След седмица беше коледа и бтс участваха в шоу в Америка. През това време приетелките им бяха подготвили изненада. Беше едновремено по случай ржд-та на Джин, Ви и Алексис.
Щяха да ходят на зимен курорт. В планината. Наеха голяма вила за 14 човека. Да 14..Виждате правилно. Да мога да броя. А вие? Забравихте приятелките на момчетата.
Как така?Кога?
Е да ви разкажа.....
Ретроспекция
Най-големият Джин се срещна с момичето си в едно заведение в деня на комедията. Съзтезаваха се кой е по -добрият. Публиката отсъди, че бяха на равно. След тази случка се срещтнаха още няколко пъти, докато той не я покани на среща. Тя беше с две години по малка от него. Умееше да готви, беше добра, усмихната и винаги се грижеше за него. Той бе за нея всичко. Имаше караници, но нищо не попречи да се разделят. Вярваха си. Някой би казал твърде много, но пък затова бяха щастливи. Нейното име бе СънХе.
Намджун срещна неговата Бо Ра на скейт рампата. Той падна точно пред нея, тя зави рязко и отскочи от скейта, преземи се на земята по колене. Той и помогна. Срещата беше уникална. Но те буквално си паднаха един по друг.Хаха
Хоби срещна Холи, бивша съученичка след толкова дълго време се видяха в лунапарка. Бяха на екстремното влакче, не беше романтично за него, особено когато всички пищят и повръщат, беше след като слязоха. Тя хвана ръката му защото него още го бе изтрах. Тя не се страхуваше затова остана до него...
Джунгкук намери неговото момиче, е по скоро тя него на една фен среща. Тя се бе отделила от групата и тогава се срещнаха на паркинга. Тя се бе изгубила, а той помисли че нарочно го е направила..Засякаха се отново в едно кафене,после още няколко пъти, той мислеше че вече го преследва. Но имаше малко истина, двамата си падаха леко луди, или тя беше детето или той. Бяха и двамата добри. Той се влюби в нея. Тя беше достатъчно добра за него. Казваше се Джесика.
В днешно време
Момичета вече бяха във вилата и ги чакаха да се върнат. Не им харесваше че отсъстваха дълго, някои ги ревнуваха, други им вярваха, но пак имаше ревност щом имаха достъп до други. Най-ревниви бяха БоРа, Джесика и Мери. Е поне на тях им се личеше повече.
Момчетата ги изненадоха, докато вече седяха в хола по нощници, защото беше късно, а ги чакаха утре. Алексис се разпищя(О, да. С Ви си до паднаха след партито на Ехо)
YOU ARE READING
SOUL MATES
Romance,, Чустваха се допълнени. Родени един за друг бяха. Съдбата ги срещна случайно. Но душите им се привлякоха. Бяха различни, но така еднакви от вътре. Самотни души, търсещи щастието си. Дали щяха да останат заедно? Сродните души съществуваха ли? Ряд...