5-4

14 1 0
                                    


Помогна ѝ да стане. Даде ѝ якето, закопча я добре, сложи ѝ шапката и тръгнаха. Най-близо бе къщата на Мери, затова отидоха.

-Имам дрехи от брат ми. Мисля че ше ти станат искаш ли?

-Не. Всъщност да. Ключовете са в Хоби. Ох.

-Споко. Затова са приятелите. Друго е когато аз съм дребна и мои дрехи няма да ти станат или ще ти?

-Не ме гледай така первезно.

-Не те. Горе има две бани. Има хавлии ше ти оставя дрехите вътре.

Влязоха да се изкъпят. Бяха много мръсни и потни.
Тя излезе само по кърпа защото бе забравила дрехите си.
И в същият момент от другата баня излезе Шуга само по хавлия завита около кръста му.

-Струваше ми се че трябваше да се искъпим заедно.

-Сега кой е первезника. Дрехите ти бяха вътре защо не се...

-Защото си ми дала розови...

-Какво?

И той показа розовите гащи на панди.

-Явно харесваш панди.
-и се облиза-О ти се изчерви.

-Престани. - отиде да си ги вземе, но той ги вдигна и тя се опита но това което стана е да сблъска устни в неговите. Той прехапа долната ѝ устна. Тя се отблъсна, но той я хвана преклещвайки я в стената.

-Сега няма къде да бягаш пандичке.

-Остави ме. Какво ти става? Или ме мразиш или не? Не те разбирам. Спри да ме объркваш и дразниш.

Тогава той нежно я целуна. Тя го настъпа удари го в корема и си взе гащите. Влезе и след 20 минути излезе. Беше облечена с черно прилепнало дънки и една плетена Розова горница.
Косата ѝ бе още мокра а сешуара бе долу. На дивана седеше Шуга който разглеждаше скиците ѝ.

-Уникални са. - каза без да вдига поглед.

-Добре. Ще си посусиш ли косата?

-Дай на мен. Аз ще посуша косата ти.

-Ше се оправя - и в този миг изтърва стъклената чаша с хапчето.

-Ще де наложи утре да отидеш на  преглед. Не ми харесва как ръцете ти треперят.

-Мразя така да става. И да се чувствам слаба и безполезна.

-Спокойно. Нали съм тук? Няма да е серизно. Надявам се. Хайде седни да посуша тази красива главица.

SOUL MATESWhere stories live. Discover now