15

15 0 0
                                    

След седмица....
Приятелите купиха билетите за филма, за когото нямаха търпение. Мери и Юнги нямаше да ходят.
Бяха на гарата, защото решиха че в съседният град ще има повече неща за разглеждане, на  филма няма кой да ги забележи. Те се качиха. Мери махаше до последно и след това се раздели с Шуга. Тя пое на ляво, а той надясно.

Когато се прибра тя си пусна страшен филм. Часът бе към 21:30. Ставаше рано тъмно, но днес беше доста светло. Чу се как започна да вали и от време на време пресвяткаше. На най страшният момент се почука на вратата. Тя стана да отвори и на прага стоеше задъхан и мокър до кости Шуга.

-Шуга какво е станало? Защо си стоял под дъжда?

-Ами... Забравих си ключовете вкъщи като изялозхме и нямам други за да се прибера. А вероятно ти се обадиха, че ще останат за още два дена и нямах избор и ти беше...

-Разбрах. Влизай. Ще се разболееш.

Влязоха и в същият момент тока спря.

-Чудесно - казаха едновременно.

Показа му стаята в която щеше да остане. Даде му дрехите и на излизане му каза:
Ако ти трябва нещо съм в съседната стая. Лека нощ.

Тя се върна долу подреди и се качи в стаята си за да облече нощницата си на панди.
Зави се с юрган и се опита да заспи.
Двамата се въртяха и не можеха да заспят. Беше рано да. Постоянно гърмеже и това не ги остави и за миг да затворят очи. Но още нещо имаше. Знаеха че другият е от другата страна на вратата.
Тя си мислеше че е трябвало да му даде някакви лекарство преди да легнат.
А той че можеше да я изтрах от гърмежа. Всъщност той знаеше че тя е силна и може да не е изтрах. Но не искаше да я остави сама. Затова той взе възглавницата си и завивката и излезе от стаята в съшият момент от стаята излезе Мери с Панда в ръка.

-Защо не спиш? - попита го Мери която щеше да залитне тъй като го видя в последния момент

-Не успях да заспя. - отговори той с полузатворени очи. Истината че му се спеше,  но искаше я нейното легло, да усети сърцето й и да се извини, но го беше страх...-При мен ли идваше?

-Да забравих да ти дам хапче против настинка. За всеки случай.

-Аха.

-А ти накъде с нещата?

-Мисля че питах теб същото.

-Пандата не е всичко.

SOUL MATESWhere stories live. Discover now