🏀1🏀

585 15 2
                                    

,,Kate! Pospěš si za chvíli nám letí letadlo." Zakřičí na mě mamka ze zdola. Právě teď opouštíme náš dům v Birminghamu miluju to tady a teď mě rodiče táhnou přes půlku světa až do Kanady. Proč? Táta dostal lepší pracovní nabídku a proto se stěhujeme. Asi bych se měla představit.

Mé jméno jak už jste asi zaznamenali zní Katherine je to takové napůl anglické a napůl francouzské. Maminka je z Francie. Celým jménem jsem Katherine Irine Green já vím jak obyčejné jméno a to taky jsem úplně obyčejná sedmnácti letá holka. Mám delší světle hnědé vlasy hnědé oči, postavu tak akorát mám dva mladší sourozence bratra Alexe a sestru Louren.
Alexovi je patnáct a Louren bude čtrnáct.

Studovala jsem střední školu umění a historii a teď nastoupím na střední školu v Kanadě tam nemají žádná zaměření a to mi přijde jako ta největší hloupost, ale tak co a tím moc nesmůžu. No a to je asi vše. Mrzí mě, že musím opustit to co tak strašně miluju, ale jinak to mi. Osmnáct mi je až v květnu takže tady nemůžu zůstat a proto musím jet s rodinou. No takže jestli chcete vědět víc tak poleťte se mnou.

Tak jo mám tady další knížku já vím zatím nic moc, ale to jsou každé začátky. Tuhle knížku tady nechám na otestování a vadí úkolem je mi říct jestli jí tu mám nechat a nebo smazat ☺ předem děkuji

Bára💞

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat