8

14 1 0
                                    


Беше вече 21:00 и те тръгнаха пеша. Мери щеше да извика такси. Беше сигурна че Луис днес ще пие. А Мишел нямаше, но не искаше да я остави да се справя с всичките тези пияници.
Наближиха къщата в отдалечено място така че района никой фен да не може да се добере.
Беше шумно. Светеше навсякъде. Къщата беше на 4 етажа.
Те влязоха и веднага Даниел, Джун и Дае отидоха за алкохол и си намериха момичета. Луис и Солин останаха заедно тъй като тя като се напиеше ставаше звяр който само той озъптяваше.
Мишел и Мери вардиха Аля.
Този път Алекс не пи много ,не и в началото. Но Мишел пи и се напи тъй като не държи на алкохол. Мери не бе разбрала от какво беше този внезапен изблиг да пие. Обачет тя  имаше повече поносимост още не се бе напила. Докато Аля бягаше след Чен , който и пусна череша в алкохола. Не трябваше оставя сама Мишел ,ама Аля беше извън контрол. Навсякъде бе шумно,пълно с пияни и танцуващи хора.Нямаше да се справи, ако не бяха изкочили като спасители в тъмното нейните прияетли.

-Момчета какво правите тук?

-На купон. А вие? Откъде ги познавате.

-Познавам се с Чаньол. Както и да е. Моля ви да ми помгнете. Нямам друг избор. Но всички се на пиха и не мога да ги събера.

-Да разбира се. Аз ще остана с Мишел. Намерете другите. -Каза Джимин и я изнесе навън.

Дае беше с Намджун. Но напи и него.
Даниел играеше на бирен пинпонг с Кук.
Джин и Хоби наглеждаха Солин и Луис. Които щяха да се изядат. Не. Не в хубавия смисъл. Накрая Хоби ги заразя и тръгна след някаква дивотия. Ох Хоби.
Ви и Мери се опитваха да хванат Алекс. Накрая Ви я взе на ръце сложи я на рамо си, удари я отзад и я изнесе на двора. Тя ще го убие.

Мери тъкмо реши да седне и да почине. Някой я хвана за ръката и я придърпа към себе си.

-Чаньол това си ти.

-Да. Аз съм. Искам да ти покажа нещо ела на третият етаж в стаята ми.

-Чаньол пиян си. Няма да идвам с теб никъде.

Но той стисна ръцете ѝ. И разби устни в нейните. Човека който наблюдаваше всичко това, му кипна. Търпението му се изчерпваше.

-Никъде няма да бягаш. Ясно ли ти е? Ще се по забавляваме секси...

И в същият момент някой  удари един юмрук в лицето му и той се удари в стената едва се изправи, защото беше пиян.

SOUL MATESWhere stories live. Discover now