3-2

13 0 0
                                    

Пихме спокойно кафе и гледахме към небето. Усетих, че някой идва насам, но не обърнах особено внимание, докато не  чухме...

-Хей момичето с ментовите черепи! - извика някой.

Изплюх си кафето, давейки се, а Мишел се обърна и ме побутна. Обърнах се и видях седем маски.

Кашлейки казах :Ама защо днес само ни преследват тайните агенти? Трябва ми почивка. Или прекалих с кафето. - И пак се обърнах.
Но след като Джин заговори...

-Само това не ни бяха наричали днес. - Отново се обърнах извинявайки се.

-Съжалявам Джин, но с тези маски приличате на тях. Не исках да ви обидя.

-Как ни позна като не ни видя.

-Слухът ми е по-добър и веднага мога да позная нечий глас, особено на Ангела Джин.

Изправихме се местейки се на две големи пейки.

-Е, момичета разбрах, че сте ни спасили. Благодарим ви!-каза Намджун.

-Радваме се че успяхме да ви избавим.

-Все пак имате личен живот.

-И е тъпо че нямате мир спокойствие.

-Не всички фенове са еднакви. Особено вие, вие се отличавате.-каза Хоби.

-Благодарим, но всички сме хора.

След 5 минути от вратата за долните етажи влязоха група момичета. Бяха около 10 и се отправиха към нас. Седем от тях се доближиха до бтс. Прегръщайки ги. Помислихме че или са им приятелки или глупави фенове, но момчетата реагираха някак...
А ние бяхме погнусени от такова безобразие.

-Ами май имате компания. Да ви оставим ли?-подхвърлих аз, чакайки отговор за да нападна.

Момчетата дадоха знак за помощ. Те бяха още с маски и беше лесно за плана ми.
Мислех да бъде нещо по леко. Но не се сдържах, когато едното момиче започна да се натиска на Шуга, едната си играеше с косата на Куки, друга се лигавеше около Джин. Четвъртата се караше с Намджун. Петата държеше  ръката на Ви, шестата разтрои Хоби. И седмата която най-много ме издразни пъхна език в устата на Джимин. Приятелката ми последното най- малко трябваше да види.
А, аз ли? Щях да убия всичките тези кучки.

Отидох до тази която се натискаше на Шуга. И ѝ зашлевих шамар. И я бутнах на земята. Мишел оскуба на Мис Екстейшън косата и я запрати на земята. Спънах играещата с косата на Кук. Бутнах онази с Джин. И ударих шамар на тази която разплака Хоби.
-Как може да нараниш оппа. Та ти не го познаваш.-развиках ѝ се. А тя ме гледаше по-опашено и от първата.

SOUL MATESWhere stories live. Discover now