1-4

11 1 0
                                    


Разхождах се, гълтайки приятният суелски въздух. Беше спокойно, тихо и приятно за душата ми.
Скоро щеше слънцето да залезе.

От близкият магазин за музикални инструменти излезе като стрела някакво момче. С черно прилепнало дънки, риза на червено каре, с черна шапка и слънчеви очила. И с маска пред лицето.
В бързината си той не ме видя и ме блъсна, като паднах на земята. Той тръгна напред, но се върна след като казах :

-Благодаря, че ме събори. Много си мил. Хах. - опитах да се изправя, но кракът ми бе хлътнал на криво. - Страхотно, няма що.

-Извинявай. Добре ли си?

-Добре ще бъда ако може да се изправя. - отново се опитах изправяйки се, но залитнах, а той ме хвана. Всичко бе като по часовник. Стана доста блудкаво. Но поне да ми помогне да седна е парка на някоя пейка и да звънна.

-Благодаря ти. Но... - той ме прекъсна.

-Но, си изкълчи кракът.

-Нямам избор, но ще можеш ли да ми помогнеш да стигна до парка отсреща за да седна и да се обяда по телефона. Не исках да те моля. Ако много наистина бързаш недей. Ще се оправя някак си...

-Ще ти помогна, разбира се. Заради мен падна и си изкълчи крака.
Той ме хвана, сложи ръката ми на врата си и сложи неговата на кръста ми.

-Хах. Стана много блудкаво.

-Да, и аз мисля така. Но нямаш избор. Така, че...

В този миг се чуха момичешки писъци.

-Бързо, ще избяга.

-Оппааааа

Тези се бяха смахнали, на кого викаха. Наистина на него ли? Дори и да е известен има личен живот.

-Ах, ама че...

-Трябва да побързаш.

-Просто ме пусни и тръгвай.

Феновете като ни видяха, тръгнаха да бягат след нас.

-Видяха ме с теб. Ще те убият.
Взе ме на ръце. Своите обвих около врата му. И той тръгна да бяга.
Сигурно му тежах, но нищо не каза.

Те бягаха и той бягаше с мен. Чувствах се неловко. И слаба. Този е уникален. Накара ме за кратко време да изляза от кожата си.
Зави в една тясна уличка, мина между две сгради, беше много тясно и като бързаше удари кракът ми в грапавата стена. Точно изкълченият крак. Избягахме им. Той ме пусна и сега видя какво беше направил.
-Боже ти кървиш.

SOUL MATESWhere stories live. Discover now