chciałabym partnera który was tak nie szanuje? Większość zaczyna związku z takim z myślą, że ich zmieni. Wy nie kochacie ich tylko wyobrażenie ich.
Jeśli człowiek nie chce się zmienić to nieważne jak bardzo będziesz tego pragnąc, bo on sam musi tego chcieć. Poza tym łobuz wcale nie kocha najbardziej. Jeśli myślisz, że skoro do tej pory traktował partnerki przedmiotowo to nagle go zmienisz? Na 99.9999999999999999% nie zmieni się dla ciebie. Bo skoro coś ci w nim nie pasuje to "sorry było miło teraz zmykaj mała". Następny temat wybierzcie wy co was wkurza, a jeszcze jakimś cudem nie było. Ja myślałam nad opowiadaniami o nauczycielach, demonach. Swoją drogą dziwię się, że nigdy nie wpadli mimo iż większość z nich woli się seksić bez gumki. Pytanie czy spotkaliście "kujona" fuck Boya? Teraz mini słowniczek pojęć :
Świerszczyki- popularne określenie na magazyny pornograficzne
Absy - sześciopak. Popularne w fandomach określenie.
Cinnamon roll - postać urocza, słodka w pozytywnym sensie. Takie chodzące słoneczko które w większości jest lubiane. Przeważnie lubiana przez fandom.
catcalling -niechciane zaczepki, słowne molestowanie komentarze o podtekście seksualnym.
Mizoginia lub mizoginizm – pogarda lub wobec, lub. Mizoginia przejawia się na wiele sposobów, między innymi poprzez, ze względu na płeć, wrogość, uprzywilejowanie mężczyzn, poniżanie kobiet, pozbawianie kobiet. Mizoginizm można spotkać w wielu religiach np islamie, katolicyzmie i nie tylko. Według jednego z myślicieli nienawiść do kobiet pojawiła się po upadku społeczności i sugeruje on, że „być może jest wynikiem nieczystego sumienia mężczyzny, jego kompleksu niższości, obawy przed zemstą kobiety, zapewne wynika także z lęku przed jej funkcją rozrodczą".
Rozdział uległ zmianie, ponieważ nie zgadzam się że osoby z bogatym życiem erotycznym się nie szanują co tu sugerowałam. Osobiście uważam, że po prostu bezpieczniejsze jest bardziej skromne życie seksualne. Niezmienne jest to, że w tej sprawie społeczeństwo nadal przejawia podwójne standardy. Ogólnie mam zamiar zająć się zająć tymi kwestiami za jakiś czas. Pewnie za jakiś czas poruszę temat nice guys, pick me girls/boys itd. Rozdziały z którymi się nie zgadzam będę na bieżąco edytować.
CZYTASZ
Co mnie wkurza - wattpad
Phi Hư CấuTo są rzeczy które są według mnie irytujące, jest to moja opinia z którą nie trzeba się zgadzać .Ta książka wyraża moje zażenowanie widząc wymienione w niej zjawiska. Staram się czytać komentarze - krytyka zawsze się przyda soo nie rozumiem dlaczego...