Взеха продукти и бешумно отключиха вратата.
Всички спяха.
Цъкнаха нощното осветление.
И започнаха да правят. След 20 минуту се чу падане по стълбите.-Ями. Палачинки. - това бе Ви.
-ХАЙДЕ НА ПАЛАЧИНКИТЕ! - извика той и след минута. Бяха станали почти всички и стигнали по нощници на стълбите.
-Палачинки.
-Палачинкиии
-Чинкиии.
-ПАЛАЧИНКИ.
В ниска до висока тоналност казаха останалите.
От двете стаи които се отвориха се показаха Мери и Шуга.-Какво правите за бога. Часът е два. На работа сме утре.
И като чуха че има друг до тях погледнаха в тази посока. Засякоха поглед и се обърнаха на другата страна.-Хайде слизайте. Не ми се правете. Омма ще ви напердсши. И двамата не сте яли.
-Ядох-казаха едновременно те.
-Спри да ме повтаряш.
-Имитираш ли ме?
-Не.
-Само чай ще пия - казаха отново.
-С мента ли? - попита го без да поглеждс към него.
-От липа.
-Да нямаш главоболие?
-Не. Нямам.
Двамата излязоха от стаите. Тя тръгна напред, а той след нея.
Слязоха по стълбите и седнаха при другите до барплода. От дясната страна един срещу друг. Тя стана да направи чай. След 10 минути беше готов и го сложи в две чаши. Така ѝ се спеше че обърка чашите и на него му даде розовата ѝ чаша а на нея неговата ментова.-Май. Много ви се спи?
-Въобще спали ли сте?
-Според теб човек часът е 3 на кой не му се спи.
-Вие имате енергия. Но не спряхте да се смеете и викате и да тряскате до 00:00.
-Как се очаква да се спи?
-Когато не сте спали, сте твърде нападателни и иронични.
Кук мина покрай Мери и на шега я удари по ръката.
-Ауч. Кук внимавай. Боли ме.
-Казах ти дс не играеш като луда баскетбол и после стрелба с лък.
-Защо си го направила? - попита Юнги
-Не те интересува. - отговорли хапливо Мери без да го поглежда.
-Твърде сте раздразнителни. Млъкнете-Каза намджун. - Хайде яжте.
Мери взе чиния и я сложи пред Шуга като му сложи две с шоколад и сложи сметана.
-Благодаря. Но ти също трябва да хапнеш.
-Не искам.
-Добре.
Той стана отиде до хладилника. Взе ягоди и едно киви. Наряза ги и ги подаде. Взе грейпфрут и го обели. Раздели го на две. Сложи в нейната чиния и в неговата.
Тя само кимна в знак на благодарност.-Е, скоро ще ходим на филма.
-Нямам търпение.
-Пак се почна. - казаха Юнги и Мери в един глас. - Хах.
-Вие няма да идвате. Какво мрънкате?
-Нищо.
-Хайде да се качваме. Твърде са шумни.
-Кой е шумният?
-Хьонг.
Мери стан раздигна чините празните и тръгна да се изкачва след нея беше Шуга.
-Лягайте вече.
-Само ако не станете сутринта. Ще има изненада.
-Каква?
-Suprise- Мери ги погледна кръвнишки, това знаеше кофа студена вода.
Тя влезе в стаята си и Юнги в неговата.
След двайсет минути другите се качиха. Мишел и Джимин останаха да оправят. Джимин се качи пръв. Мишел се облече в ношницата си и легна в леглото а под завивките се намираше вече запалият Джимин. Колко сладко спеше. Зави се и след миг една тежка ръка я обгърна.
YOU ARE READING
SOUL MATES
Romance,, Чустваха се допълнени. Родени един за друг бяха. Съдбата ги срещна случайно. Но душите им се привлякоха. Бяха различни, но така еднакви от вътре. Самотни души, търсещи щастието си. Дали щяха да останат заедно? Сродните души съществуваха ли? Ряд...