2-2

13 1 0
                                    


-Но това не е сън. И това значи че ти си...ти. Хаха. Не. Как си успял да докараш лицето му? Знам, че са добри хирурзите, но все пак... Отвращават ме такива хора, които си мислят, че могат да бъдат нещо повече от което са. И това, че нямаш своя външност и увереност не означава, че трябва да се промениш заради някого друг, за да те хареса. Аз...но...

Продължих да докосвам тръпчинките му. Той хвана пръстите ми и ги приближи към устните си.

-Как да ти докажа, че съм истинският. Попитай нещо.

-За да те попитам, трябва да те познавам. Да знам нещо за теб трябва да бъда фен. И не от тези които слушат само музиката ви, а тези които ни преследваха и нямат личен живот . Но добре ще пробвам. Дали само аз съм го забелязала е друг въпроса. Знам, че си бил доста депресиран в началото, но от какво не знам и както другите не си харесвал тази публичност която имате и да ви преследват. Обичаш тишината, но понякога ти писва от нея. Държиш се като много по-голям, но вътрешно си малко сладко дете,което иска да се покаже. И определено не си лош човек, както казват глупавите фенове че си им откраднал блудкаво сърцето им.

Той се засмя. Определено беше той.

-Смехът ти. Моят любим смях никой не може да го копира.

-Значи си фен? Мислех, че не знаеш нищо за к-попа и идолите. Защото си личеше че не си от тук, нищо че приличаш на корейка. Затова ти помогнах, мислех че няма да знаеш и да разкриеш всичко.

-А, ако бях фен?

-Зависи как щеше да реагираш. Ако беше като тях, щях да те оставя на земята или ако беше от другият вид щях те оставя на най-близката пейка. Но като така реагира помислих, че си чужденка, както се оказа.

-Фен съм. И имам много да ви благодаря на всички ви за всичко и да ви пожелалая много неща. Но не е момента сега. И дори и да не знаех дали си известен или не, момичета винаги ще преследват тайни агенти нищо, че имената не ги знаят. хах

-Да. Тези фенове както каза са хищници.

-Не си обикновен фен. А? А какво каза за смеха ми?

-Казах само, че никой не може да го копира. И вместо въпроси можех просто да те попитам за твоята любов пияното. Защото никой не може да свири като August D.

-Кой?

-Един много известен рапър. Надали го познаваш.

-Този път ще оставя да ти се размине.

SOUL MATESWhere stories live. Discover now