17

13 0 0
                                    

На сутринта след дъжда, който спря някъде към 11:00.
Шуга започна да подсмърча и да кашля. Мери отиде до аптеката взе му прахчета, направи му супа и чай.

-Мразя да съм болен.

-Аз също мразя да се разболявам. Но сме хора и явно че не можем без болестите.

-Чакай но и двамата сме болни?

-Какво имаш предвид?

-Болни сме от любов.

-Йххахха. Добре. Включи телевизора да гледаш и лежи на дивана. Ако ти се мае много свят недей да ставаш. Обаче недей много се залежава.

-Да лечительо. Всъщност защо не завърши медицина? Имаше възможност дори и право да учиш едновременно.

-Интерисувам се и към двете учения. Но до тук. Искам да знам като факти и може би нещо повече от обща култура знания. Исках да уча за хирург и то обща хирургия. Но тази професия не е за всеки или по скоро самата медицина. Трябва да имаш здрави нерви и спокойствие независимо какъв лекар си. Твърде много преживявам нещата и ако бях пробвала може би щях да св срина много бързо. Предпочетох по някакъв друг начин да помагам. Като дарение за болници, проекти като чертежи, визия и разпределение, административната работа и още много.

-Добре. Има логика. Така си много по добре. Целеустремена, спокойна и знаеш какво искаш. А за правото.

-Емоционалността ми ше ми пречи да направя правилна преценка. И ако продължа дс уча мога да бъда помощник адвокат или прокор идният месец.
-Стават ти много неща. Но е така като имаш много интереси. Едновременно правиш къртини, пишеш книги на четири езика, танцуваш и още много неща. Знам че се справяш. Но както сама каза архитектурата е твоят избор. Нищо че е бил случаен но нещо те е тласнало. А е много хубава професията. Особено мотивацията ти.

-Дом в който да оставиш само щастливи спомени със семейство си.

-От както се запознахме нямаше много време да говорим за толкова дълбоки неща. Наистина си уникална. Голяма част са кухи и ме нервят заради тяхната простотия. Но ти си красива и отвътре и отвън.

-С течение на времето ще се опознаем по-добре. А ти какви са ти били интересите? Не си ли искал да се занимаваш с нещо друго освен в музикалната индустрия?

-Исках да уча право и то за адвокат.

-Какво те накара да избереш правото като опция? Смисъл има ли причина?

SOUL MATESWhere stories live. Discover now