2-3

14 1 0
                                    


Двамата се засмяхме. Не мога да повярвам, че това бе реалност. Но как?

-Добре, ти знаеш кой съм. А ти що за същество си? Щом знае това за мен, което не се вижда с просто око.

-Аз съм вампир. Това е способност. - Той силно се засмя . - Моето име е Мери. Приятно ми е. - подадох ръка и той я пое.
Абе това той ли беше наистина? Ще оставя на интуицията ми да ме води само да не ме подведе. Наистина беше той. Но всичко беше като в сън. Твърде нереално.

-Раните не са дълбоки - казах аз. Той не отделяше поглед от мен, но реших да не вдигам глава.

-Да, добре. Радвам се. Не знам как се случи?

-Като бягахме в тесните улички един от дворовете имаше плет с рози, където кракът ми се закачи и като спря между къщите удари кракът ми в стената. За мое щатите всичко в едно, не е за първи път. Хах.
А твоята ръка както не помниш я удари в стената, защото изглеждаше ядосан на излизане от магазина, след това блъсна мен. Раната на пръста е от плета, който се заклещи кракът ми.

-Не знам... как си забелязала всичко. Но сме добре. Е поне аз. Левият ти край е в ужасно състояние.

Сложихме превръзка на раните.

-Но не си забелязала това. Трябваше първо себе си да прегледаш, не мен.

Събу черният ми кец и сега видях голяма рана отзад ахелесовата пета, когато се удари крака ми в стената. А най- тъпото, точно този крак беше изкълчен.

-Какъв късмет имаш, че това е изкълченият крак.

-Тъкмо това си мислех.

Той сложи по-голяма лепенка на бисквитки.

-Трябва обаче да сложим лед на изкълченото. Ще можеш ли да станеш да се преоблечеш?

-Мисля, че да. Доста изтръпна кракът.

SOUL MATESWhere stories live. Discover now