Dneska je čtvrtek a já dneska jdu do práce, protože mám soukromou prohlídku pro kanadské hráče už se hrozně těším až uvidím Shawna zase a Nashe. Sice tam bude i ten blbeček, ale vím, že dokovať tam bude i Shawna tak to bude v pohodě. Vstanu z postele a dojdu na snídani. ,,Dobré ráno teto." Řeknu a posadím se ke stolu. Strejda si musel něco zařídit tak vstával docela brzo ráno. Teď je sedm hodin ráno a venku opět sněží. Tady je to, ale už v listopadu docela normální. Zima, mráz, náledí a sníh jako dení chleba od mala jsem na to zvyklá, ale stejně jaro mám nejraději ze všech ročních období.
Po snídani se dojdu upravit a převléknout. Od devíti mám tu prohlídku takže si musím pohnout. Když jsem oblečená a připravená jít do té zimu ještě si vezmu kabelku a rozloučím se s tetou, která už taky pomalu vyráží do práce. Dneska se rozhodnu jet tramvají na nějaké dlouhé procházky je moc velká zima. Když dojdu těch pár metrů od zastávky až do muzea moje kosti jsou jako zamrzlé. Když vstoupím dovnitř a zabouchnu velké, masivní vyřezávané dveře. Pohltí mě to teplo a mé tělo začne zase pomalu ožívat. Do tváří se mi vleje zase zdravá barva.
,,Ahoj Bleir." Pozdravím Bleir a přijdu k ní blíž.
,,Ahoj Kate tak co jak se těšíš?" Prý jsou to moc hezký mladý kluci a teda ještě jejich trenér, ale je to prý kus co říkala Nora." ,,Počkat oni jsou tady?" ,,Neboj má je u sebe ředitel jako každý co tady byli. Ale radím ti rychle se připrav, aby tam ty fešáci nečekali." Řekne a obě se tomu zasmějeme.Dojdu do místnosti kde si sundám kabát a všechno co nepotřebuju. Nechám si jenom svetr na který si pověsím svou vysačku se jménem a vzala si stoh klíčů. Vyjdu z místnosti pro brigádníky a ve foaje už jsou nastoupení všichni hráči i s trenérem. Jsou otočení k Bleir zády. Tak se opřu o pult kde ona stojí a jenom pozorně naslouchám rozhovoru hráčů a ještě ředitele.
,,Tak doufám, že se vám tady bude líbit." Řekne ředitel a odejde zpátky do své kanceláře. ,,No pánové já nevím jak vy, ale doufám, že budeme mít nějakou pěknou průvodkyni." Řekne ten kluk. Nick myslím, že to je on. ,,Mě je to jedno hlavně když to nebude nuda." Řekne Nash a mi se s Bleir uchechtneme. Oni nemají ani nejmenší tušení, že tu jsme. Jenom se letmo podívám na Bleir a ta mi kývne hlavou, abych šla.,,Tak vás tady vítám. V našem národním historickém muzeu královny Viktorie. Moje jméno je Katherine Greenová a budu vás tu dneska provádět." Řeknu zvýšeným hlasem tak, aby mě všichni slyšeli." ,,Katie." Vykřikne Nash a přiběhne ke mě. Hned mě obejme a zatočí se semnou dokola. ,,Grier polož tu milou průvodkyni na zem." Přeruší ho trenér a Nash mě položí na zem. Jenom se usměju a raději se vydám ke dveřím kde začíná naše prohlídka.
,,Tak dovolte, abych vás tu ještě jednou v našem muzeu. Tady to muzeum nechala kdysi vystavět samotná královna Viktorie, která vládla na anglickém trůnu šedesát tři let a stala se tak nejdéle vládnoucí panovnicí té doby. Nynější královna Alžběta II. Vládne už neuvěřitelných šedesát sedm let. Zde naleznete věci, které patřili královské rodině z dob vlády Viktorie. A nad dveřmi do další místnosti je její portrét kde je vyobrazena při její korunovaci. Tak teď vás to tu nechám prohlédnout, kdyby jste měli otázky tak se ptejte." Řeknu a usměju se. Moje oči jsou, ale na jednom jediným člověku.,,Mohl bych se na něco zeptat slečno Greenová." Zeptá se trenér a všichni kluci spozorní a upřou oči na nás. ,,Jistě od toho tady jsem." Řeknu s úsměvem. ,,Slyšel jsem, že po." ,,Je to jenom legenda podle skutečnosti si vzala svého bratrance prince Alberta saského vévodu." Řeknu a on s úsměvem přikývne. ,,Tak prohlédnuto pánové?" Zeptám se a oni jenom překvapeně přikývnou. ,,Tak výborně můžeme jít dál." Řeknu a vydám se k dalším dveřím kde jsou věci z různých koutů světa, především z mořeplavných výprav." Řeknu a odemknu dveře a pustím je tam. Hned je zase zamknu. A začnu vyprávět tohle mě moc nebaví a tak jsem ráda, že jdeme do další místnosti.
ČTEŠ
Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]
Teen Fiction1.Má přemrštěné sebevědomí 2.Myslí si, že je lepší než ostatní 3.Má chytré poznámky na mou osobu 4.Je nafoukaný 5.Je drzý 6.Dělá ze sebe něco co není 7.Myslí si jak není hezký 8.Povyšuje se nad ostatní 9.Nemá přátele jen poskoky 10.Nezná slovo láska...