-Хей Мери ще дойдеш ли на купон. Присъствие задължително. Вземи хора. - И Чаньол тръгна без да дочака отговора ѝ. Закъсняваше за репетиции.
Мери тръгна към вкъщи и се замисли. Мислеше, че ако не се получиха нещата с Юнги имаше Чаньол. Но Чаньол не бе като него. Никой не можеше да го замести.
Но все пак Чаньол имаше доста похотлив поглед затова трябва да се пазя на партито. Как ли са момчетата?Дали щяха да бъдат там? Имаха нужда от разсейване.
След свадата,тя не се бе виждала повече с тях.
Прибра се и още на прага:
-ХОРА НА ПАРТИ СМЕ!
-Какво? Къде?-попита леко уживен Дае.
-На ехо.
Приятелите ми - Мишел която слизаше по стълбите. Дае който лежеше на земята, защото го мързеше. Луис готвеше. Солин която току що влезе след мен. Замръзнаха и ме гледаха като луда.
-Да чухте ме. Искам да не се напивате като луди и да се чудя как да ви прибирам. Един път искам аз да се напия. Живота е тежък. Бъдете един път отговорни.
-Онни?-Развика се Солин.
-Нуна спри да се шегуваш.-Дае
-Няма да пиеш. Ти си луда.-Луис
-Ето ви снимка.
И след като видяха поканата казаха в един глас.
-Ще пиеш.
-Но ще те убия после ако те видя да правиш глуспости.
-Тогава без повече алкохол за теб. Разбрах какво е станало. Ах,ама че си идиотка.
-Оппа не съм. Ще пия малко.
-Аля няма да пие. Поне този път.-казахме всички.
-Яяя. Искам. Беше тежка седмица.-тя тъкмо излизаше от стаята си.
-Даниел кажи ѝ. -Той тъкмо бе слязал да си вземе ябълка.
-Няма да пиеш. Стига ти толкова. Писна ми да те нося. Тежиш. Отслабни.
-Колко още?
-Еми като се напиеш Тежиш.
-Онни псуваш твърде много.-скастри я Солин.
-Ама само на теб ли ти се пие?
-Добре аз държа на алкохол. Айде пак азе. Пийте но няма да ви нося.
-Знаеш че няма да пия и Луис също няма да се напива.
-Да. Така че проблем са онези петимата.
YOU ARE READING
SOUL MATES
Romance,, Чустваха се допълнени. Родени един за друг бяха. Съдбата ги срещна случайно. Но душите им се привлякоха. Бяха различни, но така еднакви от вътре. Самотни души, търсещи щастието си. Дали щяха да останат заедно? Сродните души съществуваха ли? Ряд...