5-3*

15 1 0
                                    

Седмината приятели вървяха по пътеката покрай река Хан. Оглеждаха се за Мери. Знаеха, че бе наранена, и вероятно Шуга си бе тръгнал, без да му пука какво бе сторил.

-Дали ще я намерим?-попита Кук вече отчаян.

-Скоро ше се стъмни.- каза Джин.

-Хьонг е ужасен.- навъсено каза Ви.

-Къде ли може да е?- Почна да мисли Хоби. Но откри една истина той все още не я познаваше така добре, както му се искаше.

-Трябва да е наблизо. До реката ще е. Няма да е избягала далеч. - съобщи Мишел.

-Съжаляваме че така той се държи.- каза лидера.

-Не е нужно да се извинявате от негово име. Той е честен. По добре е така.

-Не е честнен с чуствста си към нея.- Каза Джимин.

-Шуга го е изтрах да се довери.- Каза Намджун.

-Страх го е да обича.- каза Джин.

-Защото много пъти бе нараняван- каза Хоби.

-Но когато са се срещнали този път знаем защо не беше на себе си. - каза Джин.

-Мери е различна. И той вижда в нея онова което друг не вижда. -  каза Намджун.

-Усетил е искра. Сигурно Мери ти е казала колко дълго са си говорили. - добави  Джин.

-Той не говори с никого и то толкова много с такова вълнение. - каза Ви.

-Беше загубил смисъла да живее.- продължи Хоби .

-Мери бе наясно. Отдалече го усещаше. Но точно защото не ви познаваме и виждаме само онова по телевизията. Не значи, че всичко е истинско, но ние усетихме, че вие сте искрени и някак през камерите през маската видяхме малко от вас. Тя беше наясно само с една част от характера и чуствата му.

-Знаем. Никой не ни вижда както вие! Може да има такива хора но започваме да мислим, че няма други фенове такива които не бягаха след външният ни като онези в мола. - добави Намджун.

-Чиито ваши имена не знаеха.

-Да. Всеки е различен.

-Има фенове които са като нас, но както казахте малко са онези които ви ценят като хора а не като предмети.

-Вие сте наистина много ценни приятели адвокати и хореографи. - каза Джин, тупайки я по рамото.

-Хахаха да.

-Е да я потърсим.- Каза лидера.

И скоро стигнаха до мястото на което седяха прегърнати избягалите им приятели.

SOUL MATESWhere stories live. Discover now