🏀33🏀

169 9 6
                                    

O týden později
Dneska je Štědrý den a já jsem doma u své rodiny. Mezi mnou a mamkou sice proběhla menší hádka, ale potom mě objala se slovy, že je moc ráda, že jsem tu v Kanadě a hlavně teď na Vánoce jsem doma. Vlastně všichni jsme teď u svých rodin. Já zrovna teď pomáhám mámě s večeří. A táta s Maxem a Louren zrovna zdobily stromek.    ,,No a jak bylo v Anglii?" Zeptá se a já se trochu pousměju.    ,,Jo moc hezky. S tetou a strejdou jsem si to užila taky jsem výdala babičku a dědečka v Londýně a párkrát o víkendu jsem byla i v Birminghamu u babičky a dědy. Škola taky dobrý našla jsem si tam brigádu."     ,,Tak to je dobrý a kdy nastupuješ na tu školu?"      ,,No vlastně šestého ledna nastupuju." Řeknu a usměju se. I mamka se usměje a to mě mile překvapí.    ,,No a tady jak to šlo tady?" Zeptám se a mamka se pustí do vyprávění. Když jsme měli večeři už skoro hotovou. Tak mě mamka poslala prostříd stůl. Když mám stůl prostřený dojdu se převléknout.

Shawn: Ahoj tak co jak to jde lásko?❤
Katie:  Dobrý teď se jdu připravit na večeři co ty lásko moje? ❤
Shawn: No mi za chvíli taky jdeme jíst a potom dárky. Zítra si pro tebe přijedu a něco podnikneme. Rodiny už mám docela dost a to jsem tu jenom tři dny😅
Katie:No tak to jsme na tom stejně taky už toho mám docela dost takže s tebou moc ráda s tebou něco podniknu😁
Shawn: Jo vážně i to co budu chtít 😏
Katie: Shawne?! Tak na to rovnou zapomeň😒
Shawn: Ježiši klid dělal jsem si srandu🙄😂

,,Katherine pojď čekáme jenom na tebe." Zavolá na mě mamka ze zdola a já sebou leknutím trochu škubnu.

Katie: Promiň máma mě volá tak zítra ahoj❤
Shawn: V devět jsem tam klidné Vánoce ❤

Telefon hodím na postel. Ještě se upravím a seběhnu schody do kuchyně a sednu si ke stolu kde už všechni sedí a čekají na mě. Když jsme všichni začneme polévkou. Po polévce přijde krocan a nějaké jiné maso k tomu. Po hlavním chodu je na řadě vánoční puding vždycky ho vynechávám, ale dneska jsem na něj dostala chuť. Po jídle se přesuneme ke stromečku a rozdáme si dárky. Dostala jsem nějaké oni o historii a potom taky poukázku na svatební šaty do nejdražšího svatebního salonu. Potom jsem ještě dostala nějaké oblečení. Mamka dostala to samé oblečení a od táty dostala auto. Alex dostal míč a basketbalový koš. No a Louren dostala poukázku na jízdy na koni a pak nějaké drobnosti.

Po dárcích jsme si pustili pár pohádek. Když pohádky skončili všichni jsme se rozešli do svých pokojů. Došla jsem se osprchovat vzala si na sebe pyžamo a lehla si do postele. Neusínalo se mi tak dobře jako v Shawnově hřejivém objetí. Nakonec jsem zavřela oči a propadla do říše snů.
Ráno mě probudí zaklepání na dveře. Do pokoje vejde mamka se širokým úsměvem. Trochu nechápavě se na ní podívám a ona si sedne na kraj postele.   ,,Kate vstávej a přijď dolů za mnou něco ti ukážu." Řekne a bez dalšího slova odejde.
Já se teda trochu rozkoukám a vylezu z postele vezmu si na sebe čisté starší džíny tričko a dojdu si vyčistit zuby a připravit se potom na výlet se Shawnem.  Sejdu schody dolů do kuchyně za mámou. Ta sedí u stolu a kouká do počítače.

,,Tak co si mi chtěla ukázat?" Zeptám se a sednu si na proti ní.     ,,Koukej tohle je moje bývalá spolužačka a ona je fotografka a dělá svatební fotky. Tak jsem si myslela, že by nebylo špatné jí zavolat a domluvit ten termín."      ,,Jo to zní dobře." Řeknu a pousměju se. Je pravda, že takové ty věci nutné rezervovat si měsíc do předu  už by jsme pomalu měli řešit. Protože čas se pomalu krátí dneska už je dvacátého pátého a na začátku března je svatba. Takže je čas to řešit. Dneska si o tom popovídám se Shawnem.
Ještě si skočím nahoru pro věci a vrátím se zpět. Rychle se na snídám a počkám na Shawna.

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat