След като Мишел избяга всички излязоха след нея.-Ще тръгна след нея-каза Джимин.
-Не има нужда да е сама. Ще отида аз след нея. Има нужда поне за малко да бъда до нея.
-Не остани. Аз ще отида. - Юнги се доближи до Мери шептейки-Обаче говори с Джимин. По добре е така. Ще кажат на друг не най близките им приятелите.
-Защо мислиш така Шуга?
-Защото тя е наранена и няма да ти каже. Както и друг път го прави.
-А Джимин има нужда от моя съвет.
-Да-и я поръча по главата. Прегърна я и тръгна напред.
-Е ние ще тръгваме и ще ви чакаме вкъщи. Вие по говорете.
-Ела да се разходи Джим.
И се отправиха към другата посока.-Е?
-Какво e.?
-Защо така реагира?
-Еми...
-Знам че я харесваш. И виждам как я гледаш.
-Не е едно просто привличане...
-Какво е тогава?
-Обичам я. Усещам се толкова близко..... Но тя не гледа по този на мен. Харесва друг. Който я е наранил и продъжава да го харесва. И тя не иска да погледне към мен.
Как да го разбирам?-Джимин тя те харесва. И не те поглежда в очите защото се срамува че ще направи нещо глупаво. Ако знаеш колко много преживея за да дойде до тук. И да... Да мисли позитивно че ще ви срещнем. И че ще бъдат всички щастливи. Особено ти. Знаеш ли какво значи това?
-Мисля че да.
-Ти си нейният идол. Нейният бияс. Нейният Ангел. Не искам да прекалявам. Но ти и помогна много за да се бори за това което иска. Не се харесваше и се промени но намери своето призвание. Тя те харесва но не по онзи фен начин.
-Как да и призная? Кога?
-Колкото се може по скоро. Ще го измислим заедно и другите ще помагат. Само недей се отказва от нея. Каквото и да става.
-Ще бъда до нея дори и да не иска.
-Добре Ромео. Да се връщаме............
-Мишел. Спри. Чакай ме. Абе момиче. - Юнги не можа да я настигне. На време и тя пресече улицата. Затова той изчака и заобиколи заставайки пред нея.-Стресна ме. Само ти ли си? Искам да бъда сама. Моля те остави ме.
-Добре. Но първо искам да ти кажа нещо.
-Момичето което Джимин харесва е много специално. Затова недей да плачеш. Зсшото и ти ще намериш своя принц скоро.
-Шом казваш.
-Да. Но нека да бъдете приятели за да ви бъде по удобно и по добре. Помни правиш го за себе си за да не страдаш.
-Все едно чувам Мери. Благодаря ти.
-Това момиче ми размъти главата.
-Хсххс. Така е. Ще се прибера сама искам да се разходя. Тръгвай.
-Ок. Отивам да търся страшен филм.
-Значи да не се прибирам. Хсххс.
-Я.
-Ще се върна навреме.
.....
-Знаеш ли Мери ти се прибери аз имам работа. Чао
И връкна като фъртуна.Тя гледаше как той бягсше. Знаеше къде отива. След малко телефона ѝ звънна.
-Къде си скъпи?
-До реката. Ще дойдеш ли?
-Идвам.
Сшед 20 минути тя беше при него. Той я прегърна и се целунаха.
-Какво стана?
-Еми нз какво каза на Джимин но...
И те разказа на бързо каквото са им казали.
-Е значи все едно сме се на говорили. Но наистина по хубаво не бих ѝ го казала.
-А Джимин имаше нужда да разбере.
-Благодаря че си до мен.
-Винаги за теб Мери.
Хванаха се за ръка и се прибраха. Да търсят страшният филм. Мухахаха.
..
..............
,, Къде ли е Мишел?,,
Той бягаше докато не се спъна и не се стовари върху нея.-Извинявай - подаде ръка и се усмихна колкото може. Беше задъхан.
-Защо си тук? И защо си бягал.?
-зашото те търсих.Пеперуди в стомаха усети. Но се опита да не се повлияе.
-Добре. Намери ме. Хайде да се прибираме. Нашите луди готвят страшен филм.
-Ох. Не пак. Как може да ни мразят толкова?
-Предният път гледахме фентъзи филм и те не искаха.
-Да. Амаа....
Ох добре.И тръгнаха напред .
.............
Отдавна не съм публикувала историята. Цялата е готова, е отнеме време за редактиране. Преди време бях нахвърлила идеи.Пишете като коментар дали ви харесва?😅😇
YOU ARE READING
SOUL MATES
Romance,, Чустваха се допълнени. Родени един за друг бяха. Съдбата ги срещна случайно. Но душите им се привлякоха. Бяха различни, но така еднакви от вътре. Самотни души, търсещи щастието си. Дали щяха да останат заедно? Сродните души съществуваха ли? Ряд...