След няколко разигравания Ема започна да успява да проследи при кой играч какви карти се падат. Забеляза, че Волков получи 'Стрейт флъш' (5 последователни карти от една боя), а Нейтън - каре от 4 аса. Другите играчи нямаха нищо, в сравнение с това. Още преди да види своите тя знаеше, че има 'Роял флъш' (10, J, Q, K и А). Това беше най-силната ръка в покера. Тоест на практика печелеше играта. И облога. Късметът беше на нейна страна. При покера следенето на картите беше полезно, защото знаеш кога колко да залагаш. И никога не можеш да изгубиш така. И, разбира се, е нелегално.
Време беше за залози. Първо беше Нейтън, а после Ема. Въртяха се по часовниковата стрелка.- 100 бона. - каза и бутна чиповете си напред. Ема се засмя на самоувереността му. Беше all in.
- Плащам. - заяде се тя. Другите пасуваха. Не можеха да вдигнат залога (а той не може да се сваля).
- 'Шоудаун'. - извика един. Това значеше картите долу.
- Роял. - свали своите гордо Ема и извика. - Всичко при мен. - погледна към Нейт. - Колко врътки още ще изиграем?
- Ако не си забелязала, средствата ми привършиха. Викам да ставаме. Направихме шоуто с играта, сега е време за бизнес! - каза Нейт унило. Не му пукаше за парите, а по- скоро за облога. Трябваше да мисли други начини да я разубеди за състезанието.
След това той кимна на Волков и тръгнаха нанякъде. Ема го последва. Влязоха в асансьора и Нейтън набра някакъв код. Слязоха надолу и стигнаха в някаква стая. Беше единствената на този етаж и имаше специфичен код за нея. Доста добре скрита, забеляза Ема..
Влязоха вътре и Алексей (малкото име на Волков) седна на един стол до масата. Бяха общо три, но Ема и Нейтън решиха да останат прави. Не плануваха да се заседяват много.- Емилия, удоволствие е да те видя, както винаги. Тази рокля подчертава красотата ти още повече. Няма ли да седнеш? - каза той и потупа скута си. С това действие целеше да отмести вниманието на Гарсия от причината да са тук върху арогантния си провокативен коментар и да го разсее по този начин. Нейтън го изгледа кръвнишки, затова Ема стисна ръката му в знак да не обръща внимание на такива глупости.
- Любезен - както винаги! Но ще трябва да ти откажа, защото и така се чувствам перфектно. - отвърна му надменно тя. Такива плъхове като него не заслужаваха уважение, а някой, който да се отнася с тях така, както те с всички. Методите му бяха прекалено безсърдечни и безкомпромисни според Ема. Но тя мислеше така най- вероятно, защото това не беше нейния свят.
Нейтън леко си отдъхна като чу отказа ѝ.
YOU ARE READING
In love with high speed
RomanceТя е типичната богаташка дъщеря. Животът ѝ, след проваления брак по сметка, се преобръща - замесва се с Мексиканския картел и се увлича по високите скорости. Част 1 от поредицата 'Да обичаш Гарсия' #1 в love oт 20.01.20г., 26.03.20г. #1 в ma...